Dodaj do ulubionych

Cyfryzacja ułatwia życie

27.06.21, 20:20
Pokończyły sie nam karty EKUZ i postanowiliśmy dziś wystąpić o nowe.
A tu taka niespodzianka można to zrobić przez IKP kilkoma kliknięciami.
Oby jak najwięcej cyfryzacji. Ile to oszczędza czasu, pieniędzy, czasem i nerwów.
Obserwuj wątek
      • snajper55 Re: Cyfryzacja ułatwia życie 28.06.21, 00:40
        ludzikmichelin4245 napisał(a):

        > Dla mnie największy plus cyfryzacji to brak konieczności wydzwaniania.
        > Wybieram tylko te usługi, gdzie złożenie zamówienia/umówienie terminu jest możl
        > iwe przez stronę albo apkę. mBank kocham miłością wielką za funkcję czata.

        Ta funkcja jest w dostępna chyba w większości banków. Zresztą to się powoli robi standard na stronach większych firm.

        A mBank porzuciłem gdy sobie zażyczyli 5 PLN za bezpłatne bankomaty innych banków. Przeszedłem do banku, gdzie mam wszystko (to co mnie interesuje) darmo.

        S.
          • 35wcieniu Re: Cyfryzacja ułatwia życie 28.06.21, 14:30
            Nie wiem komu odpisujesz ale wypłaty z bankomatów to rzecz, która mBank ma idiotycznie zrobioną. Kiedyś włączali ludziom usługę bezpłatnych wypłat za 5 zł miesiecznie i robili problem z wyłączeniem. Też nie używam bankomatu, a te 5 zł place. Czat, hehe. "Dzwon na mlinię, dzięki za kontakt"
      • bywalec.hoteli Re: Cyfryzacja ułatwia życie 28.06.21, 00:45
        ludzikmichelin4245 napisał(a):

        > Dla mnie największy plus cyfryzacji to brak konieczności wydzwaniania.
        > Wybieram tylko te usługi, gdzie złożenie zamówienia/umówienie terminu jest możl
        > iwe przez stronę albo apkę. mBank kocham miłością wielką za funkcję czata.

        Też nie lubię dzwonienia. Wolę sobie przez stronę / maila wybrać termin albo coś tam zawnioskować.
        A już nienawidzę, jak ktoś dzwoni i mi oferuje jakieś produkty finansowe gadając i chce żebym mu się przez telefon (nie widząc liczb na papierze albo ekranie) się zgadzał.
        • sam.222 Re: Cyfryzacja ułatwia życie 28.06.21, 04:56
          Jeśli ktoś dzwoni z ofertami, to znaczy, że podpisując umowę wyraziłaś zgodę na kontakt w celach marketingowych. Gdy następnym razem zadzwonią to powiedz, że odwołujesz tę zgodę i wtedy zablokujesz kontakt w celach marketingowych.

          Warto uważać na okienka, w które stawiamy ptaszek. Wystarczy kliknąć tylko w te, które jedynie gwarantują wykonanie danej usługi a pominąć te, które są wciśnięte po to, aby poszerzyć bazę potencjalnych odbiorców innych usług i produktów.


      • araceli Re: Cyfryzacja ułatwia życie 28.06.21, 04:06
        zosia_1 napisała:
        > Już 6 lat temu wysyłałam emailem wniosek o ekuz. Przysyłali pocztą. Ale żeś się
        > obudziła w XXI wieku


        6 lat temu trzeba było wydrukować wniosek, wypełnić, podpisać, zeskanować i wysłać mailem. 'Cyfryzacja' jak cholera 🤣
        • zosia_1 Re: Cyfryzacja ułatwia życie 28.06.21, 06:36
          Może i nie cyfryzacja w dosłownym znaczeniu,ale ilość czasu oszczędzona na staniu w kolejce osobiście znacząca, nawet z tym drukowaniem i skanowaniem. W W-wie 2 lata temu załatwiałam ekuz dla kogoś kto mnie prosił, bo w ostatniej chwili karty nie zdążyłyby przyjść. To były 4 godz czekania w kolejce plus dojazd , powrót, znalezienie miejsca do parkowania. Wniosrk o dowody osobiste dla dzieci składałam chyba 2 lata temu przez net, także ogromną oszczędność czasu w porównaniu do tego jak składałam wniosek pierwszy raz i musieliśmy być obydwoje z mężem , żeby podpisać wniosek. Kolejka na 2 godz

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka