Dodaj do ulubionych

Komentarz negatywny na allegro

15.07.21, 22:47

Słuchajcie. Taka sprawa.
Zamówiłam dwukrotnie towar na allegro. Zamawiałam dla kogoś. I dwukrotnie wpisywałam dane do wysyłki pod inny adres niż mam przypisany do allegro.
Jeden udało mi się odebrać, ale był niekompletne. Zamówiłam drugi raz i też napisalam w wiadomości do sprzedawcy , że ma być towar wysłany na inny adres.
Towar został ponownie wysłany pod ten przypisany na allegro.
Nie byłam w stanie go odebrać. Dzwoniłam do firmy od której zakupiłam, wysłali nr nadania i po sprawdzeniu okazało się , że przesyłka widnieje jako "odebrana".
Ja paczki w skrzynce nie znalazłam, na poczcie jej nie mieli, bo pokazało, że doręczono do skrzynki.
Napisalam maila do firmy, że wysłali nie pod ten adres i ze mieli informacje pod jaki mają wysłać.
Odpisali , że oni takich maili nie czytają i wysyłają pod adres przypisany do allegro.
Dzisiaj wystawiłam komentarz negatywny i przed chwilą otrzymałam takiego oto sms.
Pytanie brzmi czy to serio??? Czy mają takie prawo?
To nie jest duża kwota, ostatecznie to co chcialam zakupiłam w sklepie przy okazji kiedy udało mi się to poszukać w sklepie stacjonarnym.


Treść sms:

"W zwiazku z wystawionym komentarzem allegro bedziemy zmuszeni zalatwic sprawe na drodze postepowania sadowego w sadzie rejonowym w Gdansku
sprawa zostanie przekazana do naszego adwokata bedziemy domagac sie uniewaznienia komentarza i zadoscuczynienia w kwocie 10000 zl za szkalowanie naszej firmy szczegoly e-mail Towar jest dokladnie taki jak w opisie aukcji koszt wysylki jest zgodny z cennikiem poczty a my jestesmy caly czas dostepni pod podanym w aukcji numerem telefonu i e-mailem i jezeli zajdzie taka potrzeba udowodnimy to Pani .Towar zostal wyslany na adres podany w formularzu dostawy prosze na przyszlosc wpisywac poprawny adres przy zakupieCzekam godzine na anulowanie oceny."


Mam to brać na serio?
Pierwszy raz się z tym spotykam.
Obserwuj wątek
    • lotka_5 Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 22:55
      Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś w trakcie kupowania była opcja "inny adres do doręczenia" czy coś w tym stylu. I tam należało wpisać gdzie wysłać. Nie wiem czy teraz jest tak samo.
      Ale jeśli pominęłas tą opcję pozostawiajac do wysyłki adres z Allegro i po prostu wysłałaś zwykłego maila to lepiej skasuj ten komentarz. Na drugi raz od takich firm, które nie próbują wyjaśnić sporu normalnie, trzymałabym się z daleka.
        • jak_zwykle_wszystko_zajete Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:04
          marta.graca napisała:

          > Jest nadal ta opcja. Autorka z niej skorzystała.
          >

          Z opisu autorki wynika, ze wpisała adres w komentarzu do zamówienia, nie w formularzu, gdzie należy podać inny adres dostawy.

          Przy masowych wysiłkach najpewniej etykiety drukują automatem na postawie adresu z formularza. Jeśli za pierwszym razem przesyłka poszła na adres z Allegro, to autorka mogłaby zreflektować się, ze coś jest nie tak. Próbując zmienić adres dostawy przy drugiej wysyłce tą samą (nieskuteczną) metodą, co przy pierwszej, na jakiej podstawie oczekiwała innego rezultatu?
        • tilijka123 Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 08:34
          marta.graca napisała:

          > Jest nadal ta opcja. Autorka z niej skorzystała.
          >

          Z tego co zrozumiałam nie skorzystała. Adres podała korzystając z opcji wyślij wiadomość do sprzedającego. Ta opcja nie powiązuje wiadomości z konkretnym zakupem, służy raczej do zadawania pytań przed zakupem. Jeśli już autorka chciała wysyłaą adres mailem powinna odpowiedzieć na maila z potwierdzeniem zakupu.
      • gaga-sie Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 22:59
        Jest przy zamówieniu opcja- inny adres, wtedy sprzedający dostaje taką informację. Maila mógł nie czytać. Co do pogróżek, nie znam się, brzmią dziwnie. Tez trzymałabym się z daleka od takiego sprzedającego.
      • fifiriffi Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:01
        lotka_5 napisał(a):

        > Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś w trakcie kupowania była opcja "inny adres
        > do doręczenia" czy coś w tym stylu. I tam należało wpisać gdzie wysłać. Nie wie
        > m czy teraz jest tak samo.
        > Ale jeśli pominęłas tą opcję pozostawiajac do wysyłki adres z Allegro i po pros
        > tu wysłałaś zwykłego maila to lepiej skasuj ten komentarz. Na drugi raz od taki
        > ch firm, które nie próbują wyjaśnić sporu normalnie, trzymałabym się z daleka.


        Na 200% pisalam inny adres.
        Za pierwszym razem , jak przesyłka, niepełna dodam dotarła pod adres z allegro , machnęłam ręką i dokupiłam te rzecz jeszcze raz , dokładnie sprawdzając czy wpisałam tym razem inny adres. Tak zrobiłam.
        Kupując towar, jest opcja "wiadomość do sprzedającego " i tam (zawsze tak robiłam , jak kupowałam dla kogos) napisalam , że proszę o wysłanie towaru pod taki a taki adres.
            • amast Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:15
              Jeżeli w mailu potwierdzającym zakup jest inny adres, a wysłali na adres zapisany w systemie to wina jest po ich stronie. Sprzedający dostaje 2 maile, najpierw o sprzedaży przedmiotu i tam pojawia się adres systemowy oraz informacja, że to nie jest adres do wysyłki, potem jest drugi mail o tym, że kupujący zapłacił i wybrał formę wysyłki - i tu pojawia się adres, na który kupujący życzy sobie dostać przesyłkę. Jeżeli w tym drugim mailu jest poprawny adres - WAŻNE - nie w polu "wiadomość od kupującego" tylko w polu "adres do wysyłki" to na ten adres powinni wysłać. Czasami sprzedający faktycznie wysyłają na adres z pierwszego maila, ale nie powinni.
          • fifiriffi Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:17
            jak_zwykle_wszystko_zajete napisała:

            >
            > I wszyscy Ci tu tłumaczą, ze nie tak zmienia się adres wysyłki…


            Sprawdziłam właśnie na mailu... jak wół widnieje prośba o wysłanie na inny adres. Nawet pisalam trzykrotnie się okazuje. Przy zamówieniu i potem zaraz po złożeniu zamówienia.
              • natalia.nat Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 14:49
                Jeżeli Sprzedawca prowadzi sklep na portalu internetowym, to ma obowiązek odczytywać na bieżąco wszystkie maile i wiadomości, w ten sposób kontaktuje się ze swoim klientem. Owszem, Allegro zrobiło ułatwienie ze zmiana adresu i podaje się go w formularzu, ale Kupujący może mieć istotne pytania do zamówienia, do wysyłki, może na przykład wypaść mu pilny wyjazd i będzie chciał, żeby wstrzymać się z wysyłaniem paczki, różne sytuacje losowe. Mail i wiadomość to jak telefon. I co? Wiadomości nie musi odczytywać, telefonu odbierać, w zasadzie to nic nie musi, a jak Kupujący będzie miał uwagi, to się go postraszy sądem i finito. No nie.
        • laluna82 Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 01:09
          Nie kasuj komentarza. Jak mnie wkurzają takie firmy. Co mnie obchodzi, że mają masowe wysyłki? To niech zatrudnią więcej ludzi i obsługują skrupulatnie a nie byle jak.
          Do żadnego sądu Cię nie podadzą, za zwykły negatywny komentarz. O ile napisałaś w nim prawdę oczywiście.
        • nocnamagia Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 07:08
          Kluczowe jest w jakim miejscu wpisałaś adres dostawy, z tego co piszesz wynika, że w wiadomości do sprzedającego, a nie w specjalnym formularzu do zmiany adresu do wysyłki. W pierwszej sytuacji to ty popełniłas błąd, w drugiej- sprzedawca
        • tilijka123 Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 08:32
          fifiriffi napisał:

          > lotka_5 napisał(a):

          > Kupując towar, jest opcja "wiadomość do sprzedającego " i tam (zawsze tak robił
          > am , jak kupowałam dla kogos) napisalam , że proszę o wysłanie towaru pod taki
          > a taki adres.
          >

          I tu popełniłaś błąd. Adres podaje się w formularzu zakupu przed płatnością a nie jako wiadomość do kupującego. Jeśli generują etykiety automatycznie mogą nie zauważyć wiadomości.
          Zawsze mozna też po zakupie zadzwonić do sprzedającego i uprzedzić ze jest taka sytuacja.
      • fifiriffi Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:05
        taki-sobie-nick napisała:

        > Szkalowałaś ich?

        Absolutnie.
        Napisalam po prostu, ze dwa razy zamawiałam towar i dwa razy pisalam maila z prośbą o wysłanie towaru pod inny adres. Napisalam , że o ile pierwszą przesyłkę udało mi się odebrać, o tyle druga widnieje jako doręczona, ale w skrzynce jej nie było.

        Pisalam do nich co z towarem na początku lipca, bo ta osoba dopytywała czy zamówiłam to o co prosila.
        Odpisali , podając nr listu , po sprawdzeniu wyszło, ze doręczona. Po jakims czasie podjechałam pod ten adres i przesyłki w nim nie było. Skrzynka zamykana na klucz.
    • rb_111222333 Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:00
      Co do głównego pytania, to się nie wypowiem, ale na allegro możesz mieć zdefiniowane kilka adresów i wybierać do wysyłki ten, na który Ci pasuje. Pewnie etykieta naklejana na paczkę drukuje się automatycznie z danych z systemu, wysyłanie innych danych mailem pewnie jest dla sprzedających niewygodne. Za to przewoźnicy często umożliwiają zmianę adresu - może to cię uratuje następnym razem.
    • kira02 Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:20
      Na takie pogrozki az mialabym ochote odpisac 😄 Tak wiec odpisała bym, ze nieuczciwie wysylaja przesylki pod zly adres, a tak wogole jak mnie nie przeprosza j nie oddadza kasy za te druga przesyłkę, to podam ich do sadu za probe wymuszenia i szantaz (oczywiscie przez prawnika) i zazadam odszkodowania w wysokosci 100.000. (Jak szalec to szaleć) No i zglosze do Allegro probe zastraszania w celu zmiany komentarza.
        • gama2003 Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:41
          Jest gdzies kontakt pomocowy do allegro.
          Od tego bym zaczęła, oni arbitrują ( przynajmniej kiedys tak bylo) spory i powinni pokierować.

          Straszenie bym olała.
          Z tego wszystkiego zrozumialam, że finalnie nie masz drugiego zakupu ?
          Nie wierzę, że firemka handlująca czymś wrzucanym do skrzynki będzie bawila się w sądy. Raczej to Janusz biznesu w honor został ugodzony.

          Czy jest na sali mecenas Pirania ?
          • kk345 Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 23:06
            >firemka handlująca czymś wrzucanym do skrzynki

            Heheszkując orientujesz się oczywiście, że poczta pandemicznie zmieniła zasady i wszystkie przesyłki polecone wrzucają do skrzynek? awiza funkcjonują tylko dla gabarytów, poleconych za zwrotką i sądowo/oficjalnych, wiec nawet jeśli zamówisz Rolexa z opcją wysyłki poleconym, to wrzucą ci go do skrzynki...
    • bombalska Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:21
      Wina ewidentnie lezy po twojej stronie. Jest w formularzu "Dane odbiorcy przesyłki" i ponizej "ZMIEŃ ADRES". Wiec jezeli nie uzywasz funkcji tak jak trzeba i wystawiasz negatywa sprzedajacemu, to sie nie dziwie, ze sie wkurzyl. To tak jakby turysta zszedl z przygotowanego, zabezpieczonego szlaku, lazł gdzies po wertepach i stromych zboczach, a potem mial pretensje, ze spadl w przepasc.
      Dziwi mnie tylko forma prośby o usuniecie komentarza. Są przeciez inne narzedzia. Jezeli nie usuniesz tego komentarza, to sprzedajacy powinien w odpowiedzi opisac, jak bylo, a potem tobie wystawic negatywa.
    • barbibarbi Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:35
      Pewnie, że na serio, teraz za komentarze na allegro lecą sprzedawcy jakieś punkty w dół, aukcja się od razu inaczej (gorzej) pozycjonuje i to są realne, wymierne straty finansowe. A adres trzeba zmieniać w ustawieniach. Teraz sprzedawcy na allegro mają kontakty do prawników i nie ma tak, że kupujący napisze sobie co chce, np że kupił podróbkę - napiszesz, to zaraz masz pozew i to ty masz udowodnić, że to podróbka, a jak nie udowodnisz to płacisz sprzedawcy zadośćuczynienie za straty jakich doznał przez negatyw. Nie wiem czy każdemu sprzedawcy opłaca się wychodzić na drogę sądową, ale wiem, że wielu tak jednak robi.
    • engine8 Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:36
      Pytanie brzmi czy to serio??? Czy mają takie prawo?

      A dlaczego ni emieliby miec prawa aby sadzic kogokolwiek im sie podoba?
      Sad zbada sprawe i zasadzi i wine i kare.

      Mozesz w odwrocie zasadzic ich np o 20 tys za wszelkie poniesioen z tego powdu straty i koszty.

      Jak jestes niewinna to czym sie martwisz?
      • marta.graca Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 08:14
        Każdy ma prawo iść do sądu, ale ona pytała, czy roszczenie jest zasadne. Jeśli ktoś nie ma racji, a lata do sądu, to jest pieniaczem. Nie ma żadnej winy i kary, bo to sprawa cywilna. A te 20 tys. kosztów to niby skąd wziąłeś? Jakie straty na 20 tys. poniosła autorka?
    • konsta-is-me Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:37
      Jeśli edytowalas lub dodałas inny adres do przesyłki niż ten przypisany, przed zakupem, to mogą się cmoknac...A ty im.mozesz jeszcze dopisać w komentarzu negatywnym że ci wysyłają groźby 😁
      Ale jeśli adres był domyślny,a ty po tym napisałaś maila , to bym edytowała komentarz, pisząc to co tutaj...W ten sposób nie mogą ci nic zarzucić .
    • taniarada Re: Komentarz negatywny na allegro 15.07.21, 23:55
      Jeśli by ci się chciało poszukać to byś znalazła że ty nie pierwsza.Jest tego na Wykopie czy na necie. W tym momencie warto się zastanowić, jaki cel ma wysyłanie klientowi takich pism. Z pewnością nie skierowania sprawy do sądu. Byłoby to stratą nie tylko czasu, ale i firmowych pieniędzy. Zniesławienie na Allegro może i łatwo komuś zarzucić, ale bardzo trudno tutaj udowodnić. Rację więc ma adresat pisma, który jest przekonany, że przedsiębiorstwo zwyczajnie próbuje go zastraszyć.I jak napisała koleżanka mogą cię cmoknąć.
    • natalia.nat Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 00:28
      Nie brać na serio. Chcą wymusić anulowanie niekorzystnego komentarza. Jako Kupujący masz prawo wystawić taką ocenę, jaką uważasz. Sprzedawca może ewentualnie sprostować w odpowiedzi.
      I bezwzględnie zgłosić sprawę do Allegro.
    • smoczy_plomien Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 00:53
      1. Nie umiesz używać allegro i w złym miejscu podałaś informację o zmienionym adresie, na skutek czego sprzedający nie został skutecznie poinformowany i wysłał paczkę nie tam, gdzie chciałaś.
      2. Sprzedający powinien czytać komentarze do zamówienia - choć jeśli sprzedaje 1000 zamówień dziennie, to trochę mu się nie dziwię, jeśli tego nie robi. Dlatego też powinnaś prawidłowo podawać adres do wysyłki.
      3. Sprzedający durny z tym smsem, warto to opisać w komentarzu.
      4. Możesz reklamować niedostarczoną przesyłkę u sprzedającego, który powinien w tej sprawie zwrócić się do dostawcy paczki.
      • laura.palmer Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 07:24
        smoczy_plomien napisała:

        > 2. Sprzedający powinien czytać komentarze do zamówienia - choć jeśli sprzedaje
        > 1000 zamówień dziennie, to trochę mu się nie dziwię, jeśli tego nie robi.

        To niech zmniejszy sprzedaż lub zatrudni pracownika, skoro sam nie daje rady z obsługą.
    • laluna82 Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 01:04
      Ale jaja sobie robią cwaniacy. Nie daj się. Poto jest formularz korespondencji, żeby go używać, a sprzedawca jak nie czyta to jego problem. Straszy Cię, znana metoda.
      Ile to ja razy już "byłam podawana do sądu", to nie jestem w stanie policzyć. Olej wink
      Kiedyś jeden facet zadzwonił do mnie z awanturą o negatywny komentarz, jakieś pierdy - że tak się nie robi, bo mu firmę niszczę big_grin Odpowiedziałam, że sam sobie niszczy, nie dbając o klienta i się rozłączyłam.
      • marta.graca Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 08:18
        Ja kiedyś dodałam ocenę niższą od 5 w kosztach wysyłki ( wysyłka była wyjątkowo droga, kosztowała prawie tyle co towar) i dostałam maila pełnego oburzenia, że im od tego sprzedaż spada, że trzeba było się z nimi skontaktować przed wystawieniem oceny i mam to skasować. Olałam. Niektórym nieźle peron odjeżdża.
        • silenta Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 08:31
          Tak samo miałam. Dałam 4 zamiast 5 za koszty przesyłki. Trzy razy dziennie dostawałam maila i smsy, przez kilka dni, żeby zmienić ocenę. Odpisałam, że proszę o zaprzestanie nękania i się uspokoiło. A autorce radzę wszcząć spór ze sprzedawcą poprzez Allegro, pod zakupem jest taka opcja. Gdy kiedyś sprzedawca ignorował moje maile i telefony to po wszczęciu sporu sprawę załatwił w ciągu doby.
          • barbibarbi Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 11:06
            Przecież jak kupujesz, to widzisz jakie są koszty i się na to godzisz. Jeśli za wysokie to nie kupuj. Z mojej obserwacji wynika, że to kupującym peron odjeżdża, rozpieszczeni przez Zalando i inne darmowe koszty wysyłki raptem jak ma zapłacić za wysyłkę choćby 5 zł, to już wielkie oburzenie. A furgonetki DPD i innych firm krążą w kółko po kraju ze zwrotami, bo pańcia zamówiła w Zalando 5 sukienek i 4 zwraca.
            • arthwen Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 13:52
              Ale przecież od tego jest ocena kosztu wysyłki. Konkretnie kosztu.
              Nawiasem mówiąc, jeśli jest opcja darmowej przesyłki (nawet jeśli ci akurat nie pasuje, bo tylko do paczkomatu, albo tylko przesyka w Ruchu czy cokolwiek) to ocena kosztu wysyłki zawsze jest ustawiona na 5 i nie możesz jej obniżyć.
            • silenta Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 14:37
              Po to jest opcja oceny kosztu przesyłki. Przecież to Allegro podsuwa kupującemu prośbę o ocenę kosztu przesyłki. I nie uważam, że ocena 4 a nie 5 to drastyczne pogorszenie ocen sprzedawcy. Ogólna ocena jest wciąż bardzo pozytywna. Nie wiesz jaki był koszt przesyłki więc po co wypisujesz głupoty?
            • natalia.nat Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 15:30
              barbibarbi napisała:

              > Przecież jak kupujesz, to widzisz jakie są koszty i się na to godzisz. Jeśli za
              > wysokie to nie kupuj.

              Ależ mogę kupić, bo mi zależy na towarze i ocenić później w komentarzu, że koszty wysyłki są wysokie, zwłaszcza jeżeli mam wiedzę na temat faktycznie poniesionych kosztów.

              >A furgonetki DPD i innych firm krążą w kółko po kraju ze zwrotami, bo pańcia zamówiła w Zalando 5 sukie
              > nek i 4 zwraca.

              I bardzo dobrze. Takie ma prawo jako Konsument i z niego korzysta. Co jest zresztą uzasadnione, towar sprzedawany na odległość bardzo często odbiega od zdjęcia i opisu, trudno żeby Kupujący miał ponosić całe koszty wysyłki a Sprzedawca żadne. Ryzyko powinno się rozkładać równomiernie. Piszę o typowych sklepach internetowych, bo Zalando ma trochę inną politykę, jak widać im się to opłaca.
            • droch Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 22:10
              Przecież jak kupujesz, to widzisz jakie są koszty i się na to godzisz. Jeśli za wysokie to nie kupuj.

              No nie, to tak nie działa. Droga przesyłka pozostaje drogą przesyłką, nawet jeśli zgodzę się na warunki sprzedawcy. Jedno z drugim nie ma kompletnie nic wspólnego.
    • m_incubo Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 07:21
      Zgłosiłabym sprzedającego od razu do allegro, dodając info o "pogróżkach", masz tę opcję gdy wejdziesz w swoje zakupy i ten konkretny zakup.
      Odpisałabym, że sprawę przekazuję swojemu prawnikowi.
      Takie pieniactwo firmy jest niedopuszczalne.
      Przypuszczam, że faktycznie adres dostawy wpisałaś źle - w informacji do sprzedającego i w jakimś mailu, tak się nie robi, adres musisz zmienić w formularzu (tam zaznaczasz adres wysyłki, czy chcesz fakturę czy nie, w jaki sposób płacisz) więc na przyszłość uważaj co robisz.
      Niezależnie od tego, jakieś smski z odgrażaniem się to pomyłka, chyba im peron odjechał. Zgłoś ich koniecznie.
    • kosmos_pierzasty Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 07:35
      Kupuję dużo na all (od marca 2020 oszczędność na przesyłkach mam ponad 4000). Te dziewczyny mają rację, które piszą, że adres zmienia się w formularzu (na samym początku strony z dostawą), nie podaje się go w komentarzu. Korzystam z dwóch adresów dostawy i zawsze wybieram właściwy właśnie w tym miejscu. To chyba faktycznie jest kwestia systemu. Czyli nie bardzo masz rację z tym negatywem.

      Natomiast odrębną kwestią jest zachowanie firmy. Imo skandaliczne są takie groźby. Ze dwa czy trzy razy wystawiłam negatyw, ale firma zawsze kontaktowała się ze mną telefonicznie i grzecznie prosiła o usunięcie, nawet oferując jakiś bonus. Jeszcze inaczej też bywało - jak coś było nie tak, to ja najpierw dzwoniłam i tu zwykle się też można dogadać. Ostatnio mi pomylili kosmetyk - właściciel konta dosłał ten właściwy, a ten pierwszy mi zostawił. Wiem, że to coś jsk łapówki, no ale tak robią. Tylko raz sprawa była w mojej ocenie na tyle poważna, że negatyw pozostawiłam, bez względu na propozycję że strony sprzedawcy.

      Imo jak to jest mała firma to nie pójdzie do sądu z takim drobiazgiem, bo to są koszta i tylko grozi, ale jak duża, z prawnikiem na etacie, to lich wie.
    • nikita1908 Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 07:35
      Dziwne - mam dwa adresy zamieszkania i wybieram ten, który akurat mi pasuje- nigdy nie miałam z tego tytułu problemów, czy to na Allegro czy zalando. Ale zawsze ustawiam ten adres podczas finalizowania transakcji, nie w odrębnym emailu. Chyba wvtym tkwi szkopuł.
    • conena Re: Komentarz negatywny na allegro 16.07.21, 07:44
      w tej sytuacji to oni są profesjonalnym podmiotem i powinni się zachować inaczej. ty jesteś zwykłym konsumentem, który ma prawo się pogubić w procedurze, jednakże wg mnie zachowałaś się wystarczająco - prosiłaś kilkakrotnie mailowo o zmianę adresu i zostałaś olana ciepłym moczem. uwielbiam takich szczekaczy, ja im wysmarowała formalne pismo i zaprosiła do kontaktu z moim prawnikiem. dla zasady bym ich przeciągnęła, może nawet przez rzecznika praw konsumenta?

      nie jestem zwolenniczką zasady, że nasz klient naszpan, ale takie akcje są niedopuszczalne.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka