Dodaj do ulubionych

Czemu nie śpicie?

01.08.21, 07:30
W niedzielny poranek?

Ja się obudziłam o 4 z niewiadomego powodu, pije właśnie 2 kawkę.
Obserwuj wątek
        • heca7 Re: Czemu nie śpicie? 01.08.21, 08:37
          Nie znam się za bardzo na biologii kaczek ale to chyba wygląda tak, że na początku wszystkie są identyczne smile Kaczory przybierają barwę godową później. Po około roku. Bo wtedy osiągają dojrzałość płciową. Więc na razie nie wiem czy w tej rodzinie są kaczory, jeszcze się nie do końca pozbyły pisklęcej szaty wink
          Ale możliwe , że co najmniej dwa są. Wyglądają na dużo większe od reszty.
          • bistian Re: Czemu nie śpicie? 01.08.21, 09:03
            heca7 napisała:

> Ale możliwe , że co najmniej dwa są. Wyglądają na dużo większe od reszty.

Samce większe, większy dziób, czaszka w trójkąt i wpychają się wszędzie pierwsze.

Zarabiasz trochę na nich? Chociaż się zwracają? Wynajem do łapania ślimaków albo żeby sobie ktoś mógł popaść?
            • heca7 Re: Czemu nie śpicie? 01.08.21, 09:55
              big_grin Nie przyszło mi do głowy na nich zarabiać. Raczej są to wydatki, bułka (którą trzeba ususzyć bo świeżej nie wolno) , płatki owsiane, śruta itd. Ale za to każdy ślimak który zmieścił się im do dzioba został dawno unicestwiony.
              Rzeczywiście są takie, które podbiegają do mnie pierwsze- uwielbiają jak im rano sypię płatki na trawnik. I odpychają inne. Jednocześnie kwaczą i syczą czyli daj szybko jeść ale nie dotykaj wink
              • bistian Re: Czemu nie śpicie? 01.08.21, 10:55
                heca7 napisała:

> Rzeczywiście są takie, które podbiegają do mnie pierwsze- uwielbiają jak im ran
                > o sypię płatki na trawnik. I odpychają inne. Jednocześnie kwaczą i syczą czyli
                > daj szybko jeść ale nie dotykaj wink

Chłopaki?
                • heca7 Re: Czemu nie śpicie? 01.08.21, 11:07