Dodaj do ulubionych

Czy warto zrobić taką zmianę?

22.08.21, 19:34
Pracuję w Urzędzie Pracy w księgowości, roboty dużo, pieniądze małe, mam na rękę 2,6 tys.
Plusem jest to, że po tylu latach pracę wykonuję szybko i bezbłędnie, blisko od domu, zgrany zespół.
Teraz mam szansę zmienić pracę, na uczelnię wyższą, praca w sekretariacie wydziału.
Byłabym sama w pokoju, a obok profesorka tego wydziału i ok. 15 wykładowców akademickich.
W tym samym mieście, ok. 3 km. dalej, a pieniądze większe o około 500 zł na rękę.
Nie mam pojęcia na czym polega taka praca w sekretariacie, nawet na rozmowie nie powiedziano mi dokładnie.
Może któraś z Was wie i może napisać coś więcej?
Obserwuj wątek
      • kasiazmieniarobote123 Re: Czy warto zrobić taką zmianę? 22.08.21, 19:41
        Nie jestem niestety księgową, więc na karierę w księgowości nie nadaję się, teraz zarabiam 150 złotych więcej od sprzątaczki, to trochę dołujące sad

Kusi mnie ta nowa praca na dużej i znanej uczelni, ale nie znam nikogo kto mógłby mi powiedzieć co się robi w takim sekretariacie wydziału.
        • evolventa Re: Czy warto zrobić taką zmianę? 22.08.21, 19:55