Dodaj do ulubionych

Dziewczyny, obudźcie się! Wolność!

19.09.21, 15:38
Długo nie mogłam zebrać się, żeby złamać rygory zgniłych kanonów obyczajowości, ale właśnie teraz ukazało się kilka wątków łamiących narzucone tradycyjne wyobrażenia o związkach z młodszymi mężczyznami. Jestem młodą kobietą, nauczycielką informatyki po studiach i wciąż widzę nierówność traktowania „podrywu” uczennic przez nauczycieli i tabu, jakim obłożone są podobne sytuacje w przypadku kobiet.

A tymczasem nawet na tym kobiecym forum trwa nagonka na czarownice, ale myślę że raczej z powodu zazdrości w stosunku do tych, które mają dostęp do młodych mężczyzn i nie dają sobie tego odebrać. A przecież nawet tu słychać, że nawet z pełnoletnimi powinno się uważać. A co mówi prawo? Ono penalizuje związki do określonego wieku, już nie mówię o "obyczajach" w KK, bo nie tym rzecz.

Sama widzę, a figurę mam megaidealną, że zwracam uwagę kiedy prowadzę lekcje i nie powiem, sprawia mi to satysfakcję. To samo w czasie korepetycji i jeśli tylko wywiązuję się z relacji zawodowych, nikomu nic do tego co ponadto. Ponadto wszelka taka relacja sprawia, że staram się o lepsze przygotowanie faceta do matury i na strudia i jeśli później na studia wyjedzie gdziekolwiek indziej, zostaną mu nie tylko miłe wspomnienia, ale i przygotowanie którego inni mogą mu pozazdrościć.

Mój facet na pewno jest szczęśliwy w związku ze mną. Niestety, zanim zdał maturę, musieliśmy się z tym ukrywać, także przed jego rodzicami. To też negatywnie wpływa na niego, kiedy przy ludziach musi mówić do mnie proszę pani. Ale to już poza nami i przejdzie mu ta nieśmiałość przy ludziach i w sypialni.

Pamiętajcie. Kobiety żyją dłużej i w Szwecji na porządku są małżeństwa i relacje osobiste kobiet z młodszymi mężczyznami.

Dziewczyny, wychodzimy z szafy!

Nie bójcie się!

Wolność! Wolność!
Obserwuj wątek
    • alpepe Re: Dziewczyny, obudźcie się! Wolność! 19.09.21, 15:40
      Ale że i w sypialni jest nieśmiały?