Dodaj do ulubionych

Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich?

19.09.21, 17:22
W jednym z hoteli od kilku miesięcy w opiniach przewija się że pokoje są bardzo źle posprzątane. Niestety sytuacja nie ulega poprawie. Sama to stwierdziłam będąc w hotelu na weekend. Dlaczego szefostwo nie wyciąga wniosków z opinii i nie próbuje czegoś naprawić? Czy waszym zdaniem w hotelach 3- 4 gwiazdkowych mogą być pozostałości śmieci po poprzednich lokatorach pokoju.
Obserwuj wątek
    • biala_ladecka Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 19.09.21, 17:27
      Czytają i albo mają wylane, albo bardzo się przejmują, ale w ogóle nie posiadają kompetencji do zarządzania personelem. Inna inszość, że w Polsce nie ma kultury dbania o personel sprzątający, a o ludzi znających się na tej robocie i chcących pracować na stałe, bardzo bardzo ciężko.
    • sasanka4321 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 19.09.21, 17:54
      Nie mają chętnych do sprzątania. To jest ciężka praca i nikomu się nie chce tego robić. Nikt sobie nie chce rąk ubrudzić, jak ma alternatywy. Musieliby zapłacić dwa razy tyle co Biedronka lub inny market swoim pracownikom, żeby ktoś przyszedł, komu się będzie chciało robić to porządnie. Ale wtedy Ty nie zechcesz zapłacić za nocleg, jak Ci to policzą.
    • krolewska.asma Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 19.09.21, 18:04
      Najbrudniejsze to 4 gwiazdkowe i najdroższe i najpopularniejsze właśnie

      Ile rzeczy znalazłem po innych gościach to nie zliczę

      Nawet w rym roku brudne majtki po kimś w szafie

      Już mnie nic nie zdziwi

      I co im zrobisz, możesz nie przyjechać ale dopóki maja gości którzy nie zwracają uwagi to luz


    • lotka_5 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 19.09.21, 20:37
      Po co jedziesz do hotelu znając opinie nt stanu jego czystości?
      A jeżeli to już był jakiś...nie wiem...przymus, to dlaczego nie została zwrócona uwaga załodze?

      Hotele 3 gwiazdkowe to chyba dość niski poziom i nie zdziwilabym się brakiem nieskazitelnej czystości. Natomiast hotele 4 gwiazdkowe są najliczniejsze i największe mają obłożenie, więc nie ty to ktoś inny i tak przyjedzie. Na brak gości na pewno nie narzekają. A dopóki mają klientelę- to po co stawać na głowie?
    • volta2 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 19.09.21, 22:53
      czy rozróżniasz szefów hoteli od ich właścicieli? bo chyba zdarza ci się mylić te pojęcia

      szefostwo czyta na bookingu, przynajmniej w kraju, w którym ostatnio przebywam/ałam

      i wygląda to mniej więcej tak, że przy meldunku zaznaczam że jestem z bookingu, to pewien wyróżnik, bo większość przylatuje tu do nas czareterami z biurami podróży i swoje opinie wydaje na stronach tych biur.
      już kilka razy zdarzyło mi się, że przy wymeldowaniu byłam brana na zaplecze, do szefa hotelu właśnie i proszona bardzo stanowczo o wydanie opinii oscylującej wokół 10. zawsze zapewniam, że tak zrobię i w sumie na ogół niżej niż 9 się nie zdarza, bo ja nie jestem kapryśna.
      zdarza mi się więc wracać do tych hoteli, zaznaczać to w opiniach potem, ale bywaja rozczarowania, raz jest super a raz tylko so so, więc opinia jest adekwatna do so so i wówczas leci na 4/5. zazwyczaj pod każdą naszą opinią jest odpowiedź od menedżmentu (że dziękują albo że się poprawią, na ogół się oczywiście nie poprawiają, wiem, bo często wracam do miejsc, w których już wiem, czego się spodziewać)

      • fifiriffi Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 09:58
        volta2 napisała:

        > czy rozróżniasz szefów hoteli od ich właścicieli? bo chyba zdarza ci się mylić
        > te pojęcia
        >
        > szefostwo czyta na bookingu, przynajmniej w kraju, w którym ostatnio przebywam/
        > ałam
        >
        > i wygląda to mniej więcej tak, że przy meldunku zaznaczam że jestem z bookingu,
        > to pewien wyróżnik, bo większość przylatuje tu do nas czareterami z biurami po
        > dróży i swoje opinie wydaje na stronach tych biur.
        > już kilka razy zdarzyło mi się, że przy wymeldowaniu byłam brana na zaplecze, d
        > o szefa hotelu właśnie i proszona bardzo stanowczo o wydanie opinii oscylującej
        > wokół 10. zawsze zapewniam, że tak zrobię i w sumie na ogół niżej niż 9 się ni
        > e zdarza, bo ja nie jestem kapryśna.
        > zdarza mi się więc wracać do tych hoteli, zaznaczać to w opiniach potem, ale by
        > waja rozczarowania, raz jest super a raz tylko so so, więc opinia jest adekwatn
        > a do so so i wówczas leci na 4/5. zazwyczaj pod każdą naszą opinią jest odpowie
        > dź od menedżmentu (że dziękują albo że się poprawią, na ogół się oczywiście nie
        > poprawiają, wiem, bo często wracam do miejsc, w których już wiem, czego się sp
        > odziewać)
        >



        Ale , ze co????
        🤣🤣🤣
        Ze biorą na zaplecze i proszą o dobrą opinie ?
        Nie bo w to nie uwierzę... chyba, że to jakieś 2*
        Bo w takim hotelu z 4* czy 5* to jest niemożliwe.
        Jak zaznaczasz, że jesteś z bukinu? 🤣Przeciez to jest w systemie
        • volta2 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 16:51
          uwierz mi, że to nie jest prośba, po pierwszej wizycie wyszłam serio przestraszona, nawet zdziwiona, że uwierzył mi na słowo, że będzie wysoko oceniony, byłam przekonana, że mnie zmusi do wystawienia opinii przy nim.

          a zaznaczam, że jestem z bookingu, normalnie w rozmowie, oni wtedy przynoszą segregator z wydrukiem z zaplecza, z tego samego, co na koniec zapewniam, że wystawię bardzo dobrą opinię

          i pewnie cię zmartwię ale nie ma większej różnicy tam, gdzie ostatnio zwiedzam hotele, między 3 a 5 gwiazdkami - mało osób o tym wie, bo mało kto ma odwagę zaokrętować w 3 gwiazdkach w afryce, więc macha tu 2 gwiazdkami jak ty (u nas takich nie ma, są tylko 3-5, a 2 w ogóle nie są wpuszczane na booking)
      • fifiriffi Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 10:00
        zarin napisała:

        > W hotelach mają 20-30 minut na posprzątanie pokoju z łazienką, a w reakcji na s
        > kargi ochrzania się personel zamiast dam im więcej czasu.


        Bo jak zameldowanie jest od 10tej, to gość przebiera nogami już od 9tej na recepcji , a później pretensje...
      • sasanka4321 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 11:21
        W sumie to byłyby tylko 2 sposoby, w jaki szefostwo mogłoby to naprawić:

        1. Sprzątają sami osobiście.
        Eh, nie, to jednak nie przejdzie, nawet gdyby zostawili wszystko inne i zajęli sie sprzątaniem pokoi, to ile z nich taki szef da radę sprzątnąć w krótkim czasie pomiędzy wymeldowaniem się gości i zameldowaniem następnych? Musiałby mieć hotel 4-pokojowy najwyżej, żeby to działalo.

        2. Płacą sprzątaczkom conajmiej 5 razy tyle, ile zarabiają nauczyciele. Wtedy byłyby szanse, że nauczyciele przejdą do sprzątania hotelil. Albo inni pracownicy, z innych branż. Tyle że pokój kosztowałby wtedy o kilkadziesiąt złotych więcej. Czyli też w Polsce raczej nie przejdzie.

        Mam znajomego z dużym hotelem. Jak już znajdzie kogoś do sprzątania, to ten ktoś się albo opiernicza, albo szuka w międzyczasie lżejszej pracy i odchodzi przy najbliższej okazji. Nikomu się nie chce sprzątać. Emamom też.
    • pulcino3 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 09:32
      Nie ma ludzi do pracy. Nawet jak by powyrzucali te nieudolne sprzątaczki, to niema ich kim zastąpić. Przyzwyczajaj się to zjawisko dzieje się wszędzie, sklepy, usługi , a w szkołach to już w ogóle za chwilę jestem ciekawa kto będzie uczyć jak pensje nauczycieli np takiego stażysty, który musi być po studiach i mieć przygotowanie pedag. to mniej niż najniższa krajowa...
      • bigimax4 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 11:16
        Nie ma ludzi do pracy. Nawet jak by powyrzucali te nieudolne sprzątaczki, to niema ich kim zastąpić

        nie ma ludzi do pracy po pinc zloty za godzine,
        po pierwsze zobaczyli ,ze cos co niby bylo bezpieczenstwem zatrudnienia to uluda i jak sie zaczely problemy zostali odrazu kopnieci w dupe i cala uluda uleciala i jedyny powod zeby u kogos dymac za grosze
        zajeli sie czyms innym , zobaczyli ze robiac cos dla siebie zarbiaja wiecej a cala satysfakcja to nie tylko nowa fura prezesesa w lizingu
    • arista80 Re: Czy szefowie hoteli czytają opinie o nich? 20.09.21, 09:53
      Z mojego doświadczenia pracy w hotelu: szefostwo nie czyta, tylko zleca czytanie personelowi najczęściej recepcji, a potem napisanie standardowej odpowiedzi. I tak w przypadku recenzji pozytywnych pisze się standardowe podziękowania, a w przypadku tych negatywnych odpowiedzi w stylu: dziękujemy za konstruktywną uwagę. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby ulepszyć standard, coś w tym stylu. Tak więc z reguły recenzje są raczej olewane, chyba że trafi się jakaś szczególna, gdzie szczegółowo opisany zostanie poważny problem. W naszym hotelu reagowało się jedynie na złożone reklamacje.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka