Dodaj do ulubionych

Jak bardzo jesteście obciązone pracą zawodową?

07.10.21, 09:21
Tak czytam forum i widzę, że wiele osób ma czas na różne dodatkowe zainteresowania, czytanie ton książek, wyjazdy, sporty, zaangażowanie polityczne, itd.
Jakim cudem znajdujecie na to czas?
Ja pracuję od lat , ciągle przed komputerem i z dokumentami, zdarza się po godzinach, zdarza się czytanie opracowań do spraw zawodowych w weekendy. Zawsze jest tej pracy bardzo dużo, ciągle trzeba się doszkalać zawodowo by nie wypaść z obiegu. Oprócz sporadycznych rozrywek kino/teatr, wyjście na kawę i odmóżdżenie na chwilę na emamie - nie mam czasu. Po pracy jestem wymęczona i głowa i oczy chcą odpoczynku.
Czym się zajmujecie, że macie tyle czasu i siły?
Obserwuj wątek
    • mashcaron Re: Jak bardzo jesteście obciązone pracą zawodową 07.10.21, 09:29
      Mam mało absorbującą, wygodną pracę którą mogę sobie tak zorganizować jak mi się podoba i zależnie od sił i chęci pracować dużo albo wcale ( co się oczywiście przekłada na płacę). Okresowo pracuję dużo, kiedy jest "gorący okres", czyli za zwyczaj styczeń-luty i maj-czerwiec a potem mogę wyluzować bo to, co zrobię w tych miesiącach "pracuje" przez kolejne.
    • leni6 Re: Jak bardzo jesteście obciązone pracą zawodową 07.10.21, 09:39
      Ja akurat czasu na hobby i wyjazdy za bardzo nie mam, ale to że względu na małe dzieci a nie na pracę. Pracuje w grubsza 8h dziennie, mam taką pracę (albo szefa) że zawsze jest dużo roboty, nie zmieni się to nawet jak będę pracować więcej, więc po prostu więcej nie pracuje. Zdarza mi się sporadycznie pracować wieczorem lub w weekend, ale potem sobie to odbieram załatwiając prywatne sprawy w trakcie pracy. Doszkalam się w godzinach pracy.
    • wrotek0 Re: Jak bardzo jesteście obciązone pracą zawodową 07.10.21, 09:42