Dodaj do ulubionych

Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy

20.11.21, 22:45
Dziecko kręci nosem, że moje kanapki (zwykle bułki) są niedobre, bo nie daję żadnego sosu (tak jak w różnych kupnych kanapkach). Daję różne zieleniny, kiełki, warzywa, sałaty, rzodkiewki, ale zupełnie nie znam się na sosach (poza keczupem i majonezem). Co się daje do tych kanapek z różnych piekarni, żeby smakowały? Wy robicie kanapki z sosami? Ogarniacie to? Macie jakieś wypróbowane przepisy na kanapki?
Dzięki za podpowiedzi.
Obserwuj wątek
    • bene_gesserit Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 20.11.21, 22:51
      Ajvar? Jakiś chutney? Sos sezamowy Roleski?

Najlepiej, niech dziecko zacznie robić kanapki samo, ew. pod twoim nadzorem. Możecie wypróbowywać różne kombinacje w weekend, na spokojnie, a potem powtarzać wypróbowany repertuar w tygodniu.
      • waleria_s Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 23.11.21, 03:57
        To jest dobry pomysł, naszykować bufet w postaci serów, wędlin, ugotowanych jaj, dodatków warzywnych (warzywa świeże i konserwowe), majonezu/ketchupu i jogurtu, można pokusić się też o pasty warzywne. Niech dzieciak sam kombinuje.
    • chatgris01 Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 20.11.21, 22:52
      Pół bagietki+masło+szynka+korniszony

https://i.imgur.com/zq5U9Dq.jpg
      • berdebul Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 21.11.21, 00:05
        Bardzo wygodne do zabrania do szkoły tongue_out
        • chatgris01 Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 21.11.21, 00:10
          Owija się folią spożywczą, albo papierem śniadaniowym, albo wkłada do podłużnej papierowej torebki.
          Przynajmniej nic się nie ciapie/nie leje, w przeciwieństwie do kanapek z sosem/majonezem suspicious
          • daisy Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 21.11.21, 00:26
            ale korniszony to zuooo
            rozpuszczają zęby oraz kości!
            • chatgris01 Re: Jak zrobić dobrą kanapkę/bułkę, pomocy 21.11.21, 00:29