Dodaj do ulubionych

czy są tu TERF-ki?

12.02.22, 19:42
To jak, jesteście radykalnymi feministkami wykluczającymi osoby trans?
Skonstatowałam, na podstawie wnikliwej lektury, że mam wszelkie cechy. Jestem całkowicie i pod nazwiskiem za wykluczeniem osób z penisami dowolnej denominacji z szatni i toalet dla binarnych kobiet i dziewczynek oraz jestem za wykluczeniem z binarnej kobiecej rywalizacji sportowej tych osób niebinarnych (niezależnie od denominacji i narządów), które przeszły męskie dojrzewanie.
A tu artykuł:
www.sport.pl/plywanie/7,64995,28100024,transplciowa-lia-thomas-zaatakuje-rekordy-rywalki-boja-sie.html#s=BoxOpImg5
Obserwuj wątek
    • arwena_11 Re: czy są tu TERF-ki? 12.02.22, 20:00
      Ostatnio Adel została też zwyzywana - bo stwierdziła, że kocha być kobietą.
      www.pomponik.pl/plotki/news-adele-oskarzana-o-transfobie-przez-lgbt-po-swoim-przemowieni,nId,5826795
      • asfiksja Re: czy są tu TERF-ki? 12.02.22, 20:06
        Rowling jest regularnie wyzywana z tego powodu.
        • gorzka.gorycz Re: czy są tu TERF-ki? 12.02.22, 20:10
          Rowling jest wyzywana, bo śmiała powiedzieć, że miesiączkują kobiety, a nie osoby z macicami.
          • asfiksja Re: czy są tu TERF-ki? 12.02.22, 20:13
            No to jest taki typowy terfistyczny tekst, że miesiączkują/rodzą/karmią piersią kobiety.
            Co do "osób z czymś-tam" jestem zwolenniczką kategorii "osoby z penisami" (ale obawiam się, że używam tej kategorii w duchu ekskluzywnie-terfistycznym).
          • lauren6 Re: czy są tu TERF-ki? 12.02.22, 23:11
            Rowling po tym jak nie bez powodu została nazwana transfobką popełniła kryminał, w którym czarnym charakterem jest mężczyzna przebierający się za kobietę. Przypadek?
            • jedn0raz0w0 Re: czy są tu TERF-ki? 13.02.22, 02:46
              Nie, nie przypadek tylko nieprawda.
            • asfiksja Re: czy są tu TERF-ki? 13.02.22, 07:40