Dodaj do ulubionych

oszukana w sklepie internetowym

06.04.22, 16:19
może ktoś przechodził i podpowie: w połowie lutego w sklepie znanej miedzynarodowej marki dokonałam zakupu produktu za ponad 6 tys. Za 4 dni przyszła paczka, rozpakowałam a w niej inny produkt, przyjrzałam sie więc opakowaniu, a tam główna nalepka firmy kurierskiej z moimi danymi, zaś mała z boku nalepka z danymi innej osoby. Rozumiem, że do niej miała trafić przesyłka, a pewnie jej trafiła do mnie. Dzwonię na infolinie, składam reklamację na stronie sklepu, wysyłam zdjęcia i czekam na dostarczenie produktu, na który w tym czasie była spora promocja. W miedzyczasie promocja znika z oferty, ja rozmawiam z co rusz nowymi osobami z tej infolinii, za kazdym razem tłumacząc wszystko od poczatku, grzecznie.....i tak do połowy marca, kiedy dostałam kolejnego maila z prośbą o wysłanie zdjęć paczki itd....tak jakby ta moja reklamacja trafiła tam po raz pierwszy. Ze strony sklepu dalej cisza, ja pieniędzy nie mam i towaru także. Dziś tel., że moga mi zwrócić kasę. Ale to mnie nie satysfakcjonuje. W tym momencie jestem stratna ok 1500, bo gdybym od razu nie była zwodzona, tylko oddano by mi pieniądze, to mogłam w takiej cenie ten towar nabyć. Przetrzymano mnie prawie 2 mies. a teraz łaskawie zwrócą mi pieniądze. Co emama robi? (dodam, że rozważam zgloszenie na policje bo w tej chwili wyłudzono ode mnie 6 tys), ponadto udostepniono moje dane osobowe komus w PL jak i mnie udostepniono jego dane, przez prawie 2 mies bylam pozbawiona narzędzia, które wykorzystuje do pracy, w tej chwili "jade" na pożyczonym, czyli uciążliwośc dla mnie. Dodaje, ze to nie firma krzaczek.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka