Dodaj do ulubionych

HITAXA - niskie ciśnienie jako skutek uboczny?

22.05.22, 09:36
Ulotkę przeczytałam, ale może wypowiedzą się nasze forumowe medyczki? Dostałam ten lek w środę a w nocy ze środy na czwartek omdlenie z utratą przytomności i ciśnienie 94/63 plus migotanie przedsionków plus biegunka. Równocześnie brałam erdomed. Normalnie to ja mam nadciśnienie dobrze skorygowane lekami. Lekarz powiedział, że leki nie mają z moimi problemami nic wspólnego, więc brać dalej. I dzisiaj od rana ciśnienie poniżej 110.
Obserwuj wątek
    • figa_z_makiem99 Re: HITAXA - niskie ciśnienie jako skutek uboczny 22.05.22, 10:26
      Moim zdaniem ten lek ci nie służy, biorę 3 razy telfexo 180 na dobę, na początku po jednej tabletce byłam nieprzytomna, ale u mnie wystarczyło dużo kawy i organizm się przyzwyczaił. Po takiej akcji jak twoja, poszłabym do innego lekarza i spróbowała z innymi lekami na alergię. Mi nie służyła clatra, nakręcała mnie jak amfetamina, mogłam wziąć max 1 tabletkę i słabo zdejmowała objawy.
    • mamtrzykotyidwa Re: HITAXA - niskie ciśnienie jako skutek uboczny 22.05.22, 22:31
      Możesz być uczulona na jakiś składnik tego leku, ale te objawy mogą być też skutkiem uczulenia, na które dostałaś ten lek. Napisałaś, że po tym leku przeszło. Może nie przeszło, tylko się kolejne objawy rozwinęły.
      Na co hitaxa miała pomóc? To tabletki, czy syrop?
      Jeśli to lek uczula, to dobrze by było sprawdzić, który składnik, bo to powszechnie używane składniki. Na przykład glikol propylenowy był w szczepionkach na koronawirusa. Możesz trafić na te składniki w wielu rzeczach, a ta reakcja to taka anafilaktyczna była. Trzeba do tego podejść poważnie, bo następnym razem może być gorzej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka