Dodaj do ulubionych

Kontrola rodzicielska.

23.05.22, 19:52
Na telefon i komputer. Nie mam doświadczenia a muszę założyć. Możecie coś polecić? Od czego zacząć?
Obserwuj wątek
        • matacznik Re: Kontrola rodzicielska. 23.05.22, 20:02
          zerlinda napisała:

> Bo jednak dziecko trzeba kontrolować.
          >
          Nie trzeba. Ja swoich nie kontrolowałem.
          Nie musisz dziecka kontrolować. Chcesz je kontrolować. I warto się zastanowić dlaczego.
          • no_name33 Re: Kontrola rodzicielska. 23.05.22, 21:36
            matacznik napisał:

> zerlinda napisała:
            >
            > > Bo jednak dziecko trzeba kontrolować.
            > >
            > Nie trzeba. Ja swoich nie kontrolowałem.
            > Nie musisz dziecka kontrolować. Chcesz je kontrolować. I warto się zastanowić d
            > laczego.

Rodzic ma prawo kontrolować swoje dziecko na pewnym etapie życia.

Założę się, że Twoje dzieci są już dorosłe i nie masz pojęcia o obecnym świecie. Zwłaszcza wirtualnym.
            • matacznik Re: Kontrola rodzicielska. 24.05.22, 07:08
              no_name33 napisała:

> Rodzic ma prawo kontrolować swoje dziecko na pewnym etapie życia.
              >
              Ale ja nie piszę, że nie ma prawa, tylko pytam, dlaczego uważa, że musi.
              Jest absolutnie oczywiste, że nie musi, że to jest wybór. I byłoby dobrze, gdyby za tym wyborem stały jakieś uświadomione racje. Ja nawet nie jestem ich ciekaw, ja je słyszałem i z większością się nie zgadzam się. Ale każdy ma prawo do swoich racji. Chodzi mi tylko o to, żeby one były świadome. Nie, że "muszę" - "chcę, bo ...".

> Założę się, że Twoje dzieci są już dorosłe i nie masz pojęcia o obecnym świecie. Zwłaszcza wirtualnym.
              >