Dodaj do ulubionych

Podróżniczo -Warszawa i Gdańsk - potrzebuję pomocy

10.07.22, 10:52
Witam, chciałabym na dniach odwiedzić z moim 13-latkiem te dwa miasta. Na Gdańsk będziemy mieli 1 dzień, na Warszawę 2,5 . I kompletnie nie wiem jak to ugryźć.
W Warszawie chciałabym pokazać Młodemu starówkę, okolice Pałacu Prezydenckiego, Sejm ( z zewnątrz oczywiście), może Grób Nieznanego Żołnierza, zahaczyć o Łazienki , Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Powstania.
Moje pytanie: da się to ogarnąć w 2,5 dnia? Może zrezygnować z czegość albo coś dodać? Byłam parę razy w Warszawie , ale średnio się orientuję co i jak.

A jeśli chodzi o Gdańsk to tutaj jestem kompletnie zielona. Wiem tylko, że piękne miasto big_grin . Google podpowiada mi, że Westerplatte, pomnik Neptuna , uliczka z tym słynnym żurawiem . Co jeszcze? Jak to ogarnąć aby było miło i jeszcze zobaczyć to co najważniejsze.

A i gdzie zjeść dobrze i niedrogo w Warszawie i Gdańsku w okolicach centrum.
Za wszelkie wskazówki będę niezmiernie wdzięczna.
Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • krolewska.asma Re: Podróżniczo -Warszawa i Gdańsk - potrzebuję p 10.07.22, 10:57
      O muj bossze
      Wychowalas 13 latka i on nigdy nie był w żadnym polskim mieście?

Błagam powiedz ze mieszkacie w nowej Zelandię i to dlatego dziecko nie zna ojczyzny
      • tomanksa Re: Podróżniczo -Warszawa i Gdańsk - potrzebuję p 10.07.22, 11:07
        krolewska.asma napisała:

> O muj bossze
        > Wychowalas 13 latka i on nigdy nie był w żadnym polskim mieście?
        >
        O kurczę, nie wiedziałam, że Polska składa się tylko z Warszawy i Gdańska. Jeśli tak, to rzeczywiście nie był w żadnym polskim mieście.
      • droch Re: Podróżniczo -Warszawa i Gdańsk - potrzebuję p 10.07.22, 11:20
        Szczerze mówiąc, moi rodzice pokazali mi pół Polski, ale moja pierwsza wizyta w Warszawie doszła do skutku dopiero ze szkolną wycieczką w ósmej klasie SP...
    • krwawy.lolo Re: Podróżniczo -Warszawa i Gdańsk - potrzebuję p 10.07.22, 11:16