Dodaj do ulubionych

Wakacje. E-matkowy kop potrzebny

14.07.22, 09:58
Problem pierwszego świata. Przez głupie nieporozumienie przepadł mi pobyt w ukochanym wakacyjnym lokum, które wynajmuję od lat. Lokum ukochane, bo co prawda skromne, ale blisko jeziora i zaciszne- domek na terenie prywatnej posesji. Jeżdżę tam od lat i uwielbiam miejsce. Dzieci też. Mają wykupione szkolenie żeglarskie w jednym tygodniu i zajęcia sportowe w drugim, więc zmiana lokalizacji nie wchodzila w grę. Szybko ogarnełam co innego w tej samej miejscowości, ale w innej okolicy, co nie bylo łatwe na 2 tygodnie. Niestety cena wyższa (choć i tak wynegocjowałam ze względu na długość pobytu). Miejsce też ładne, choć do jeziora dalej, ale dookoła piękne tereny spacerowe. Minusy- mieszkanie w apartamentowcu. Plusy- lepiej wypozażone, co przy 2 tygodniach z dziećmi ma znaczenie. I zamiast sięcieszyć, że się udało, to mam doła, że to nie to. Tłumaczę sobie, jak komu mądremu, że własne podwórko mam na co dzień, że i tak poruszamy się tam rowerami, wiec co to za problem podjechać do jeziora raptem 10 minut przyjemną drogą. Że lokalizacja ma też plusy - bliskość ulubionej jadłodajni, sklepu, basenu, że zamiast marudzić,że drożej powinnam się cieszyć, że jednak w granicach moich możliwośći, że czasem trzeba spróbować czegoś innego. Że dzieci to już właściwie młodzież i zaciszne podwórko, gdzie miałam ich na oku od dawna nie jest priorytetem. Nic nie pomaga. Nastawiałam się na ukochany domek i nie mogę sobie poprzestawiać w głowie, że to nie koniec świata. No kopnijcie mnie, bo już sama ze sobą nie wytrzymuję. Moje optymistyczne podejście do życia tym razem się wyłączyło.
Obserwuj wątek
    • neospasmina Re: Wakacje. E-matkowy kop potrzebny 14.07.22, 10:03
      od razu zaklep sobie pobyt w tym domku na przyszły rok, żeby ci nie przepadło
      a w tym roku sprawdź opcję z apartamentowcem
      • mhanutka Re: Wakacje. E-matkowy kop potrzebny 14.07.22, 10:05
        Zaklepane. Więcej błędu nie popełnię