Dodaj do ulubionych

Buty na bieżnię domową. Porady trzeba.

17.07.22, 20:06
Dziewczyny potrzebuję porady w temacie, w którym jestem zielona zupełnie.
Wiem, że trudno w to uwierzyć, ale nigdy w życiu nie byłam na siłowni.
Nie miałam czasu, nie miałam potrzeby, miałam sporo ruchu wokół. Ćwiczyłam samodzielnie callanetics, generalnie nie brakowało mi siłowni.
Teraz tryb życia zrobił się bardziej siedzący, wiek robi swoje, po covidzie zadyszka nawet po 2 km na rowerze.
Uwielbiam spacery, ale w mojej okolicy jest sporo psów, których panicznie się boję, nie zawsze mąż ma jak ze mną chodzić.
Padła decyzja żeby kupić bieżnię. Mąż syn i córka też się na to cieszą. Już zamówiona, dość duża bo miejsca mamy sporo, będzie za 2 dni, ale w jakich butach się biega? może macie jakieś typy? będę wdzięczna. Przewiduję, ze więcej będę chodzić niż biegać, bo chodzenie uwielbiam, biegania nie.
Co kupić na te nogi?
Obserwuj wątek
    • abecadlowa1 Re: Buty na bieżnię domową. Porady trzeba. 17.07.22, 20:49
      Idź do sklepu dla biegaczy tam Ci doradzą, obejrzą twoje stopy na podoskopie, popatrzą jak ustawiasz nogi w trakcie biegania na bieżni. Znają się na swojej robocie.
      • jasnoklarowna Re: Buty na bieżnię domową. Porady trzeba. 18.07.22, 13:01
        W mojej okolicy nie znalazłam takiego sklepu. Mam tylko decathlon w pobliżu. Ale jak pisałam, ja będę te kilometry robić chodząc nie biegnąc. Buty będą tylko domowe, wyłącznie na tą bieżnię. Może ktoś jeszcze ma jakiś typ?
        • melikles Re: Buty na bieżnię domową. Porady trzeba. 18.07.22, 13:36
          "Buty będą tylko domowe, wyłącznie na tą bieżnię"

!?
        • leosia-wspaniala Re: Buty na bieżnię domową. Porady trzeba. 18.07.22, 13:46