Dodaj do ulubionych

Jak szybko poprawić obwody - praktyczne rady ;)

21.07.22, 08:59
Serio pytam, chyba wreszcie dojrzałam do tego, żeby popracować nad własną sylwetką.

Jem zdrowo i regularnie od dobrych paru lat, nie zapycham się słodyczami, dość dużo chodzę, poza tym niestety bardzo dużo siedzę nad kompem. Od jakichś 4-5 lat waga sama z siebie lekko schodzi wciąż w dół, ale właśnie - lekko (typu co jakiś dłuższy czas okazuje się, że ważę ze 2 kg mniej, ale to naprawdę nie robi wielkiej różnicy).
Mam chyba dobrą wytrzymałość i jestem dość rozciągnięta, no ale gruba jestem, więc może bardzo intensywne ćwiczenia to nie na początek. Na pewno nie mogę wywijać lewym kolanem.

Większym problemem są ramiona w tej chwili niż nawet dupa czy biodra, jakoś tak się porobiło, mam potężne, ręce, szerokie plecy (hormony, czy co?).

Jestem kompletnym laikiem, czasami przerzucacie się tu nazwami ćwiczeń, które nic mi nie mówią, nie wiem, za co się brać, wakacje to świetna okazja, bo mało jem (jest za gorąco).

Podpowiedzcie coś, żebym nie uznała, że to nudne/wykańczające/nie dostała nadciśnienia i nie zrezygnowała migusiem.
Obserwuj wątek
    • extereso Re: Jak szybko poprawić obwody - praktyczne rady 21.07.22, 09:55
      Ćwiczenia z obciążeniem. Kup sobie zestaw sztangielek na początek i rób z Agata Zając, chyba że wolisz siłownię.
    • ichi51e Re: Jak szybko poprawić obwody - praktyczne rady 21.07.22, 09:56
      trening silowy
    • g.r.uu Re: Jak szybko poprawić obwody - praktyczne rady 21.07.22, 10:01
      Nie ma przebacz. Jak jesteś gruba, cokolwiek to oznacza, to musisz po prostu zrobić redukcję to Ci zejdzie z obwodów. Potem możesz sobie rzezbic konkretne partie. Z ćwiczeń w domu możesz robić różne z gumami i hantlami. Jest taki trener Michał Bieńko - zobacz na FB i Instagramie, ma ciekawe zestawy ćwiczeń na wysmuklenie górnych partii ciała. Ja robię treningi z team zuzannkov, ale tam bardziej na dół są.