Dodaj do ulubionych

Nie jestem lekarzem, ale trochę mnie to dziwi

12.08.22, 19:54

Według diagnozy mam "rozdrobnione złamanie anatomiczne szyi bliższej kości ramiennej". Cały czas grozi mi operacja. Ale "Została umieszczona w kołnierzu i temblaku mankietowym i odesłana do domu po
dalszy przegląd w naszej klinice złamań."

Zalecenie jest takie, że ręka ma cały czas wisieć na temblaku w taki sposób, żeby łokieć wisiał i poddawał się grawitacji. We wtorek kontrola w szpitalu. Ortopeda kończyny górnej.

Mam spać w pozycji półsiedzącej pozwalając zwisać z temblaka łokciowi. Jest to ważne, bo głowa jednej kości nie wchodzi w drugą.

Operacja to śruby przez minimum pół roku w barku. Zupełnie mi się to nie uśmiecha.

I tak się zastanawiam, jak długo ta moją ręka będzie w temblaku? Też pół roku?

Miałyście lub słyszałyście o podobnych doświadczeniach?
Obserwuj wątek
    • primula.alpicola Re: Nie jestem lekarzem, ale trochę mnie to dziwi 12.08.22, 20:02
      Co ja przegapiłam, co się Tobie znowu przydarzyło, że jesteś połamana i to tak z komplikacjami?
      • rosapulchra-0 Re: Nie jestem lekarzem, ale trochę mnie to dziwi 12.08.22, 20:07
        Życie. Po prostu życie.
      • 18lipcowa3 [...] 12.08.22, 21:13
        Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • asfiksja Re: Nie jestem lekarzem, ale trochę mnie to dziwi 12.08.22, 20:36
      >jak długo ta moją ręka będzie w temblaku? Też pół roku?
      Raczej 6 tygodni niż 6 miesięcy. Ale co to znaczy że "grozi" operacja? Powinni ci ją od razu zrobić, popełnisz jakąś skuchę np. przez sen i źle ci się zrośnie na całe życie. U nas takie rzeczy operują na cito.
      A tak w ogóle to upadłaś czy jakaś przemoc?
      • rosapulchra-0 Re: Nie jestem lekarzem, ale trochę mnie to dziwi 12.08.22, 20:48