Dodaj do ulubionych

Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pytanie

09.09.22, 10:35
Wielka prośba o radę. Dwie bliskie koleżanki i ja trzecia. Chcemy kupić fajny, większy kawałek ziemi (3 ha), jest dobra oferta. Do wykorzystania rekreacyjnego. Ja chciałam normalnie, tzn. że jest trójka właścicieli. A jedna z koleżanek odpaliła temat "a może spółka z o.o.", gdzie będziemy miały udziały, a ziemia na spółkę. Trzecia gada o jakimś "konsorcjum". Nie znam się, wydaje mi się to jakieś podejrzane i generujące dodatkowe koszty, a przede wszystkim głupie. Komplikowanie prostych spraw. Mam rację, czy czegoś nie wiem?
Obserwuj wątek
    • filippa_alexandroza Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 10:39
      "Dwie bliskie koleżanki i ja trzecia."
      To brzmi jak prolog do dramatycznego wątku o konflikcie.
    • kropkaa Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 10:42
      Mówiły jaskółki, że niedobre są spółki.
    • kot_filemon88 Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 10:51
      I po przyjaźni.
    • panna.nasturcja Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 11:15
      Nie masz racji mając pomysł wspólnej ziemi z kolezankami, nie idź w to jeśli masz choć odrobinę rozumu.
    • azalee Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 11:43
      Nie pakowalabym sie w taka spolke.
    • lucadimontezemolo Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 12:04
      Ale spółka z o.o. wpisana do krs?
      • alpepe Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 19:57
        A są inne spółki z o.o. niż wpisane do KRS?
    • szmytka1 Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 12:07
      Poszukaj sobie działki jednohektarowej, tylko.dla siebie
      • ichi51e Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 20:06
        to chciałam napisac
    • tilijka123 Re: Prawniczki, specjalistki, biznesłumenki - pyt 09.09.22, 12:13