Dodaj do ulubionych

Krwawienie śródcykliczne a pigułki.

01.10.22, 10:52
Witam. W połowie września otrzymałam od ginekologa receptę na pigułki Qlaira z powodu długich i nieregularnych krwawień menstruacyjnych. Dziś mi przypada 11 tabletka. Wczoraj zaczęłam plamić na brązowo. Dziś już krwawię. W ulotce piszę o tych krwawieniach, że mogą wystąpić. Do ginekologa nie chcę w weekend dzwonić. Wystraszyłam się na maksa bo tydzień temu zakończył mi się okres a tu znowu. Miała tak któraś z Was przy pierwszym opakowaniu pigułek antykoncepcyjnych? Nie wiem czy nadal mam je brać według schematu?
Obserwuj wątek
    • kk345 Re: Krwawienie śródcykliczne a pigułki. 01.10.22, 11:25
      W pierwszych kilku cyklach (szczególnie w pierwszym) brania pigułek mogą zdarzać się niestandardowe plamienia i krwawienia, ja bym nie odstawiała, a po weekendzie ze spokojem porozmawiała z lekarzem
    • feiticeira Re: Krwawienie śródcykliczne a pigułki. 01.10.22, 11:38
      W pierwszym miałam podobnie, od drugiego jest wszystko jak powinno być.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka