Dodaj do ulubionych

Sztuczki marketingowe ze strony Orange?

18.10.22, 21:13
Przed chwilą telefon od namolnego pana z Orange. Pan mówi, że skończyła mi się umowa na internet i napastliwie żąda zawarcia nowej, oczywiście droższej. Zdecydowanie odmawiam, mlody człowiek denerwuje się, że moja umowa sprzed roku nie jest dostosowana do ceny rynkowej i wobec tego skoro nie chcę zawrzeć nowej w najbliższym czasie dostanę pismo, że oni dostosowują umowę i i tak będę musiała płacić więcej. Pan mówi, że wszystkie firmy tak mają. Wobec tego mam pytanie- czy to jakieś nowe sztuczki wobec klienta ze strony firmy a pan zwyczajnie kłamie, aby dostać procent od nowej umowy? Ktoś się orientuje z Was?
Obserwuj wątek
    • ichi51e Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 21:15
      Orange podnajmuję ludzi żeby wciskali umowy to są pośrednicy g. wiedza. Jak ci się umowa skonczy to pójdziesz do salonu i sobie coś wybierzesz - mów ze przechodzisz na kartę i spadowa
      • kaskaz1 Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 21:23
        Moja umowa się skończyła i płacę 5 zl wiecej niż dotychczasowa umowa - umowa przeszła w czas nieokreslony ale mniej niz analogiczna na nowy okres
    • alpepe Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 21:19
      jakbyś nie mogła sobie sprawdzić w internecie, jak wygląda najbliższa twojej taryfie oferta teraz.
    • biala_ladecka Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 21:35
      U mnie to samo smile
      Namiętnie dzwonią z rewelacyjną ofertą abym płaciła więcej niż płacę w tej chwili.
      Wczoraj pani przeszła samą siebie i zaproponowała mi abonament za 70zł z jakimś chińskim telefonem "za darmo". Kiedy dobitnie zakomunikowałam, że nie chcę telefonu, a sam abonament, to się okazało, że jednak 50zł bo w to 70 była wliczona rata za telefon. 🤬
      Zapytałam, czy to teraz normalne, że się oszukuje klientów wciskając im niechciane kredyty, ale się nie dowiedziałam, bo pani wściekła krzyknęła, że jaki kredyt? I się rozłączyłam bo już wymiękłam.
      W tej rozmowie było więcej kwiatu. Nawet się zastanawiałam, czy tego gdzieś nie zgłosić, bo grubo przegięli.
      • merynoskablekitna Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 21:47
        Ja już wszystko wiem. Zadzwoniłam na infolinię, znają temat. Oszuści podszywający się pod Orange i wyłudzający dane osobowe. Orange nie wysyła żadnych pism, umowa po skonczeniu przechodzi na czas nieokreślony i płacę dalej tyle samo. Uważajcie dziewczyny na takich złodziei- dzwonił z nr 881 073 332
      • droch Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 22:01
        Odpowiedz sobie na bardzo ważne w tym kontekście pytanie: czy nie lepiej zrezygnować z 5 złotych miesięcznie rabatu za zgodę na spam i mieć święty spokój z marketingiem?
        • biala_ladecka Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 22:07
          Ja chyba w ogóle wybiorę święty spokój od pomarańczowej telefonii.
        • merynoskablekitna Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 23:02
          droch napisał:

          > Odpowiedz sobie na bardzo ważne w tym kontekście pytanie: czy nie lepiej zrezyg
          > nować z 5 złotych miesięcznie rabatu za zgodę na spam i mieć święty spokój z ma
          > rketingiem?

          Nie dostałam rabatu za zgodę na spam. Rabat jest za comiesięczne logowanie się na konto orange.
    • kropkaa Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 18.10.22, 21:43
      Miałam kiedyś do UOKiK pisać, bo już przechodzą samych siebie: włączyli mi jakąś tarczę, pierwszy miesiąc za darmo, a potem doliczają do rachunku, chyba, że złożę dyspozycję wyłączenia. Wciskają mi coś, czego nie chcę i jeszcze ja mam z tego rezygnować?! W dodatku przeważnie uszczęśliwiają takimi kwiatkami dzieci, bo one mają abonamenty, a ja mam na kartę.
    • zlota-klamka Re: Sztuczki marketingowe ze strony Orange? 19.10.22, 04:18
      Mi ostatnio Vectra podniosła opłatę o 7zł bo ma w regulaminie, że w odniesieniu do umów zawartych na czas nieokreślony może podnieść opłaty raz w roku z powodu wzrostu kosztów świadczenia usługi. W takim przypadku abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy z dniem wprowadzenia zmian. Sprawdź regulamin Orange - podejrzewam, że może być tam podobny zapis i rzeczywiście mogą podnieść Ci opłaty.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka