ixiq111
27.10.22, 14:19
Czy są tu osoby dobrze zorientowane w zasadach działających na vinted?
Koleżanka sprzedała dziecięce buty: firmowe, nowe (kupione na początku roku na wyprzedaży, miały być na jesień, teraz okazały się ciasne) Cena atrakcyjne, zeszły w ciągu jednego dnia.
Kupująca poprosiła o możliwość zwrotu, bo nie pasują. Ok - nie ma problemu (chociaż nie musiała się zgadzać).
Przyszła paczka, a w niej inne buty: bardzo podobne podróby, mniejsze o dwa rozmiary, zniszczone.
Gdyby nie fakt, że buty zostały rozpakowane, bo inna osoba (ze znajomych) była potencjalnym nabywcą i na miejscu je chciała obejrzeć - prawdopodobnie pojechałyby do nowego kupca (!).
Buty bezpośrednio po zwrocie nie zostały, niestety, rozpakowane. Kasa zwrócona, konto oszusta zlikwidowane.
Jak to rozegrać, żeby dla zasady, narobić problemów oszustce?
Da się?