czymogejazapytac
01.11.22, 12:52
Jest sobie firma znana i mająca bardzo dobre warunki pracy dla pracowników.
Akurat była reorganizacja -pracownicy w tym chaosie musieli się odnaleźć. Czasami trzeba było pracować na dwóch etatach, żeby wszystko zostało zrobione bo część osób odeszła do innych działów i trwal proces rekrutacji nowych.
Utworzono już nowy zespół i nagle na którymś zebraniu jeden z nowych pracowników pracujący od dwóch miesięcy ,który ma może jedną trzecią tych zadań z którymi do tej pory walczyli starzy pracownicy stwierdza, ze podział zadań jest niesprawiedliwy. Bo w jakiejś tabelce z zadaniami on miał o jedną rzecz więcej niż inni, rzecz raczej taką małą ważną, przy której nie ma nic do roboty. Starzy pracownicy, którzy maja generalnie o wiele więcej pracy i mieli jeszcze więcej wcześniej bo mieli tez na głowie czasowo zadania nowego, osłupieli i zaniemówili.
Co powinien zrobić w takiej sytuacji manager ?