Dodaj do ulubionych

Klopoty z pamięcią po covidzie

12.11.22, 23:46
Od roku mam mega klopty z pamięcią - jeśli miałabym je umiejscowić w czasie to zaczęły się gdy przeszłam covid. Rok temu. Przeszłam łagodnie.

Pyerdolca idzie dostać.
Jakieś lata temu przetłumaczyłam książkę. Dzis usiłowałam sobie przypomnieć któryś z wątków. Ni cholery. Pamiętam co Telimena trzymała w biurku choc Pana Tadzia czytałam cwiec wieku temu. A nie pamiętam kto był morderca w książce która sama przetłumaczylam! Przetłumaczyłam- z grubsza oznacza ze całość czytałam poerdyliard razy. Tłumacząc, robiąc x korekt i poprawek.

Na co dzień funkcjonuje nieźle - nie gubię rzeczy, nie zapominam wyłączyć gazu itp. Ale w sferze językowej jest słabo. Najgorsze jest to że jestem nauczycielka języka! Zaczynam się stresować sytuacja ze uczniowie zapytają o jakieś słówko a ja nie będę pamiętała....

Mialam nadzieję ze samo przejdzie... Ale nie przechodzi.
Czy ktoras z Was ma/miała te mgle covidowa i coś pomogło? Nie wiem, Bilobil czy coś....

Oszalej od tego....

Obserwuj wątek
    • thank_you Re: Klopoty z pamięcią po covidzie 12.11.22, 23:50
      Brałam Biotropil, stałe przyjmuję omega3, wybrałam się nawet na biofeedback. Czy to pomogło? Nie wiem, bo nie wiem jaką miałabym sytuację bez tego, co wymieniłam.
      Jest źle. Współczuję.
      • thank_you Re: Klopoty z pamięcią po covidzie 12.11.22, 23:52
        Aha, robię takie rożne ćwiczenia na pamięć i koncentrację, kilka razy powtarzam w myślach, gdy odkładam na miejsce daną rzecz. Kalendarz stał się moim największym przyjacielem.
        Informacje przelatują mi przez głowę i nawet okruchy z nich w niej nie zostają. Robię notatki ZE WSZYSTKIEGO. Yellow sticks mam poprzyklejane w rożnych miejscach. Ech.
      • wapaha Re: Klopoty z pamięcią po covidzie 13.11.22, 09:46
        thank_you napisała:

> Brałam Biotropil, stałe przyjmuję omega3, wybrałam się nawet na biofeedback. Cz