Dodaj do ulubionych

Jaka konsola żeby dzieci się ruszały?

14.11.22, 08:14
Pomóżcie! Idą święta i wybór prezentówsmile Chciałabym konsole dzieci której będziemy mogli grać w trójkę w jakieś ruchowe gry - tańce, sporty etc. Zaczęłam oglądać jakieś filmiki na YouTube ale mam wrażenie, że Ci ludzie mówią w jakimś nieznanym języku. Nie lubię takich tematów, nie znam się, no po prostu bleee.. Słyszałam, że Nintendo Switch to niezła opcja. Ale ile $ trzeba wydać żeby mieć te funkcjonalność ruchową? Bo pewnie nie sama konsola. Pewnie jakieś pady, kontrolery, gry..A może nie ma co się czaić i od razu w VR iść? Tylko jak zobaczyłam cenę 2400zl za jakieś gogle to zwątpiłam...
Podzielcie się jakie są sensowne opcje żeby grać z dziećmi w gry ruchowe. Dzięki
Obserwuj wątek
    • zuzanna_a Re: Jaka konsola żeby dzieci się ruszały? 14.11.22, 08:30
      Wydaje mi sie ze xbox z tym systemem move.
      I chyba nic innego.
      Ja nie mam ale widzialam u kogos i tam wlasnie dalo sie w te tańce i olimpiady grac. I mama mowil zr kupili uzywkę bo wtedy ten system byl lepszy i dzial. Sprawdza sie.
      • hanusinamama Re: Jaka konsola żeby dzieci się ruszały? 14.11.22, 10:11
        Ja kupuje nintendo. Tam też masz możliwość "gier ruchowych" plus można dokupić ring do gier typowo na ćwiczenia.
        Myslalam o x-boxie ale nie wychdoza na to juz nowe fajne gry. Nintendo trzyma sie tu lepiej
        • youngagain Re: Jaka konsola żeby dzieci się ruszały? 14.11.22, 10:18
          Z tego co wiem właśnie Xbox wycofał się już z kinecta, nie produkują nawet.
          Jaki Nintendo kupujesz? Co trzeba dokupić? Chodzi mi o koszty tez
        • berdebul Re: Jaka konsola żeby dzieci się ruszały? 14.11.22, 15:08
          Część ruchowych to pic na wodę, machasz łapką do przodu i tyłu (tenis). Wii pod tym względem było dużo lepsze.
    • extereso Re: Jaka konsola żeby dzieci się ruszały? 14.11.22, 08:34