Dodaj do ulubionych

Reklamacja wczasów za granicą all inclusive

07.09.23, 15:28
Czy ktoś może składał? Czy jest szansa na odszkodowanie?
Jestem 3 dzień,pewnie na wcześniejszy powrót nie ma szans? A tu jeszcze 4 dni...
Miały być wakacje życia, a trafiliśmy na największy syf.
Nie wierzyliśmy w komentarze, ale niestety potwierdziło się.
Jedyny plus to lokalizacja.
Obserwuj wątek
    • eukaliptusy Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 15:29
      Nie wierzyliśmy w komentarze 🤦🏻‍♀️
    • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 15:32
      Lepiej szybciutko napisz swój komentarz na odpowiednim forum oraz tu na emamie, czego się wystrzegać (jaki hotel/gdzie).
    • szczera.wiera Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 15:38
      truchtamsobie napisała:

      >
      > Nie wierzyliśmy w komentarze, ale niestety potwierdziło się.
      >

      Aha xd
      • nuta15 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 16:01
        Co chcesz reklamować? Mimo negatywnych komentarzy wybrałaś ten hotel, teraz możesz mieć pretensje tylko do siebie. Jedyna rada to spędzać w tym miejscu jak najmniej czasu i cieszyć się z wypoczynku poza hotelem.
        • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:03
          Komentarze były różne, dużo też pozytywnych.
          Hotel 4 gwiazdki, pani w biurze podróży mówiła że będzie tak na 3+,ale czysto,jedzenie dobre. Niestety to nieprawda.
          Dużo innych informacji niż okazało się na miejscu.
          Wrzucę fotki,bo nie wydaje mi się że przesadzam.
          Komentarze czytałam w Google, były najróżniejsze.
          • nuta15 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:34
            Pani z biura chciała sprzedać ofertę, ale jeżeli w komentarzach były informacje o brudzie w hotelu i kiepskim jedzeniu to nie wybrałabym tego miejsca na wakacje życia.
          • mia_mia Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 21:56
            W przypadku jedzenia to marne szanse na reklamację jeśli ilość posiłków się zgadza, smak to kwestia subiektywna, zdjęcia nie pozwalają stwierdzić, że jest brudno, wskazują, że pokój wymaga remontu.
            Czy są szanse na reklamację zależy jak hotel był opisany, jeśli jako luksusowy to szanse macie, jeśli jako ekonomiczny z miłą atmosferą dla chcących cieszyć się pogodą w atrakcyjnej cenie to już mniejsze.
            Podejrzewam, że przy komentarzach były podobne zdjęcia, więc nie wiem dlaczego liczyliście na lepsze warunki.
            Jaki to kraj?
          • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 14:34
            co do czystości i jedzenia zawsze komentarze w googlach są skrajne. Zwłascza jedzenie - bylam w 2 hotelach z fatalnym jedzeniem (typu tania mortadela w sosie)a w komentarzach ludzie "pyszne jedzenie"
            Czystosc to tez olewam, bo sporo hoteli jest starych i wyglada na brudne po prostu. I jak sie nie lepie do podlogi, staram sie nie psuc sobie humoru
            • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 18:04
              Dokładnie były właśnie różnie skrajne komentarze. Sama często komentuje,i też widzę jak bywają różne oponie. Przy zapewnieniu pani z biura podróży, ktora wiedziała że jedziemy pierwszy raz i zależy nam na hotelu z małą ilością dzieci,muzy i by było co zwiedzać - zaufaliśmy.
              Czwarty dzień i codziennie są nagetsy z kurczaka (chyba bo pewności nie mam) i mieso jak w burgerach z biedry które ma tylko codziennie inny kształt (okrągły, podłużny). Naprawdę narzeka masa Polaków.
              • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 18:54
                "Przy zapewnieniu pani z biura podróży, ktora wiedziała że jedziemy pierwszy raz i zależy nam na hotelu z małą ilością dzieci,muzy i by było co zwiedzać - zaufaliśmy."

                Noga pani z biura podróży nigdy nie postała q tym hotelu. Macie wiedzę na przyszłość że to co mowi pracownik BP można olać.
          • leosia-wspaniala Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:11
            >Komentarze były różne, dużo też pozytywnych.

            Dlatego czyta się szczególnie dokładnie negatywne i jeśli powtarza się narzekanie na coś i ma ono sens (np. ludzie narzekają na brud albo hałas, a nie na zbyt mały wybór jogurtów na śniadanie), to się od hotelu trzyma z daleka.

            Współczuję.
        • mamkotanagoracymdachu Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 11:07
          nuta15 napisała:

          > Co chcesz reklamować? Mimo negatywnych komentarzy wybrałaś ten hotel,

          Może niezgodność usługi z ofertą?
          Z tego, co wiem, to nie komentarze są treścią umowy, tylko opis usługi.
          • nuta15 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 11:48
            No właśnie poza rozczarowaniem brudem panującym w hotelu nadal nie wiemy co ma być przedmiotem reklamacji.
            • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:17
              No właśnie. Dodajmy, że do celów reklamacji nawet brud trzeba odpowiednio udokumentować. Wierzę na słowo autorce, że brudno ale ze zdjęć to jasno nie wynika - widać co najwyżej badziewne wykończenie.
    • imponderabilia22 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 16:06
      Daj linka do hotelu i wycieczki
    • 1matka-polka Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 16:47
      truchtamsobie napisała:

      >
      > Nie wierzyliśmy w komentarze, ale niestety potwierdziło się.
      >


      🙄🤷‍♀️
    • ewcia.1980 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 17:17
      truchtamsobie napisała:
      > Nie wierzyliśmy w komentarze, ale niestety potwierdziło się.

      A w co wierzyliście?
      OJP....

      W sumie to nie wiem co chcesz reklamować 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
      Ja kiedyś podałam BP do sądu.
      Sprawę wygrałam.
      • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:05
        No np. pokój
        • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:08
          I to niby powód do reklamacji?? Że fuga kiepsko położona i drzwi ubrudzone farbą? Najpierw napisz, ile płaciłaś za pokój.
          • szarmszejk123 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:10
            Na tym pierwszym zdjęciu to co to jest? Wygląda na jakiś zapleśniały paździerz 🤔
            • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:12
              Wygląda jak brodzik podniesiony metoda na płytę paździerzową. Czy zapleśniały to nie wiem. Piękny nie jest a nawet fuj, ale moim zdaniem nie jest to podstawa reklamacji wczasów.
          • berdebul Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:11
            Raczej grzyb na silikonie.
            • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:13
              Na którym zdjęciu ten silikon?
              • berdebul Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 01:48
                Pierwsze. To czarne coś nad kamieniem.
          • panna.nasturcja Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 00:07
            Gdzie Wy jeżdzicie, że to są dla Was normlane warunki na urlop?
            • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 07:51
              No właśnie, gdzie one jeżdżą że to dla nich normalne warunki? Gdyby to była działka u koleżanki, ok zrobiona po taniości, dla siebie,nie miałabym pretensji. Dywany brudne, okna brudne (takie pół roku nie mycia), w całym hotelu podłogi się lepią, napoje wszystkie są w plastikowych kubkach. Barierki do wody ośrupane od farby, ehhhh dużo by pisać.
              Wystrój mnie nie przeraża, nie muszą być najnowsze meble, ale kurde to wszystko jest zajechane.
              Cena wycieczki od osoby 2500zl, kraj Turcja.
              Tutaj zawsze człowieka zjada choćby w niewiem jakim syfie mieszkał.
              Ale same będą pisać że w domu bidety,srety ,złote klamki ale na wakacjach cieszyć się z syfu i pogody.
              • nuta15 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 08:10
                Dla mnie cena tych wakacji już byłaby podejrzana. 2500 zł za tydzień w czterogwiazdkowym hotelu all inclusive to bardzo mało. Tani hotel w Turcji to kiepski standard , słaba oferta wyżywienia. Mimo tego mogło być czysto.
                • mia_mia Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 09:14
                  W Polsce za 5000 za dwie osoby też trudno byłoby o hotel w dobrym standardzie w sezonie, w atrakcyjnym miejscu, z AI, ubezpieczeniem i transportem na drugi koniec Polski.
              • mia_mia Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 09:06
                Nie przestraszył Was ten syf na zdjęciach innych, którzy ostrzegali przed warunkami, nawet sprzedająca twierdziła, że hotel to nie 4*, w dodatku to koniec sezonu, więc dywany bardziej usyfione niż na początku (ja nie przepadam za dywanami w hotelach wakacyjnych, na przyszłość radzę to samo), możesz poprosić o umycie okna w pokoju.
                Na przyszłość, jeśli po przyjechaniu na miejsce hotel ci nie odpowiada, odbiega od oferty w znaczący sposób to kontaktujesz się z w rezydentem albo bezpośrednio z BP i prosisz o zmianę hotelu, jeśli wiedzą, że skarga jest uzasadniona to zmienią, czasem zmienią też jeśli mają w pobliżu coś w podobnej cenie, a skarga nie jest uzasadniona, czasem jest też możliwość dopłacenia do hotelu o lepszych warunkach.
                A skoro już jesteś na miejscu to wykorzystaj ten czas tak, żeby w pamięci nie został ci tylko podstarzały budynek.
              • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 09:23
                truchtamsobie napisała:

                > No właśnie, gdzie one jeżdżą że to dla nich normalne warunki? Gdyby to była dzi
                > ałka u koleżanki, ok zrobiona po taniości, dla siebie,nie miałabym pretensji.
                > Dywany brudne, okna brudne (takie pół roku nie mycia), w całym hotelu podłogi s
                > ię lepią, napoje wszystkie są w plastikowych kubkach. Barierki do wody ośrupan
                > e od farby, ehhhh dużo by pisać.
                > Wystrój mnie nie przeraża, nie muszą być najnowsze meble, ale kurde to wszystko
                > jest zajechane.
                > Cena wycieczki od osoby 2500zl, kraj Turcja.
                > Tutaj zawsze człowieka zjada choćby w niewiem jakim syfie mieszkał.
                > Ale same będą pisać że w domu bidety,srety ,złote klamki ale na wakacjach ciesz
                > yć się z syfu i pogody.

                Sama się pytasz o doświadczenie innych w kwestiach reklamacji a potem obrażasz, jak odpowiedź nie po Twojej myśli. Negatywne komentarze o hotelu też zignorowałaś. Rób co chcesz, ale moim zdaniem nic nie wskórasz z BP jeżeli nie będziesz mieć lepszych argumentów. To co jest na zdjęciach nie wystarcza. Musisz przede wszystkim dokładnie przeanalizować treść oferty z tym co jest na miejscu i wykazać różnice. Zdjęcia pokazujące brud - z tych w wątku wynika co najwyżej byle jaki standard. Żeby złożyć reklamację w BO powinnaś mieć też jakieś stanowisko rezydenta. A tak naprawdę zaczęłabym od poskarżenia się na recepcji a nie psuła sobie resztę „wakacji życia” pisaniem reklamacji.
              • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 09:53
                "Cena wycieczki od osoby 2500zl, kraj Turcja."

                ? I czego się spodziewałaś z tą cenę? Złotych klamek?
              • thea19 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 10:31
                Turcja to dziki kraj. Rok temu płaciłam ponad 4k za osobę na tydzień, ultra all i warunki mocno średnie, 3* tylko po kilku drinkach bym dała a nie 5, jak podawała oferta. Dwa tygodnie wcześniej byłam na Kos, tez 5*, cenowo podobnie a różnica w pokoju i jedzeniu ogromna
              • niebieskie_korale Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 16:58
                Nie chce sie wymadrzac, bo nie znam cen polskich bior podrozy, ALE 2500zl all inclusive, tydzien czasu, to nie jest realna cena nigdzie na swiecie.
              • anorektycznazdzira Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 09.09.23, 13:30
                Niestety ale AI z przelotem na tydzień i w dobrej jak piszesz lokalizacji za 2,5k uważam za podejrzane. Po odjęciu minimalnej ceny loty (jakiś 1k) zostaje... ok. 200 zł/dzień. Za wszystko! Koło domu bym pewnie za porządny hotel z wyżywieniem więcej zapłaciła.
            • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 09:00
              A kto powiedział, że normalne? Jedynie to, że moim zdaniem nie stanowią wystarczającej podstawy do reklamacji ale jak ktoś lubi się użerać z BP, czemu nie.
            • hanusinamama Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 09:26
              Nie jezdze na all za 2500 zł. Jak ktoś dzisiaj tyle płaci to w sumie nie wiem czego oczekuje. W dodatku nie wierzył w komentarze...
        • imponderabilia22 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:48
          Ale to jest brud czy co? Bo to wygląda jak niedbale przeprowadzony remont przez amatora i jakieś takie niedoróbki.
          • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:59
            Dokładnie. Byle jaki remont.
        • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 22:42
          W sensie ze powinni drzwi wymieniać po każdym gościu?
          Dziewczyno, wyjdz z hotelu, rozejrzyj się po okolicy, wystaw twarz do słońca, nie psuj sobie wakacji na własne życzenie.
          Pościel masz czysta? Łóżko niepolamane? Jedzenie nadaje się do jedzenia? Nie drąż. 3+ masz hotel. WsYatko się zgadza.
          • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 14:35
            " W sensie ze powinni drzwi wymieniać po każdym gościu?"
            Niektórzy muszą wanny dla kochanek
        • ewcia.1980 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 08:16
          truchtamsobie napisała:
          > No np. pokój

          Aha....
          A co zrobiłaś w trakcie pobytu na urlopie?
          Byłaś na recepcji, roznawiałaś z rezydentem, dzwoniłaś do BP, żądałaś zmiany pokoju/hotelu?

          Jeśli nie to.... nie ośmieszaj się.

          Poza tym..... ilu gwiazdkowy był hotel?
          Jeśli Tuecja i mniej nuż 5 * to ponownie..... nie ośmieszaj się.

          No i co do komenrarzy....
          Ja wiem, że lydzie wypisują różne bzdury ale..... jeśli było o brudzie i złym stanie pokoi to..... nie wiem czego oczekiwałaś. Cudu?

          Może podaj nazwę tego hotelu.
          Poczytamy te opinie.

        • barbibarbi Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 12:30
          pewnie Turcja albo Bułgaria, coś tak mi się zdaje. Syf, kiła i nie chcę myśleć co jeszcze. Dlatego ja nie przepadam za wyjazdami, szkoda mi kasy na wypasione hotele, gdzie na bank będzie czysto, bo moje standardy wygody jednak drogo by kosztowały, a średni standard w akceptowalnej cenie niesie ryzyko właśnie takiego syfu. Kilka lat temu wróciłam z bolącym kręgosłupem, materace były tak niewygodne, że szok, wprawdzie było względnie czysto i jedzenie dobre, ale cienkie ściany w hotelu, bąbelki drące paszcze za ścianą i te materace....
    • krwawy.lolo Dlaczego nie wierzy się w komentarze. 07.09.23, 20:16
      Recenzje piszą najczęściej ci, którym się nie podobało. Często są to pretensje absurdalne, jak wspomniana przeze mnie skarga na zachód słońca o siedemnastej w listopadzie (Szarm).
      Czytam, oczywiście, niemniej kieruję się głównie własnym filtrem oceniającym ofertę, na podstawie opisu, zdjęć i opinii. Jak do tej pory się nie zawiodłem. Poza może szczurami hasającymi w nocy po "dachu" łazienki w Kambodży. Ale "bungalow" był ogólnie galanty i w pięknej okolicy.
      • memphis90 Re: Dlaczego nie wierzy się w komentarze. 08.09.23, 11:24
        O, o, ja w tym roku trafiłam na opinię o wyjątkowo wysokim poziomie oderwania…

        A mianowicie Brytyjka pisze „ w czasie animacji piosenka Frozen została puszczona w języku polskim i jak ja miałam wytłumaczyć mojej 4 latce, ze nie rozumie ani słowa z piosenki?!”

        W odpowiedzi hotel przeprosił i podczas naszego pobytu Frozen konkretnie było już po angielsku. Zastanawiałam się, czy nie pociągnąć zabawy dalej i nie wpisać w opinii, ze w czasie animacji Frozen było po angielsku, a „guli-guli-ram-ciamciam” to w ogole nie wiadomo w jakim języku”, żeby sprawdzić, co hotel zrobi teraz 😂😂

        A najbardziej żałowałam, ze nie można komentować cudzych opinii, bo pani Brytyjka na swoją skargę i nieumiejetnosc wytłumaczenia dziecku, ze piosenki mogą być w różnych językach, dostałaby komentarz w stylu bardzo ematkowym 😂
        • leosia-wspaniala Re: Dlaczego nie wierzy się w komentarze. 08.09.23, 17:33
          >A mianowicie Brytyjka pisze „ w czasie animacji piosenka Frozen została puszczona w języku polskim i jak ja miałam wytłumaczyć mojej 4 latce, ze nie rozumie ani słowa z piosenki?!”

          Dobre big_grin Ja kiedyś znalazłam narzekanie, że w greckim hotelu za mały wybór niemieckojęzycznych kanałów w TV. Ale co innego tego typu komentarze, a co innego konkrety. Jak ktoś pisze, że brudno, to może to oznaczać wiele, ale jak ktoś pisze, że pleśń w łazience, a w pokoju pluskwy, to już co innego.
      • niebieskie_korale Re: Dlaczego nie wierzy się w komentarze. 08.09.23, 17:00
        Recenzje to ciekawa rzecz, i ja zawsze sprawdzam skad jest recenzent. Amerykanie narzekaja na wygode i bezpieczenstwo, Europejczycy na czystosc i jedzenie.
        • leanne_paul_piper Re: Dlaczego nie wierzy się w komentarze. 08.09.23, 17:56
          niebieskie_korale napisał(a):

          > Recenzje to ciekawa rzecz, i ja zawsze sprawdzam skad jest recenzent. Amerykani
          > e narzekaja na wygode i bezpieczenstwo, Europejczycy na czystosc i jedzenie.

          Ja patrzę przede wszystkim, kto pisze te pozytywne recenzje - jak Europejczycy, a zwłaszcza Brytyjczycy i Niemcy - to jadę. Ci ostatni są bardzo krytyczni. A jak dużo jest pozytywnych opinii od Arabów albo Rosjan, to trzymam się od takiego hotelu z daleka.
          • taje Re: Dlaczego nie wierzy się w komentarze. 08.09.23, 17:59
            Ja obecnie dla zasady nie jeżdżę w miejsca, gdzie można spotkać Rosjan.
    • gaskama Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 20:18
      Eeee nie wierzyliście komentarzom?
    • b.bujak Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 21:04
      jeśli chodzi o stan hotelowego pokoju to najpierw się idzie do recepcji (później do kierownictwa); może akurat mają coś lepszego i wymienią;
      a jedzenie to kwestia względna - poobserwuj innych, czy jedzą z przyjemnością, czy plują wink byłaś wcześniej w tym kraju? znasz smaki lokalnej kuchni ?
    • berdebul Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 07.09.23, 23:27
      My nie uwierzyliśmy w komentarze i mieliśmy cudowny wyjazd, hotel nad samym oceanem, balkon z widokiem, swietne posiłki. A ze hotel nie był najnowszy, meble nieco wysłużone? Kto się tym przejmuje smile
      Jak nie ma zagrożenia życia, jest czysto to baw się dobrze i już.
    • alfa36 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 00:10
      A dlaczego nie wierzyliscie w komentarze 🤔. Ja wierzę i dotąd nigdy nie zawiodłam się (jeśli już, to było raczej lepiej, niż zakładałam).
    • kaktusowepole Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 07:08
      Skarga do Recepcji o zmianę pokoju. Nie podziała to Rezydent od BP. Szkoda że wakacje życia zamienily się w koszmar. Współczuję bardzo.
      • jak_zwykle_wszystko_zajete Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 07:22
        Wakacje życia? Koszmar? Zniszczone życie i wieloletnia terapia traumy po powrocie.
        • kaktusowepole Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 12:10
          Nie nakręcaj się smile nie udany urlop na który się czeka i pracuje czy rok to koszmar.
      • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 13:45
        Niestety wszystkie pokoje tak samo wyglądają. Już myślałam, że ze mną jest coś nie tak,że mi nie pasuje ale...co kawałek Polacy i wszyscy narzekają, mowia że są w tym rewirze Turcji któryś raz, i jeszcze w takim syfie nie byli.
        • mia_mia Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 14:00
          Dlaczego zdecydowałaś się na ten hotel widząc kiepskie opinie i podejrzanie niską cenę? Coś Cię przyciągnęło do tej oferty, plaża, basen, dobra lokalizacja? Teraz już nic nie zrobisz, więc skup się na tym co można mieć z tych wakacji, reklamację możesz złożyć, czy zostanie uznana (pewnie nie) to inna sprawa, idź na plażę i nie myśl o hotelu.
    • mamamisi2005 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 08:07
      No jest tak sobie. Ale. Jeden z najfajniejszych wyjazdów spędziłam mieszkając w hotelu, który rozczarował mnie pod względem standardu. Jeśli potrafisz, to ciesz się wakacjami, bo żadna reklamacja nie zwróci ci wolnego czasu 😘
    • imponderabilia22 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 08:40
      truchtamsobie napisała:

      > Jedyny plus to lokalizacja.


      Masz zapewne przepiekną pogode, jesteś w świetnej lokalizacji, więc zamiast tu siedzieć czy zaglądać po kątach wyjdź z hotelu, wsiądź w autobus i obczaj jakieś atrakcje.
    • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 10:49
      Kolejny ematkowy przyklad, że nie ma ofiar są ochotnicy.
      Biuro to Itaka, zgadłam?
      - są opinie, zdjecia ludzi - na stronie biura, booking, google, real fotos
      - są systemy gwiazdek w tym w uwagach "Turecki" i cena, która zawiera przelot i transfer. Zatem odjac np. 1000 za loty w obie stroby, zostaje 1500 na hotel z alko i jedzeniem, podzielic to na 7 nocy to 215 zł za dobę. na oczekiwać

      Ja miałam w tym roku 4* Bułgarie w podobnej cenie i doskonale wiedziałam czego sie spodziewać, bo poswiecilam chwile na reaserch i to zaakceptowalam.

      Masz wolne, poczytaj lubimyczytac.pl/ksiazka/4919383/polacy-last-minute-sekrety-pilotow-wycieczek
      • thea19 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 11:05
        ja bym Corala obstawiała
        • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 11:19
          to druga moja opcja :]
        • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 11:26
          Coral
          • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:23
            To niestety masz częściową odpowiedź. I wskazówkę na przyszłość, jakiego biura unikać. Coral ma tragiczną ofertę, np. hotele z ratingiem 2,5 na Tripadvisor, co oznacza proszenie się o problemy. Na przykład takie cudo. Wszystko tu krzyczy uciekaj jak najdalej: www.coraltravel.pl/Turcja/Alanya/hotel/SUN-STAR-BEACH-HOTEL/623.html
            • jak_zwykle_wszystko_zajete Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:42
              Z Coral tez można zabookować super hotel, wiec to nie kwestia biura, tylko tego co się wybiera. Jeśli forumka wybrała hotel za niewielką cenę i z marnymi opiniami, to nawet jakby rezerwowała przez Rainbow (to uznajemy za dobre biuro?), to byłaby w tym samym miejscu.
    • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 11:57
      > Czy jest szansa na odszkodowanie
      16b ust. 3 UsługiTurystU klient może złożyć organizatorowi turystyki reklamację zawierającą wskazanie uchybienia w sposobie wykonania umowy oraz określenie swojego żądania. Może być ona złożona niezależnie od analizowanego wcześniej zawiadomienia w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia imprezy.

      Tylko jak narazie nie widać tego uchybienia w sposobie wykonania umowy indifferent
    • jasnozielona_roslinka Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 12:07
      Nas kiedyś przez overbooking z naszego wybranego zabrano do dużo gorszego ( mimo że gwiazdki się zgadzały)
      Po reklamacji zaproponowano nam 500 zł...a wakacje nam zniszczyli
      Szczerze to szkoda czasu na telefony pisma zdjęcia i całe to udowadnianie
      Lepiej od razu jechać z lepszym biurem (turystów z innego nie przynosili, tylko dla nas skończyły się pokoje) . Te wakacje wspominam jak koszmar ( właściciele mieli drugi zapasowy hotelik gdzie lokowali ludzi z overbookingu - jedzenie z mikrofali, chowanie automatów z napojami pod serwetami, mały basenik, pokoje w standardzie kolonijnym)
      • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 12:40
        jakie biuro? Itaka?
      • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:45
        Ja też kiedyś zdecydowałam się dopłacić z własnej kieszeni i od razu przenieść się do lepszego hotelu, kiedy stało się jasne, że na błyskawiczną pomoc BP na miejscu nie mogę liczyć. Wolałam dopłacić i uratować wakacje, niż zostać w miejscu, które mi nie odpowiada i bawić się w dowodzenie, kto ma rację. Reklamację złożyłam po powrocie i szczerze mówiąc niewiele wskóraliśmy mimo, że oferta była niezgodna z opisem.
    • hippolina Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 13:56
      No ja wprawdzie za granicą nie bywam, ale cena dwa i pół tysiąca od osoby w czterogwiazdkowym hotelu z all wydaje mi się już na "dzień dobry" mocno, mocno podejrzana.
      • leosia-wspaniala Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:36
        >dwa i pół tysiąca od osoby w czterogwiazdkowym hotelu z all w

        Odejmij koszt lotu i transferu lotniskowego.
    • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 14:25
      Wg mnie nie masz co reklamować. Pojechałaś za grosze do slabwgo hotelu. Trudno oczekiwać że w takim hotelu brdzie hak w 5 gwiazdkach.
      • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 14:31
        i znała warunki wcześniej, ale liczyła że podstawią inny hotel wink na miejsce chyba.
        I zamiast cieszy się sloncem, wroci zmeczona szukaniem wad wyjazdu. Na koniec dostanie bon "na-odwal-sie"
      • barbibarbi Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 14:37
        bez przesady, za grosze czasami z różnych powodów może być, bo bp ma ostatnie wolne pokoje, bo chcą szybko sprzedać, bo koniec sezonu. Jat tanio to może być obrzygane? A jak tanio kupujesz mięso i będzie śmierdzące, to też nie zareagujesz?
        • nostalgia81 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 15:07
          Jaka narazie autorka wrzuciła
          Ze jej się pokój nie podoba
        • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:15
          "bez przesady, za grosze czasami z różnych powodów może być, bo bp ma ostatnie wolne pokoje, bo chcą szybko sprzedać, bo koniec sezonu. "

          Dobre hotele nie wyprzedają się za grosze, bo im sie to po prostu nie opłaca. Na gościu muszą zarobić, a nie dołożyć pracy sprzątaczkom, wymieniać meble, gotować więcej jedzenia za 100 extra zl. Nie ma cudów.

          "Jat tanio to może być obrzygane?"

          Na razie są stare drzwi. Nawet w 5 gwiazdkach drzwi nie wymienia się po każdym gościu. Nawet w 5 gwiazdkach zdarzy się że z telefonu wystaje kabelek.
          A tutaj jest zwyczajnie tani hotel. Narzygane nie jest. Autorka nic nie pisze o rzygach tylko o tym że szyby brudne - niech pójdzie do recepcji i poprosi o umycie. Albo niech pójdzie na plażę i zajmie się odpoczynkiem zamiast szukać niedociągnięć w pokoju.

          Ludzie jezdza do taniego hotelu a myślą że będą mieć lepiej niż w domu, jak w folderze reklamowym. Wakacje zycia, luksusy z grosze
          Prawda jest taka że nawet 5 gwiazdek potrafi być zmęczone i nieremontowane, a np. jedzenie jest super I dlatego hotel ma 5 gwiazdek. Jakość hotelu zmienia się też na przestrzeni lat, niektóre podupadają, niektóre zdobywają nowe gwiazdki. Zależy też od pokoju jaki się wykupiło. Hotel wiecej kasy wkłada w remonty tych lepszych, z widokiem na morze itp. Te boczne zostawia nieremontowane z niższą ceną.
          • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 17:58
            Pierwsze lepsze zdjęcie owoców z których można zrobić sok. Spoko, tanie wakacje mogę jeść jak swinia.
            A i gdy kupiwalismy to nie była najtańsza oferta, były tańsze. Pani z biura budziła zaufanie, niestety straciła klientów.
            Mowila, że ceny są dobre bo to nie riwiera Turecka.
            • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 18:52
              Fatalne owoce. Nie powinno mieć to miejsca. Chociaż prawda jest taka że to co kupujemy q sklepach, czy świeżo wycisnieye soki z ulicy też są z takich owoców.
              • leosia-wspaniala Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:32
                Na ulicy to akurat widzisz, z czego ci wyciskają. A soki w sklepach - to oczywiste, że owoce na przemysłową obróbkę są obite, podgnite, poobijane, to się przecież za grosze sprzedaje.
          • barbibarbi Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:10
            Ale tam jest zagrzybiona listwa koło zlewu i zacieki na kafelkach, następne zdjęcia pokazują zapleśniałe owoce. Ja rozumiem, że jak tanio to nie będzie standard jak w extra ekskluzywnym hotelu, ale bez przesady, przecież tam można się zatruć i nabawić grzybicy. I nieprawda, że dobre hotele się nie wyprzedają, jak mają powód żeby opchnąć to co zostało z jakichś powodów, to obniżają cenę, bo lepiej sprzedać taniej niż wcale.
            • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:18
              Można wyrządzić szkodę to nie to samo, co wyrządzić szkodę. Obawiam się, że tylko na tej podstawie autorka prawnie niewiele wskóra.
            • memphis90 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:47
              Nie dostaniesz przecież grzybicy od fugi… 🤦‍♀️

              Pleśń na owocach to już inna sprawa.
          • black.emma Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:31
            Ja ba zdjęciach widzę pleśń i brud. Stare drzwi to najmniejszy problem.
    • jak_zwykle_wszystko_zajete Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:46
      Odniosę się tylko do komentarzy, ze zabookowała przez Coral, to niech się nie dziwi.
      Latam do konkretnego hotelu, w konkretnym miejscu. Cena za ten sam pakiet i te same daty w biurach typu Rainbow, Itaka, Coral, Ecco potrafi różnic się o 2 tysiące (rozstrzał od 6 do 8). Zawsze porównuję i wybieram najtańsze z nich, czasem to Coral.
      To, ze forumka śpi w norze, to efekt tego, co kupiła. Zabookowanie tego samego hotelu w innym biurze nie wpłynie na standard hotelu.
      • brenya78 Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 09.09.23, 15:03
        "Zabookowanie tego samego hotelu w innym biurze nie wpłynie na standard hotelu."

        Może wpłynąć na standard pokoju który wykupiła. Tańsze BP może sprzedawać najtańsze tzw. ekonomiczne pokoje z widokiem na smietnik, inne biuro w tym samym hotelu suity z widokiem na morze i prywatnym basenem.
        • taje Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 09.09.23, 15:25
          Nie mówiąc o tym, że dobre biura raczej nie sprzedają obiektów o tragicznym standardzie (i nie chodzi tu o gwiazdki).
    • mamkaantka Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:53
      Skoro czytałaś w komentarzach o sypie to czemu wybrałaś taki syfiasy hotel spośród tysiąca innych i masz teraz pretensje? Zapewne był w super cenie i liczyłaś na luksusy. Niestety za nie trzeba zapłacić Nie wyobrażam sobie nawet zakupu hotelu z okropnymi opiniami.
      • truchtamsobie Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 19:58
        Przeczytajcie co pisałam wyżej. Nie chce mi się powtarzać.
    • segregatorwpaski Re: Reklamacja wczasów za granicą all inclusive 08.09.23, 20:57
      Nie wierzyć to można pozytywnym opiniom...

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka