Dodaj do ulubionych

Reklamacja Enterair uszkodzony bagaż

15.09.23, 20:11
Uszkodzono mi nową walizkę na lotnisku.
Mam protokół zgłoszenia szkody.
Wpisuje na stronie EnterAir wszystkie dane, i gdy wpisuje nr lotu podkreśla mu na czerwono i nie chce przepuścić dalej.
Wszystkie dane mam uzupełnione ok.
Napisałam do nich miła i cisza w tym temacie (o tym numerze lotu mail).
Czy ktoś wie może co zrobić?
Mam 7 dni na zgłoszenie a z tą rubryka mecze się 3 dzień.
Nr lotu wpisuje na pewno dobrze,we wszystkich dokumentach jest ten sam.
Obserwuj wątek
    • dominika9933 Re: Reklamacja Enterair uszkodzony bagaż 16.09.23, 06:30
      "W pierwszej kolejności uszkodzenia zgłoś w biurze rzeczy znalezionych i wypełnij specjalny raport PIR. Dopiero potem złóż reklamację do przewoźnika. Masz na to 7 dni od momentu odbioru walizki." Siostra tak robiła i tak znalazłam, że trzeba zrobić. Spróbuj.
      • truchtamsobie Re: Reklamacja Enterair uszkodzony bagaż 17.09.23, 07:38
        To już mam, od razu na lotnisku zgłosiłam.
    • mikams75 Re: Reklamacja Enterair uszkodzony bagaż 16.09.23, 09:19
      pokombinuj wpisywanie ze spacja, bez spacji, sprawdz czy na koniec numer jest na pewno bez spacji. Moze trzeba bez literek na poczatku, bo te sa juz podane automatycznie.
      • truchtamsobie Re: Reklamacja Enterair uszkodzony bagaż 17.09.23, 07:38
        Tak. Już próbowałam najróżniejsze kombinacje.
    • bazia_morska Re: Reklamacja Enterair uszkodzony bagaż 17.09.23, 07:45
      Wyślij tradycyjnym poleconym z potwierdzeniem odbioru.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka