Dodaj do ulubionych

Hotelowe rewolucje Magdy Gessler

IP: *.router3.tygrys.net 10.05.13, 17:17
Byłem w tym hotelu, rewelacja, nie mam zastrzeżeń.

Ale kim jest ta Pani???
Obserwuj wątek
    • hera9 Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 10.05.13, 17:33
      ponizej poziomu to jest pani Gessler
      • hel_w_mankietach "Sympatyczna, nietuzinkowa" stara tłusta małpa. 11.05.13, 08:31
        • Gość: es Shit hapens, niech się załoga nie denerwuje IP: *.ip.jarsat.pl 11.05.13, 08:57
          • Gość: 3f3vv4v4v4v do zlodziei wzywa sie policje IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 09:08
            zlodziejstwa od bylego mężusia sie nauczyła

            • maaac Re: do zlodziei wzywa sie policje 11.05.13, 09:29
              Złodziejem jest brat jej byłego męża a nie były mąż. Fakt jeden drugiego kryje i umożliwia mu działanie ale słynne długi to nie jej eks ma.
              • Gość: mer-llink Jej Przewielebność Kuchta Gessler Magda IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 09:59
                Cytat z artykułu: "komentuje Gessler. - Jestem osobą publiczną,"

                To zaiste brawurowy coming out pani Gessler Magdy.
                Do tej pory panienki skrywały, że s publiczne.. Ale pani Gessler Magda uznała pewnie, że już dłużej nie ma co skrywać tego, co jest widoczne okiem gołym..

                Swoją droga: jej wszyscy mężowie, adoratorzy, narzeczeni i asystenci powinni być chyba zaliczeni do grona Świętych Młodzianków Męczenników... Albo Zakonu świętego Masocha...
                Miec na codzień ciosanie kołków na głowie przez bazarowego pyskatego garkotłuka to doprawdy cierpiętnictwo...

                Jak wiele szczęścia miał ten opasły pan doktor plastyczny z Kanady, za którego ostatnio próbowała wydać sie pani Gessler MAgda, że się wycofał.. Gratulcje!!!!

                P.S. A Pan Prezydent Słupska chyba za bardzo mądry to nie jest: ma świetną lokalna markę - Dolina Charlotty - której powinien bronić, która powinien ochraniać, a merda ogonkiem przed byle Panną Podkuchenną....
                • Gość: Mirror Wynik ankiety pod artykułem mówi sam za siebie IP: *.143.pxs.pl 11.05.13, 10:11
                  Tyle w temacie.
                  • Gość: w oko jej No no, tylko nie z Warszawy.Małpa jest ze Słupska IP: *.elartnet.pl 11.05.13, 12:03
                    i przyjechała do Słupska. To są porachunki między słupszcakami. Połowa Warszawy to Słupsk i okolice.
                    • oppeln2 Czytając forum jestem pewien że jesteście cymbałam 11.05.13, 13:26
                      Płacąc za coś należy wymagać, aby jakość była taka za jaką sie zapłaciło. Ale jak widać czytając to co jest na forum mniemam, że konina nic nie nauczyła tego głupawego narodu. Zawiść i głupota to cecha narodowa a nie GOŚCINNOŚĆ.
                      • lia.13 Re: Czytając forum jestem pewien że jesteście cym 11.05.13, 20:46
                        menadżer hotelu zaoferował 30% rabatu za niedogodność zmiany pokoju. Czego jeszcze chcesz? 30% to jak dla mnie wystarczająca rekompensata.
                        • Gość: ania Re: Czytając forum jestem pewien że jesteście cym IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 21:13
                          Ale tu nie chodzi tylko o niedogodność zmiany zamówionego pokoju ale i o inny standard. W tym drugim, na poddaszu nie było klimatyzacji. Skoro ktoś zamawia pokój z klimą to powinien taki otrzymać.
                          • Gość: reklama to reklama tego hotelu, frajerzy... IP: *.adsl.inetia.pl 12.05.13, 01:22
                            • Gość: Spaślak Spaślaczka-celebrytka reklamuje? IP: *.warszawa.vectranet.pl 12.05.13, 10:04
                          • lia.13 Re: Czytając forum jestem pewien że jesteście cym 12.05.13, 01:27
                            Ależ i niedogodność, ze zwykłego apartamentu musiała się przenieść do apartamentu królewskiego (zapewne znacznie droższego) i jeszcze rabat 30% dostała, no straszna krzywda ją spotkała ;) Ale zawsze można powiedzieć, że dostała nędzny pokój na poddaszu.
                            Nie przesadzajmy również, że brak klimatyzacji w Polsce w maju to jakiś straszny problem.
                      • Gość: ryyyjek7 Re: Czytając forum jestem pewien że jesteście cym IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 22:39
                        głupi jesteś jak but...i tyle w temacie...opasła gruba foka(przepraszam wszystkie foki) śmie twierdzić iż jest osobą publiczną...no i?skoro tak to jak się mawia w angilskim "lead by an example"...ale z drugiej strony...jakie społeczeństwo takie "celebryty"...
                  • Gość: MARIA Re: Wynik ankiety pod artykułem mówi sam za siebi IP: 91.90.160.* 12.05.13, 20:31
                    NO COŻ..... NIEKTÓRYM WRAZ Z WIEKIEM NIE PRZYBYWA KULTURY !!!!!
                • groszek1710 Re: Jej Przewielebność Kuchta Gessler Magda 17.05.13, 16:06
                  skoro tak świetnie idzie ci opluwanie jakim to jest człowiekiem jest p. M. Gessler tzn że co czwartek masz nos przylepiony do telewizora i tak świetnie wszystko wiesz...A może warto abyś przeczytał/ła opinie innych klientów na temat Doliny Charlotty , gdzie wcale nie jest to słodkie miejsce i takie wspaniałe skoro średnia spośród ponad 40 opinii wynosi niewiele ponad 8, więc o czym tu mówić ... widać wyraźnie, że pan menadżer ma marzenia ale tylko marzenia i sam chciałby w dobie przelewów otrzymać kasę z księżyca wzięto ( ceny pretendują do paru gwiazdek, a jakość :( do ręki ale sam jest jak widać z info na tym forum wiecznym dłużnikiem ( płatności po 3 miesiącach) . Swoją drogą to współczuję Carlosowi Santanie jak w sierpniu będzie tak gorąco jak obecnie, chyba, że akurat ten gość zasługuje na klimę albo przywiezie swoją. Kpiny z klientów to domena tego hotelu
          • ax-les-thermes Re: Shit hapens, niech się załoga nie denerwuje 11.05.13, 09:23
            Glupie stare pudlo i nadeta torba... a w "happens" powinno byc podwojne "p".
            • Gość: Gessler_nie_klamie Kiepskie opinie wa Trip Advisor i innych serwisach IP: *.primocollect.com.ua 13.05.13, 18:47
              Wydaje się, że Gessler nie kłamie, poniżej komentarze z internetu z 2013 roku

              zimą w pokojach trzeba dogrzewać grzejnikiem.

              Niestety woda, która na zdjęciach wygląda jak jezioro na miejscu okazuje się 2 stawami, w których była kiedyś możliwość łowienia ryb, ale wypożyczenie sprzętu, a nawet złowienie ryb było tak drogie, że chyba szybko ta idea upadła

              Jeżeli ktoś lubi "zimny wychów cieląt" to zapraszam do Doliny Charlotty. W pokojach zimno, brrrrrrr.... Nie do końca czysto, pokoje "przechodzone". Obsługa pracująca z łaski, z wyłączeniem baru. Na śniadaniu wpadka: w jajecznicy zbuki, po zwróceniu uwagi wyjęto "szare" resztki zamiast zabrać całą jajecznicę. W restauracji na wyspie polecam pstrąga.

              Brudne zniszczone meble, wykładziny. Niewygłuszone pokoje, w których słuchać nawet najmniejszy ruch na korytarzu lub na wyższych piętrach. Jedzenie w restauracji skandaliczne - tzw. "bogaty bufet w ramach obiado-kolacji" składał się z tłustej fasoli, klusek śląskich w cebuli, tłustych nóg kurczaka, gulaszu wołowego, niezjadliwego łososia i kilku sałatek podanych w stołówkowych misach. Brak kogokolwiek do pomocy przy bagażach.
              • Gość: gosc Re: Kiepskie opinie wa Trip Advisor i innych serw IP: *.dynamic.chello.pl 13.05.13, 20:29
                Największa niespodzianka dopiero czeka!
                Cytat ze strony hotelu

                "Pole namiotowe w Dolinie Charlotty
                Czynne od 1. lipca do 31. sierpnia 2013 r.
                Z myślą o naszych gościach planujemy otwarcie doskonale usytuowanego pola namiotowego. Lokalizacja pola umożliwia szybkie dotarcie do wszystkich kluczowych punktów Doliny (amfiteatr, punkty gastronomiczne, atrakcje)."

                Kupujesz apartament za 1500 zł dziennie i masz obok chlejących studentów, prezerwatywy w lesie, kopulujące pary, a po wodzie głos dobrze niesie, niejeden gość straci portfel na spacerze.

                No i kochane komary.
          • net_friend Jednak 11.05.13, 10:08
            Miarą profesjonalnej usługi hotelarskiej jest umiejętność spełniania oczekiwać zwykłych ludzi jak i gwiazd. Pomyłka w rezerwacji, brak klimatyzacji to jednak błędy podręcznikowe.
            • oppeln2 Ten hotel to przysłowiowa polska ByLeJaKoŚć 11.05.13, 14:07
              Drożyzna wynikająca z małego ruchu w interesie i wysokich podatków. To nie moze przynosci wzrostu - kazdy student ekonomii to powie.
              • oppeln2 Z Gesler sie jeszcze obchodzili w miarę ładnie 11.05.13, 14:09
                ale co ma powiedziec zwykły obywatel okradany na kazdym kroku. UOKIK musiałby milion postępowań wszczynać w tym kraju gdzie nie ma kary a jeśli już to tylko wyroki w zawiasach.
        • Gość: emigrant No dobra, "małpa".. ale kim jest IP: *.aztw.cable.virginmedia.com 11.05.13, 09:56
          ta otyła, poczochrana "biondina" na zdjęciu? Zabrali ją po drodze przy krajowej jedynce czy może wracali z Kołbaskowa?
        • Gość: JK Re: "Sympatyczna, nietuzinkowa" stara tłusta małp IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:16
          Nie obrażaj małp.
      • Gość: gosc 3 tys za dwie doby?! IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:07
        Jak się hotel tak ceni, że za dwie doby z 30% rabatem trzeba płacić 3 tys, czyli bez rabatu ok. 4,5 tys, to klient ma prawo wymagać obsługi wartej ceny. Chamskie odzywki menadżera o kliencie świadczą o tym, ze tam celebrytą to jest menadżer właśnie. Gwiazda, która rządzi i wymaga. Klient, czy się go lubi czy nie, czy jest miły czy nie, jest klientem, który powinien być obsłużony profesjonalnie, a już jego wypoiwedzi o Gessler i mówienie "ona", to szczyt chamstwa i amatorszczyzny. Gostek myśli, z ejak organizuje koncerty, to jest jakąś gwiazdą na specjalnych prawach i to Gessler jemu powinna nadskakiwać i dziękować na kolanach za rabat za wywalenie z zarezerwowanego pokoju. Co do panierki z torebki, to ma racje, bo żadna kuchnia na poziomie, która do tego tak się ceni, ni pozwoliłaby sobie na torebkowe żarcie. Jak się płaci za obiad kilka stów, to się ma prawo domagać jedzenia pełnowartościowego, a nie torebkowej chemii. Generalnie wiem, ze do tego hotelu nie zaglądnę, nie lubię jak luksus polega tylko na tym, ze doją moją kieszeń. Dorą obsługę poznaje się nie po tym, jak próbują ci wcisnąć towar, ale jak się zachowa\ją w przypadku reklamacji, czy jego zwrotu. Ci polegli na każdym polu. Gessler łatwym klientem nie jest, ale gdyby markowe hotele miały tak klasyfikować gości, to by ich nie było. Tam każdy gość musi być zadowolony, i dlatego trzeba im słono płacić, a w Slupsku trzeba bulić za to, ze menadżer będzie gościł, Santanę, hehehe
        • maaac Za 3 i dwa pokoje 11.05.13, 10:33
          Właściwie to prawdopodobnie nie tylko te pokoje (w tym pokój rangi "apartament") ale również i obsługę i jedzenie.
          • jutrzenka38 Re: Za 3 i dwa pokoje 11.05.13, 10:53
            Nie byłam w tym hotelu. Nie wiem, jakie są warunki, dlatego nie mogę powiedziec tak jak inni internauci, którzy go krytykują.

            Z tego, co pisze autor artykułu, pomylono apartamenty i to nie powinno się zdarzyc, ale się zdarza. Najważniejsze, aby lekarze, kierowcy i piloci ich nie popełniali. Inne błędy można naprawic. Właściciele przeprosili klientkę i starali się wynagrodzic jej w trójnasób te niedogodności. Na pewno było im trudno pracowac pod taką presją, bo mnie byłoby. Sposób zachowania klientki - menedżer oczekuje, a pani z telefonem przy uchu idzie do samochodu i odjeżdża (sic!). Wulgaryzmy, fochy!

            Rozumiem też recepcjonistkę, która zarabia - jak podejrzewam - bardzo skromnie, że nie chciała wydac rachunku przed jego uregulowaniem. Mogło to zabolec klientkę, że jej się nie ufa, ale ludzie boleśnie uczą nas i potem stajemy się ostrożni wobec innych, którzy zasługują na zaufanie. Jestem tego przykładem.

            Moim zdaniem prawdziwie wielki człowiek to człowiek skromny. Miałam kiedyś przyjemnośc opiekowac się wybitnym polskim aktorem podczas jego trasy artystycznej. Nie wspomnę jego nazwiska w tym kontekście. Aktor dziękował wszystkim za opiekę, nie zapominał nawet o paniach sprzątających mini - scenę i ustawiających krzesła. Sam to robił. Pamiętał o kierowcy, o mnie i wszystkich, którzy tę trasę przygotowali. Człowiek dużego formatu!
            • jutrzenka38 Re: Za 3 i dwa pokoje 11.05.13, 11:02
              Chciałabym dodac parę słów do swojego komentarza. Klient ma prawo domagac się tego za co płaci, nie musi się godzic na byle jakośc. Można - jednak - inaczej to załatwic. Jest takie przysłowie : "Dobrym słowem można nawet węża z gniazda wyprowadzic...".
              • Gość: gosc Re: Za 3 i dwa pokoje IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 13:17
                Rozumiem cię, ale zrozum, ze ludzie są różni, a właśnie takie miejsca jak hotele mające pretensje do bycia luksusowymi, czy restauracje, MUSZ A uwzględniać różne fanaberie klientów, bo zamożni ludzie je miewają i nie zawsze są mili w obyciu. Luksusowe sklepy, fryzjerzy, hotele, to nie tylko cena z kosmosu, ale przede wszystkim idąca za nią obsługa. Nawet największy cham ma być obsłużony jak król, jak personelowi i menadżerowi jest za trudno, to niech zmienią fach. Bo na tym właśnie ten luksus polega, klient płaci, klient ma być zadowolony. Oczywiście opinia za niezbyt miłymi klientami idzie w śwait, ale nie chamska i prymitywna, jak wypowiedzi menadżera o Gessler, ale, ze tak powiem "kuluarowa". Od zawsze wiadomo, ze np. modelka Noami, jest koszmarnym gościem, ale płaci bajońskie pieniądze za pobyt i jest obsługiwana z największymi honorami, jak zresztą każdy gość. To jest właśnie ten luksus, a nie to, ze przywalą cenę, nazwą się luksusowym, a menadżer i recepcjonistka traktują gościa, i to publicznie, jak złodzieja. Nawet jak Gesslerowa zachowała się niegrzecznie, to nie powód, żeby menadżer i obsługa odpowiadali tym samy, to jest nie do pomyślenia, i to jest straszna wiocha. Już samo powoływanie się na znanych gości, jest żenujące. ja mam być zadowolony z pokoju, bo będzie tam mieszkał Santana! To jest dopiero wieś. A może ja mam inne potrzeby, i to co dla Santany jest dobre, mnie nie pasuje. Kompleksiki jakieś ma ten menadżer i faktycznie uwierzył, ze jest kimś więcej niż jest. On ma służyć gościom,. a nie się panoszyć jak panisko.
                • Gość: Lady Re: Za 3 i dwa pokoje IP: 101.165.60.* 11.05.13, 13:30
                  Sa goscie i trepy. Naomi to trep. Santana to gosc. Gessler - trep. I tak to sie wiedzie jak cham panem zostanie.
                  • Gość: hot Re: Za 3 i dwa pokoje IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 15:34
                    Twoja klasyfikacja jest prymitywna, więc taki głos w dyskusji nie ma znaczenia.
                    Poza tym, jak się chce prowadzić luksusowy przybytek, to trzeba najpierw w sobie zlikwidować trepa.
                    • Gość: ryyyjek7 Re: Za 3 i dwa pokoje IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 22:52
                      a na podstawie czego uważasz menadżera tego hotelu za trepa??????????bo nie daje sobie nasr... na rękę???????ogarnij się człowieku,kultura obowiązuje obie strony a że prosiak na obcasach słowo kultura słyszał pewnie raz w życiu...
                      • Gość: n.d. Re: Za 3 i dwa pokoje IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.13, 02:51
                        Mało wiesz o tej branży. Skąd taka cena (nota bene, ta nie należy w ogóle do wygórowanych)? Otóż stąd, że wliczona jest w nią (nie)przyjemność obcowania z gośćmi pokroju... pominę. I dopóki jakiś snob, cham i nuworysz nie przekroczy wszelkich granic tolerancji (a te są naprawdę bardzo szerokie), to obsługa ma z anielską cierpliwością, uśmiechem na ustach i - często udawanym - zainteresowaniem wysłuchiwać wszelkich kaprysów, pretensji i połajanek. Za to właśnie się obsłudze w markowych hotelach płaci znacznie lepiej niż recepcjoniście z domków kempingowych. A już na pewno ani ta obsługa, ani manager hotelu nie ma prawa dzielić się uwagami o gościach z opinią publiczną (z innymi hotelami - jak najbardziej, co owocuje tym, że już i w Polsce kilkudziesięciu celebrytów ma problem ze znalezieniem apartamentu, bo... akurat wszystkie są zarezerwowane). Tak że pod tym względem ten hotel absolutnie nie zdał egzaminu.
                        Z drugiej strony wpadki przydarzają się hotelom o wiele bardziej renomowanym niż ten i istnieje ogólnie przyjęty sposób rozwiązywania ewentualnych niedomówień. Przede wszystkim kompromisu szuka się w momencie zaistnienia konfliktu interesów, a nie w momencie wyprowadzania z hotelu. Po to, by w przypadku niemożliwości znalezienia rozwiązania satysfakcjonującego obie strony, móc się właśnie z miejsca wyprowadzić. I w takim przypadku nigdy jeszcze nie spotkałem się z żądaniem zapłaty za pobyt. Oczywiście, o ile nieporozumienie wynika bezdyskusyjnie z winy hotelu.
                        Tak więc tu mieliśmy nieszczęśliwe zderzenie niezbyt profesjonalnej obsługi hotelowej z wcale nie aż tak obytą celebrytką (w obu przypadkach eufemizmy). Taka szara polska rzeczywistość i high life niskich lotów
                • Gość: Europejczyk widać że niezły burak z ciebie ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.13, 02:22
                  Polscy tzw zamożni to w większości niesamowite buraki którym się tylko wydaje że są bardzo bogaci i że to daje im wszelkie prawa np w stosunku do recepcjonistki lub innego personelu !

                  Wiedz buraku o tym że to potwierdza się na całym świecie... im większy burak tym bardziej chce pokazać i tym mniej szanuje ludzi naokoło... ktoś kto ma klasę i zero kompleksów zachowuje się w stosunku do personelu w sposób super uprzejmy... takich klientów się pamięta !

                  Jednocześnie jeżeli nie byłeś w tym hotelu to nie opowiadaj bzdur... zwykły pokój kosztuje tam 300 złotych za dobe więc tani hotel klasy turystycznej na Zachodzie... ale kudłata zażyczyła sobie najlepszy apartament a taki jest tylko jeden i wiadomo że cena nie ma nic wspólnego ze standardową usługą. ten apartament kosztuje po normalnej cenie 700 złotych za dobę więc też żaden majątek... co do reklamacji tej tupeciary to nie musi ona wcale być uzasadniona ! ...to jest jej słowo kontra słowo właściciela który nie może sobie pozwolić na opowiadanie bajek z uwagi na swoją reputację !
                • jolunia01 Re: Za 3 i dwa pokoje 12.05.13, 16:15
                  Gość portalu: gosc napisał(a):

                  > Rozumiem cię, ale zrozum, ze ludzie są różni, a właśnie takie miejsca jak hotel
                  > e mające pretensje do bycia luksusowymi, czy restauracje, MUSZ A uwzględniać ró
                  > żne fanaberie klientów, bo zamożni ludzie je miewają i nie zawsze są mili w oby
                  > ciu.

                  Fanaberie i to, że sa niezbyt mili w obyciu to jedno, a chamstwo i rzucanie ku..ami przez tę rozkudłana dziwę to drugie.

                  > Bo na tym właśnie ten luksus polega, klient płaci, klient ma być zadowolony.

                  Podstawowe znaczenie ma tu KLIENT PŁACI. a ta blond wielorybica słynie z tergo, że NIE PŁACI.
            • Gość: ryyyjek7 Re: Za 3 i dwa pokoje IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 22:48
              otóż to...to właśnie jest element wychowania...ale kiedy się jest opasłym tucznikiem z kompleksami,wtedy...cóż cały świat twoim wrogiem...
        • maz9 Czyli jak klientka pluje na obsługę i poniża... 11.05.13, 10:34
          Czyli jak klientka pluje na obsługę i poniża bluzgając na lewo i prawo to trzeba odpowiadać, że deszcz pada.
        • Gość: anna Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.ntlworld.ie 11.05.13, 13:17
          Hotel ma ceny bo jest tego warty, jeżeli Ty uważasz że gdzieś w Europie jest taniej, to wyślij linki i adresy do tych hoteli a napewno gwiazda jak Gessler skorzysta. Niech Pan prezydent za nią zapłaci jak taki obrońca, najlepiej na koszt mista. Wszyscy Słupszczanie się zrzucą. Sam robi wiochę przy zagranicznych kontrolach ze śmietnikami a prywatnych przedsiębiorców bedzie naciągał na wizerunek. Złodzieje i tyle. W dupach się poprzewracało, jak nie sta,ć jej to niech w domu siedzi a nie wyłudza darmowy wypoczynek. Chamka jakich mało, Kobyła też a o kulturze bedą komuś kazania wykładać. Może neich razem książkę napiszą:)
          • Gość: :) Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 13:48
            oczywiście, że jest taniej i nawet nieźle w Paryżu lub w Londynie można bez problemu wynająć 2 pokoje za połowę tej sumy ze standardem przewyższającym hotelik w Słupsku:)......a obecnie mam ofertę na wakacje w Bieszczadach za 160PLN/dobę za cały domek i łódź........zatkało??:))))))
            • Gość: qwer Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 18:25
              Słabo. Ja za 160 zł mam ofertę na wynajem przez tydzień całego hotelu 5-gwiazdkowego w centrum Paryża plus do dyspozycji jacht, helikopter, dziwki i koks
            • Gość: ryyyjek7 Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 22:57
              mieszasz ZUPEŁNIE inne standardy....domek w bieszczadach,ku...,to nie jest luksusowy apartament z pełną obsługą itp...pokaż mi luksusowy hotel w Londynie albo Paryżu gdzie za apartament na trzy noce zapłacisz mniej niż 600 euro...byle hotel w Liverpoolu kosztuje 8o Funtów za nocleg...i to jest BARDZO standardowy pokój i bardzo standardowa,niska cena...w smutnym miejscu,w centrum miasta...
        • oppeln2 Re: 3 tys za dwie doby?! 11.05.13, 14:25
          jakby to był cudzoziemiec a nie Gesler to by go na rekach nosili. Ale jak widać upodlenie wsrod polakow jest wielkie.
        • Gość: ryyyjek7 Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 22:46
          zdaje sie że nie czytałeś opinii ludzi odwiedzających jej(tej świni na obcasach)knajpy...to gó... sie dopiero ceni a podaje jakąś "kaszane"...poza wszystkim to kto tak naprawdę sporządza receptury,tworzy dania w tych knajpach?????świnia czy jej pracownicy???????i do tego jeszcze kto niby twierdzi(poza świnią) że jest "autorytetem w sprawch kulinarnych,wystroju wnętrz etc...odpowiedź pozostawiam czytelnikom :-)))
          • Gość: jacek226315 Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.13, 07:56
            jesli ktos ma adres restauracji tej celebrytki prosze o podanie
          • Gość: b Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.13, 11:23
            Twój tekst cię obnażył, i powiem ci, że takiego chama i prostaka za próg się nie wpuszcza..., a zawiść się z ciebie wylewa...
        • iks24 Re: 3 tys za dwie doby?! 12.05.13, 00:08
          Absolutnie sie zgadzam, ze wypowiedzi zarowno pracownikow, jak i samego menagera sa bardzo dalekie od profesjonalizmu. Uslugi hotelowe a zwlaszcza te -rzekomo- 4 gwiazdkowe powinna cechowac absolutna DYSKRECJA. Hotel zyskal rozglos, ale zupelnie odwrotny od tego, ktory powinien byl zdobyc. Tego typu sytuacje sie zdarzaja wszedzie, nawet w hotelach 5 gwiazdkowych, z udzialem ludzi z pierwszych stron gazet, tyle, ze sytuacje tego typu sa zalatwiane dyskretnie i nie trafiaja do mediow. A tutaj nagle pan "menager" nie tylko szkaluje Klienta (pani Gessler zaplacila, prawda?), ale daje pelen popis w stylu "kim ona mysli, ze jest. Juz ja jej pokaze jej miejsce". Bez wzgledu na to jak poirytowana pani Gessler byla i jakich epitetow uzywala badz nie, to nie powinnismy o tym sie dowiedziec. Menager hotelu okazal sie pracownikiem przyslowiowego magla.
          Smutne to wszystko, no i szalenie ...polskie.
          • Gość: Europejczyk Zapłaciła ale dopiero po upomnieniu ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.13, 02:31
            Jeśli ktoś ma złą sławę bo zdarza mu się nie płacić dostawców w terminie to nie powinien się dziwić że dostawcy nie dają mu kredytu ! taka jest podstawowa zasada w handlu !
            a ten babsztyl nie powinien w żadnym wypadku być traktowany jak królowa angielska... bo królowa angielska zresztą by się nie zachowywała jak ta wstrętna pretensjonalna tupeciara !

            ps: mam wrażenie że ten jej niby manager spędził tu dzisiaj sporo czasu żeby napisać parę komentarzy przeciwko hotelowi !
            a dla mnie to świetna reklama dla tego hotelu i na pewno zatrzymam się tam przy okazji... i pogratuluję recepcjonistce profesjonalizmu i sprawnego wyegzekwowania zapłaty !
            • Gość: golo Re: Zapłaciła ale dopiero po upomnieniu ! IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.13, 11:26
              Ty, uderz w stół...., to raczej ty zarabiasz na podwyżkę..., ale zapomnij...
              • Gość: jacek226315 Re: Zapłaciła ale dopiero po upomnieniu ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.13, 18:42
                moj znajomu ktory pracuje w ekipie tej pani,twierdzi,ze to jest staly nmumer owej celebrytki.Potrafi z cala ekipa najesc sie w restauracji a potem z mina glupka moweic,ze robi temu lokalowi dobra reklame i udaje sie do wyjscia nie placac za rachunek.
                • Gość: nie Re: Zapłaciła ale dopiero po upomnieniu ! IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.13, 20:13
                  Nawet jeśli tak by było, to nie zmienia faktu, ze hotel w Słupsku, to kompletna porażka. Trudnych klientów ma dużo luksusowych hoteli i rozwiązują problem z klasą, i bez udziału mediów. Gość może być burakiem, ale dyrektor hotelu nie ma prawa go medialnie szmacić, bo to dyskwalifikuje i jego, i hotel. Kompletna porażka.
                  • iks24 Re: Zapłaciła ale dopiero po upomnieniu ! 15.05.13, 13:29
                    Absolutnie sie zgadzam: postawa i reakcja "personelu" przypomina przyslowiowy magiel a nie luksusowy i prestizowy hotel, do ktorego rezkomo aspiruja. Smutne.
        • Gość: loluś Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.05.13, 13:05
          Jak Cię nie stać to nie korzystaj,proste.Mogła spać "księżniczka" snobka w motelu.Cena jaką płaci nie upoważnia jej do chamstwa,arogancji i snobistycznego prostactwa.Jak się lansuje na "wielką celebrytkę" ,"rycerza wypraw krzyżowych" polskiej gastronomii i wybawicielki polskich restauracji,to niech popracuje nad swoim słownictwem.Jedzie od niej buractwem i trzodą tyle w temacie.Tłumaczenie zachowania ceną jaką się płaci za pobyt w hotelu,jest prymitywny,prostacki ,płytki ,typowe zachowanie nowobogackich.
          • Gość: gość Re: 3 tys za dwie doby?! IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.13, 13:41
            Widać, że mało jesteś bywały. Płaci się za obsługę a nie za zoo w ogrodzie. Klient może być wredny, obsługa nie, tak wygląda hotelowy luksus. A już dyrektor obsmarowujący gościa publicznie, gdziekolwiek na świecie , w hotelu z pretensjami do luksusu, wyleciałby na zbity pysk. W najlepszych hotelach, oczywiście nie mówię o Polsce, zaspakajanie kaprysów gości i znoszenie ich humorów, należy do codziennego "rytuału". To jest "oczywista oczywistość", a personel ma się uśmiechać, być miły i dyskretny, nawet jak mu się nóż w kieszeni otwiera. Niebotyczne ceny biorą się z luksusowych wnętrz, wykwintnego żarcia i nadskakującej obsługi. Gość potraktowany jak w Słupsku, złotówki by nie zapłacił i jeszcze zażądał odszkodowania, bo tam nie było nic, poza ceną:
            - nie poradzili sobie z rezerwacją i gość nie dostał pokoju jaki zamówił;
            - nie działała klimatyzacja, ciekawe co jeszcze - fakt, ze w ogóle coś nie działa, a jeszcze się gościa o tym informuje i ma pretensje, że ona ma pretensje, to jest jakaś rozpaczliwa amatorszczyzna;
            - kuchnia z posypką z torebki, nie wiadomo, śmiać się czy płakać;
            - dyrektor obsmarowujący gościa;
            - recepcjonistka niewydająca bagaży;
            Kompletne dno i porażka na każdym polu.
            Wiadomo, że jak przyjadą zagraniczne gwiazdy , to wszyscy spinają dupę, żeby się podlizać, ale to za mało, bo o poziomie i randze miejsca nie stanowią pokazowe zrywy, ale całokształt, a z tego egzamin oblany na całej linii, i nic tego nie usprawiedliwia, nawet wulgaryzmy Gessler.
      • Gość: tombi Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.plock.mm.pl 11.05.13, 10:08
        w tych jej programach widać że to zwykła chamka ,bedziew z mordy gejzer a nie gesler
      • znowu.to.samo Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 10:40
        mówcie co chcecie ale gdyby wam kazano ciągać sie po pokojach, bo okazało sie że wasz jest już zarezerwowoany do pokoju który też ktoś zajmuje to też zaczelibyście kląć, zwłaszcza że to nie jest jakaś buda tylko luksusowy hotel
        • leokadia_11 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 11:19
          nie wiem jak często bywasz w hotelach,ale grzeczna wymiana zarezerwowanego pokoju,na lepszy,luksusowy apartament w który zatrzymują się gwiazdy to nie jest chyba wielka uciążliwość,oczywiście jeśli ktoś nie jest chodzącym bólem doopy. 30% zniżka to też gest jak najbardziej na miejscu.wylanie 3 butelek wina które nie pasuje klientce to szczyt uprzejmości.aż mam ochotę pójść do któregoś lokalu pani G i tam zrobić taką samą rozpierduchę-przecież klient nasz pan.kurczak w panierce!jej,wielkie nieba!coś strasznego.
          jedźcie do 4* hotelu za granicę.zobaczycie jaki dostaniecie "apartament",obsłuę(full room service)!zwolennicy na tym forum pani G chyba nigdy nie byli w żadnym hotelu i nie wiedzą o czym piszą...co do cen,to właśnie wróciłam z Sopotu i tam za wynajęcie "apartamentu" czyli małego dwupokojowego mieszkanka na długi weekend zapłaciłam 1.500 zł.na gastronomię wydałam kolejny 1000zł ,nikt mi tam gaci nie prasował i nie skakał koło mnie.
          j
          • Gość: ryyyjek7 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 22:59
            dobre podsumowanie :-))większość rodakó w dooopie była i gó... widziała...
      • Gość: iiiiiii Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.adsl.alicedsl.de 11.05.13, 10:58
        Redakcjo, nawet jeśli ten cytowany SMS był skonstruowany wbrew zasadom polskiej gramatyki, to może warto by było nieco go "spolszczyć"? "Nie warto nikomu z nas zachowywać się bez poczucia sympatii dla ludzi nietuzinkowych".
        • Gość: Kronn Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 11:16
          dla ludzi nietuzinkowych?
          Masz na myśli nietuzinkowość w prezentowaniu chamstwa ?
      • communicativemethodsucks Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 14:11
        Ale ta Pani zachowuję się jak ostatni cham a chce innych uczyć dobrych manier.

        Wielokrotnie zachowuje się jak rozkapryszona primadonna, lub gwiazdka pop po nieudanych związkach, alkoholu i dragach.

        Pominąwszy to, ze próbuje potraw z garnka a łyżkę którą maczała w swojej niewyparzonej buzi znów kładzie do garnka - a ja wiem czy ona nie ma AIDSA albo HCV. Przecież to widziały miliony telewidzów i SANEDPID się nie doczepił?

      • Gość: gosc ale "niepoprawna" zaloga zeb Zydowce cos prubowac IP: *.hsd1.fl.comcast.net 11.05.13, 18:51
        czekam tylko o jakis pozew o antysemityzm
      • Gość: Piotr To jest niestety prawda o nieprofesjonalnym hotelu IP: 83.238.159.* 14.05.13, 11:21
        Jeżeli ktoś daje mi pokój za 1500 zł (nawet w Sopocie chyba taniej), to mam prawo mieć wymagania wobec standardu: czyli klima, metraż, brak zmiany pokoju (to niest niepoważne).
        W pięciu gwiazdkach wymagam też np. białych rękawiczek u kelnera itp.
        Z dziewczyną w Bydgoszczy za suuper noc w 5gwiazdkach był szampan gratis w pokoju, kolacja z noktowizorami no i własnie te rękawiczki, itp. sprawy. Wydając taką kasę wiem za co płacę. Jeżeli jadę nad jezioro do pensjonatu to wiem czego się spodziewać.
        Dolina intensywnie promowała się w PR1 w zeszłym roku. Powiem szczerze, teraz tam raczej nie pojadę.
    • Gość: w Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.31-7-46.tkchopin.pl 10.05.13, 18:02
      Umyje się, wystroje się.
      Dajcie, bracie, kubeł wody:
      ręce myć, gębe myć,
      suknie prać - nie będzie znać;
      chce mi się tu na Weselu
      żyć, hulać, pić - ?
    • Gość: :) Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.gdynia.mm.pl 10.05.13, 18:34
      "co się k... tak na mnie patrzysz" - poprawna odpowiedź: "przyjechała k... z telewizorni, to się k... paczę, k...wo" Co za po k...wiałe babsko.
      • Gość: ryyyjek7 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 23:01
        :-)))))))))))
    • Gość: ja Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.13, 18:52
      Ja tam nie wiem, ja ze Słupska jestem :P
    • futon Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 10.05.13, 19:06
      Żenująca przekupa.

      Brawa dla recepcjonistki.
    • Gość: balajanek Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dab.02.net 10.05.13, 19:08
      nie jestem fanem Magdy G. ale pomyłka w rezerwacjach nie powinna się zdarzyć w takim hotelu.
      Przenosiny do pokoju o niższym standardzie również. Nieodbieranie telefonu od klienta również.
      Trzy błędy jeden gość.
      • Gość: asd Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.2-1.cable.virginmedia.com 11.05.13, 08:00
        Zgadzam sie, ale w Polsce to jest niestety normalne i ludzie takie zachowanie zwyczajnie akceptuja.

        Menadzer nie odbiera telefonu??? Skandal...

        Jezeli kurczak byl faktycznie w panierce Knora to wstyd dla szefa kuchni.

        Latwo jest po prostu te Gesssler zmieszac z blotem bo wytyka ewidentna zenade.
        • Gość: fazi kurczak w panierce knorra IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 08:32
          pewnie, że skandal, powinien być w "prymacie"
          • maaac Knorr powinien ją pozwać :) 11.05.13, 09:39
            Podważa jakoś produktów ich marki.
        • Gość: Memphis90 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.gpsk.am.poznan.pl 11.05.13, 08:55
          >
          > Jezeli kurczak byl faktycznie w panierce Knora to wstyd dla szefa kuchni.
          jasne, powinien być w panierce Prymatu czy co tam reklamuje Gesslerowa jako cud-miód.
        • puzonik48 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 09:41
          Nie wiem w jakiej panierce był kurczak ?Ale widziałam jak się zachowuje ,w jej programie i jak spod dych zwiewnych strojów ,wychodzi zwykłe ,prymitywne chamstwo :( ,więc myślę ,że prawdopodobne jest ,że uznała iż sama jej wizyta w tym hotelu jest nobilitacją dla hotelu:(:(
          i to hotel powinien jej jeszcze zapłacic ,za zaszczyt jej goszczenia.Do głowy jej nie przyszłoby pomyślec ,że to może byc wątpliwy zaszczyt :(
          No ale u nas rynsztok ,zaczyna byc akceptowaną normą :( :( ,więc lansuje się p.Gessler :(
          • Gość: Marta Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: 208.110.83.* 12.05.13, 20:05
            Puzonowa wcina koty
      • Gość: krab Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.ntlworld.ie 11.05.13, 13:13
        Naucz się czytać! Magda G. przeniesiona została do najlepszego apartamentu, została przeproszona i otrzymała rabat w wtsokości 30%. Menadżer przestał odbierac telofony po chamskim zignorowaniu go przez tego Pudla. Błędy sie zdarzają, a ten starano sie naprawić.
      • Gość: ryyyjek7 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.16.11.7.manx.net 11.05.13, 23:07
        przeprowadzka do pokoju o niższym standardzie??????????a czytałeś artykuł??????????przeniesiono(całe szczęście nie dosłownie)tego wieprza do NAJLEPSZEGO apartamentu w hotelu,nie odbieranie telefonu od gościa?????????/a olanie menagera czekającego na spotkanie,ostentacyjne potrzymanie telefonu przy świńskim uchu(możliwe iż udawała prowadzenie rozmowy) i szybka ewakuacja do samochodu to niby co?ku... ludzie opamiętajcie się...inna sprawa,kto w telewizji(nie wiem której,nie oglądam tego badziewia na Wyspach Brytyjskich)jest takim durniem by kontynuować utrzymywanie tego prosiaka...
      • leokadia_11 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 17.05.13, 21:35

        czy Ty przeczytałeś ten prosty tekst ze zrozumieniem?G wynajęła pokój i czekał on na nią,ale nie pasował jej-bo słyszała odgłosy dochodzące zza ściany.dali jej zamiennik-na jeden dzień(wiedziała o tym)a następnie przeniesiono ją do luksusowego apartamentu,a nie pokoju o niższym standardzie!w apartamencie nie zamontowano jeszcze klimy,ale przyniesiono przenośny klimatyzator którym obsługa schładzała ów apartament przez cały dzień kiedy G nagrywała program....
        "nieodbieranie telefonu od klienta"-nie wiem ile razy dzwoniłeś i rozmawiałeś z menadżerem jakiegokolwiek hotelu(ha,ha,ha ) .w tym wypadku to nawet nie menadżer a właściciel tegoż interesu.na tym szczeblu wystarczy recepcja i ewentualnie jakiś kierownik zmiany,ot co.
        ponoć wielkość człowieka poznaje się po tym jak traktuje w takich wypadkach personel niskiego szczebla-ot takiego wózkowego.cóż media wynoszą na piedestał prostaków,kreują miernoty na wielkie osobowości.w tej sytuacji jeszcze jedna osoba zachowała się jak burak-pan prezydent Słupska niczym salonowy pudel zamerdał przed Gesler i postanowił zrugać prywatnego przedsiębiorcę.mieszkańcy takim pajacom powinni jak najszybciej powiedzieć :bye,bye..


        Gość portalu: balajanek napisał(a):

        > nie jestem fanem Magdy G. ale pomyłka w rezerwacjach nie powinna się zdarzyć w
        > takim hotelu.
        > Przenosiny do pokoju o niższym standardzie również. Nieodbieranie telefonu od k
        > lienta również.
        > Trzy błędy jeden gość.
        • Gość: groszek1710 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.13, 22:07
          w takim hotelu,o takich cenach i takiej reklamie w mediach mowa jest o apartamencie gdzie nie ma klimatyzacji bo jeszcze nie zainstalowali? To po co już oddany jest do użytku hotel.
          Niestety to kpiny z klienta i obojętnie czy będziemy tu mówić o kliencie typu Magda Gessler czy zwykłym zjadaczu chleba ( jeśli byłoby go stać na pobyt w tak uroczym szumnie nazwanym miejscu).
          W tym całym konflikcie na zasadzie kto komu bardziej dokopie, w dobie elektroniki menadżer upomina się o gotówkę ( ciekawe czy sam nią płaci?) - śmieszne, a Pan Prezydent Słupska ma słuszną rację , że jest to niechlubne zachowanie personelu ( komentarze, epitety itp personelu) obojętnie kto jest klientem ale profesjonalizmu i wysokiej jakości względem samej nazwy hotelu zupełnie brak u obsługi. Niestety pozostaje tylko szumna nazwa hotelu i przepych graniczący z kiczem .
    • Gość: jan byl jasiem Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.13, 19:11
      UWAGA ona idzie w slady tatusia i przekręty będzie robic.
      • Gość: to nie ojciec Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.ip.jarsat.pl 10.05.13, 22:25
        tylko (były) szwagier
        • Gość: orient Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 07:55
          To nie były szwagier a były mąż a ponadto siostra obrońcy uciśnionych, nie płacących czynszów, Ikonowicza.
          • Gość: tomaszlis1 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 09:36
            Były szwagier. Bart byłego męża.
    • Gość: Greek Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.128.28.215.dsl.dyn.forthnet.gr 10.05.13, 21:00
      Zupelny brak klasy ze strony p.Gessler . To smutne, ze osoby, ktore w kazdej sytuacji powinny swiecic przykladem zachowuja sie tak skandalicznie. Szkoda, ze prezydent Kobylinski tak pochopnie wyglosil swoja / moim zdaniem nieprzemyslana / opinie. Stajac po stronie Magdy Gessler podwazyl autorytety osob bezposrednio zwiazanych z hotelem.
      • Gość: es Marionetkowy Kobyliński IP: *.ip.jarsat.pl 11.05.13, 06:11
        Słabego macie prezydenta, nadawałby się raczej na sołtysa co całuje rączki Pani Celebrytki z Warszafki.
        • Gość: gość Re: Marionetkowy Kobyliński IP: *.slupsk.vectranet.pl 11.05.13, 09:21
          Jak się dzień wcześniej z nią narąbał na krzywy ryj, to od razu stał się wielkim przyjacielem.
      • Gość: realista Niektórzy chcą zaistnieć w świetle gwiazdy, IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 07:34
        nie widzą tylko, że to stary reflektor.
    • walburga Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 10.05.13, 21:06

    • Gość: milena Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 10.05.13, 22:03
      Magdla Gessler pochodz ze Słupska? Nienormalni jestescie!!!
      • Gość: Sw.Patryk Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.as43234.net 10.05.13, 22:19
        Jest dla mnie niepojete, jak to pomietlo ordynarne , nieestetyczne moze byc tak lansowane w mediach ? Zwlaszcza ,ze nie wierze w jej merytorycznosc. O chamstwie , wulgarnosci , prostactwie nawet nie wspomne
    • distefano5 Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 10.05.13, 22:31
      Jak sie widzi jak zachowuje sie pani Gesler w programach TVN, których zresztą od dawna nie oglądam, jak używa słowa k...wa , rzuca talerzami, wyzywa to nawet nie wchodząc w merytoryczne rozpatrywanie sytuacji można przyjąc , z dużą dozą prawdopodobieństwa, że podobnie zachowywała się w hotelu.
      Jest takie polskie powiedzenie :że trzeba się z nim / nią obchodzić jak ze śmierdzącym jajem.
      • maaac Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 08:52
        Identycznie odebrałem całą sytuację.
      • Gość: Stugots Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 08:54
        >>distefano5 1
        >> Jak sie widzi jak zachowuje sie pani Gesler w programach TVN,
        których zresztą od dawna nie oglądam, jak używa słowa k...wa , rzuca talerzami, wyzywa
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

        Ciekawe, że widzisz nie oglądając...bardzo ciekawe...bardzo...
        • Gość: loginoftheyear czlowiek ogladal ale zdegustowany przestal IP: *.bb.sky.com 11.05.13, 09:07
          takie trudne do zrozumienia? ;P
        • distefano5 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 11:00
          @Stugosts:
          To nie jest dziwne Kiedyś oglądałem te progrmy bo jestem fanem programów o przygotowaniu potraw ale po wystepach Pani Gesler w TVN przestałem oglądać.
          • stefanpajonk Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 12:05
            Po obejrzeniu próbki tego programu natychmiast szukałem pilota aby to przełączyć ściszyć a najlepiej wyłączyć całkiem
    • Gość: Justa Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: 94.42.179.* 10.05.13, 22:33
      Żenada..a kim ona jest?
    • Gość: Gość Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: 91.236.137.* 10.05.13, 22:35
      Abstrahując od całego "wydarzenia" to w kuchni Doliny króluje Knorr i jedzenie bardzo mocno odstaje od czterech gwiazdek. Na pewnym poziomie, do którego pretenduje Dolina nie można dawać jeść gościom jedzenia z proszku.
      • Gość: IGO Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.slupsk.vectranet.pl 10.05.13, 23:13
        SKORO KOLEGO NIE JADŁEŚ W HOTELOWEJ RESTAURACJI TO SOBIE DARUJ TEGO TYPU SUGESTIE.
        • Gość: Gość Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: 91.236.137.* 13.05.13, 01:27
          Skoro jadłem, to nie mogę sobie "darować tego typu sugestii".
          I oczywiście nie jest to sugestia, tylko stwierdzenie faktu.
    • Gość: niedajbozegessler Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dip0.t-ipconnect.de 10.05.13, 23:13
      to jest sprawa ceny, jaka placi ta pani, zeby ja pokazywac
    • Gość: sky_fifi Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.13, 23:21
      Z tego, co czytam, to po pierwszej nocy kazano jej opuścić apartament, gdyż jest on zarezerwowany dla innego gościa. Dla mnie takie potraktowanie klienta (w tym przypadku Magdy Gessler) to skandal i nie tłumaczy tego żadna "pomyłka w rezerwacjach". Ja jako klient nie chciałabym być tak potraktowana. Do tego manager zamiast polubownie załatwić niezręczną sytuację, woli smarować artykuły do prasy.
      Można nie lubić Magdy Gessler, ale nie zmienia to faktu, że hotel zachował się bardzo nieprofesjonalnie.
      • gnom_opluwacz Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 09:25
        I, rozumiem, jako klient będziesz robić awanturę, rzucać ku...mi, wzywać prezydenta miasta i co tam jeszcze? Gratuluję kultury.

        W wersję hotelową - tą, że było pięknie i różowo - wierzę tak średnio, ale całkowicie wierzę, że opis zachowania tego chamidła jest prawdziwy. Niby jej chamowaty wizerunek w telewizji "to tylko imidż", ale ten imidż nie bierze się znikąd.

        A już zupełną żenadą jest interwencja prezydenta miasta. Jedyną interwencją, jaka powinna mieć miejsce, jeśli już, to interwencja straży miejskiej.
        • Gość: sky_fifi Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 10:01
          W hotelach obowiązują pewne standardy, a im hotel lepszy, tym obsługa powinna być lepsza i bardziej profesjonalna. Za to przecież my klienci płacimy. W tym przypadku hotel zachował się mega nieprofesjonalnie, co przy ogromnej cenie za pobyt w ogóle nie powinno się zdarzyć. No ale cóż, może przynajmniej ten "inny gość" był zadowolony. Tym razem, bo następnym może być potraktowany tak, jak Magda Gessler.
          A co do Magdy Gessler, to można ją lubić lub nie. Ja jej programy czasami oglądam i uważam, że ma ogromne zasługi w pokazywaniu, jaki brud i smród panuje w polskich knajpach i jakie badziewie serwują tam klientom do jedzenia. Naprawdę nie podoba Ci się, że Magda Gessler piętnuje brud, każe myć i sprzątać, zabrania truć klientów oraz podkreśla , że jedzenie ma być smaczne?
          • Gość: Duch rdzy Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.centertel.pl 11.05.13, 10:15
            Byłem w baaardzo wielu hotelach od tego niby jedynego 7-gwiazdkowego, po hotele w Bangladeszu. Jedno jest pewne jakbym nie zapłacił wszędzie miałby nieprzyjemności. Być może przyszedłby do mnie kierownik obiektu, lub w placówkach niższej "klasy" spotkałby mnie łomot. Zwykle jeśli mi się coś nie podobało szukałem innej placówki, a opinię pisałem w stosownych miejscach.

            Gessler zwana niesłusznie znawcą kuchni ordynarnie nie chciała zapłacić. Ale złodziejstwo ma się we krwi. Jak jej się nie podobało mogła już po pierwszej nocy się spakować i poszukać czegoś innego. Nie ona chciała za darmo się nażreć, wyspać i jeszcze żeby ją po raczkach całowali.

            Na szczęście w hotelu nie ugięli się przed kudłaczem.
            • Gość: HHH Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.ssh.gliwice.pl 11.05.13, 11:09
              Nie jest prawdą, że nie chciała zapłacić. Przecież wzięła fakturę. Faktura to formalne i nieodwołalne zobowiązanie do zapłaty. Jeśli by nie zapłaciła, te pieniądze ściągnąłby komornik.
              • Gość: naturelovers Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.167.254.23.threembb.ie 11.05.13, 13:58
                Chlopie, na jakim Ty swiecie zyjesz??
                Moja rodzina dostarczala produkty do restauracji tej kobiety. Ona z kolei nie zaplacila ani jednej faktury.
                Co do egzekucji komorniczej faktury na 3 i pol klocka w PL nawet mi sie nie chce pisac.
                • Gość: gość Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 12.05.13, 23:54
                  Znajomy kilka lat temu robił coś dla Gessler (poligrafia), usługa do dziś nie zapłacona, zwykłe obrzydliwe cwaniactwo, najdelikatniej mówiąc.
          • gnom_opluwacz Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 10:47
            > W hotelach obowiązują pewne standardy, a im hotel lepszy, tym obsługa powinna b
            > yć lepsza i bardziej profesjonalna. Za to przecież my klienci płacimy. W tym pr
            > zypadku hotel zachował się mega nieprofesjonalnie, co przy ogromnej cenie za po
            > byt w ogóle nie powinno się zdarzyć. No ale cóż, może przynajmniej ten "inny go
            > ść" był zadowolony. Tym razem, bo następnym może być potraktowany tak, jak Magd
            > a Gessler.

            Zgoda. Ale tego typu sytuacje się zdarzają, po prostu - a kiedy już się zdarzają, to należy je rozwiązywać, a nie eskalować. Bo jeśli zaczynasz się rzucać, bluzgać i straszyć, to możesz być pewny, że druga strona zrobi to samo. I nagle okazuje się, że wszyscy na tym tracą. Wszyscy. No, może nie wszyscy. Czasem zyskują prawnicy.

            Popatrz zresztą na tę sytuację. Co na awanturze zyskała Gesslerowa? Nawet, jeśli założyć, że mówi prawdę i faktycznie tak było, jak mówi - to udało się jej osiągnąć 1/3 zniżki (co spokojnie byłoby do załatwienia bez awantury) i powszechny hejt internautów. Hejt co prawda nic nie znaczy, ale wyobraź sobie, że sprawa naprawdę trafiłaby do sądu, i naprawdę byłoby słowo przeciw słowu, i decydowałoby wrażenie - robi się już mniej wesoło, prawda?


            > A co do Magdy Gessler, to można ją lubić lub nie. Ja jej programy czasami ogląd
            > am i uważam, że ma ogromne zasługi w pokazywaniu, jaki brud i smród panuje w po
            > lskich knajpach i jakie badziewie serwują tam klientom do jedzenia. Naprawdę ni
            > e podoba Ci się, że Magda Gessler piętnuje brud, każe myć i sprzątać, zabrania
            > truć klientów oraz podkreśla , że jedzenie ma być smaczne?

            Oglądam z doskoku, moja dziewczyna bardzo lubi - i owszem, muszę się z Tobą zgodzić. To, co jest tam pokazywane, to jakaś zupełna zgroza. Bezmyślność, cwaniactwo, nieuctwo, olewactwo - i bardzo dobrze, że jest to piętnowane. Choć potem strach iść do jakiejkolwiek knajpy ;).

            Z drugiej strony jednak Gesslerowa naprawdę przybiera tam pozę chamki. Nie wiem, czy to jej wkład, czy jakiegoś anonimowego faceta w garniaku układającego scenariusz, mówiącego jej "Magda, za mało ku..., ku...!" (przypuszczam, że jedno i drugie) - ale w porównaniu z Ramseyem wypada to naprawdę słabo. I, o ile może działać na ludzi, którzy są od Gessler zależni (bo restauracja ma się kiepsko, bo podpisali jakiś kontrakt z TVN, bo telewizja, która manipulując może stworzyć dowolny obraz, bo podobnież zapłacili pieniądze za możliwość pokazania się na ekranie), to jeśli trafi się na kogoś niezależnego, to kończy się tak jak w tym przypadku.

            "Speak gently and have a big stick" to naprawdę bardzo dobra maksyma. Dla każdego.
            • Gość: sky_fifi Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 17:37
              Zgoda. Ale tego typu sytuacje się zdarzają, po prostu - a kiedy już się zdarzają, to należy je rozwiązywać, a nie eskalować.
              No ale przecież eskaluje właściciel hotelu, stąd ten artykuł. Do tego sytuacja nie została zawiniona przez klienta, tylko przez hotel.
              Tak poza tym to artykuł daje do myślenia. Co ma zrobić klient hotelu, który nie dostał usługi zgodnej z umową i został potraktowany niewłaściwie? Ma grzecznie zapłacić, a potem może iść do sądu? Hahaha, już widzę skuteczność egzekwowania przez sąd... Jedyne co możemy zrobić jako klienci, to nie zapłacić i tyle.
              • gnom_opluwacz Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 17:52
                Najlepiej niech rzuci kurwą i zwyzywa obsługę.
                • Gość: sky_fifi Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.13, 18:06
                  Jak było naprawdę? Są dwie strony i każda mówi co innego.

                  Ciekawe, jak ten artykuł podniósł oglądalność. Ja idę oglądać :-)
        • Gość: qqq Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:02
          Widzę, że nie przeczytałeś ze zrozumieniem artykułu.
          • gnom_opluwacz Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 10:48
            Oświeć mnie zatem.
      • buffy_007 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 14.05.13, 07:47
        Ratunku! Nieraz się to zdarza! Niżej podpisanemu też. Nie było nigdy problemu, przeniesienie do innego pokoju i do widzenia.
        A jeśli ktoś nie płaci mi za to, co dla niego zrobiłem w wyniku umowy (cywilnej, prawnej, cywilno-prawnej etc.) - a taką jest wynajęcie pokoju w hotelu czy też zakup noclegu, to posunąłbym się nie tylko do obsmarowania w gazecie.

        Tanim kosztem się wykpiła, a mogła jeszcze tańszym. Na szczęście się nie udało.
    • giles Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 00:07
      zarzuty gessler sa konkretne wiec dla mnie to oczywiste, ze hotel powinien jej zaooferowac spora obnizke. jest celebrytka a tacy - czy na sie to podoba czy nie - napedzaja hotelarzom klientow. wiec w interesie managera hotelu bylo, zeby klientka wyjechala zadowolona. niezaleznie od tego ile musialby spuscic z ceny. teraz cala polska wie, ze wedug gessler jedzenie w jego restauracji jest do dupy. strata z tego tytulu bedzie napewno wielokrotnie wieksza. a swoja droga: gdybysmy byli bardziej wymagajacy korzystajac z polskich hoteli, moze w koncu ich jakosc wzglednie stosunek ceny do jakosci z czasem by sie poprawil. poza nielicznycmi wyjatkami wciaz jest kiepsko.
      • Gość: 307 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.adsl.inetia.pl 11.05.13, 00:39
        > hotel powinien jej zaooferowac spora obnizke

        Co najmniej 200%, a chamy dali tylko 30%...
        • potp Przecież za Hotel nie płaci Gessler a TVN! 11.05.13, 08:52
          Ona z własnej kieszeni nie zostawiła tam ani złotówki! Z drugiej strony, czy gość dla którego Gessler musiała zmienić pokój był od niej ważniejszy? Przecież można było tego drugiego poinformować: "Przykro nam, Pani Gessler zajęła już Pana apartament, przyjechała wcześniej, na 2 dni dostanie Pan piękny apartament na poddaszu damy panu 1000 zł zniżki. Rozumie Pan sytuację, to celebrytka." Odpowiedz: "Dziękuję, nic się nie stało, to dla mnie zaszczyt, odstąpić apartament tej Pani."
          • Gość: Bond Re: Przecież za Hotel nie płaci Gessler a TVN! IP: *.netcologne.de 11.05.13, 09:06
            Super to napisales, Masz 100% racji!
          • Gość: loginoftheyear jaki zaszczyt?! zartujesz? IP: *.bb.sky.com 11.05.13, 09:10
            dla mnie pani Gessler nie jest nikim waznym
            waznosci nie nabywa sie z racji bycia celebryta (niekulturalnym na dodatek)
            • potp Re: jaki zaszczyt?! zartujesz? 11.05.13, 09:31
              A Ty mając kłopotliwego klienta prowokował byś konfliktowe sytuacje?
              • maaac Re: jaki zaszczyt?! zartujesz? 11.05.13, 09:45
                Dosadniej można by było powiedzieć, że mając świadomość z jakim g*** mają do czynienia powinni bardziej je obchodzić by nie okazało się, ze zacznie śmierdzieć.

                Celebryci jako "osoby znane" nie muszą być od razu chamami. Ta pani jest chamska i ma o sobie za duże mniemanie. Ostrożność wobec jej osoby wynikać powinna właśnie z tych faktów i tego, że jako "celebrytka" łatwo "rozdrażniona" może narobić dużo hałasu.

                Na szczęście "przymioty" jej charakteru są widoczne na pierwszy rzut oka każdego kto widział choć parę programów z jej udziałem. Negatywna ocena z jej słów raczej nie może zaszkodzić bo NIE jest autorytetem w takiej sprawie dla wielu osób.
                • Gość: vcx Re: jaki zaszczyt?! zartujesz? IP: *.adsl.inetia.pl 11.05.13, 10:48
                  najbardziej strategiczne było by hasło: "niestety wszystki pokoje są zajęte"
              • gandan-10 Re: jaki zaszczyt?! zartujesz? 11.05.13, 11:17
                Ta pani wiecznie ma swoje ja,to takie typowe dla was polakow.Tz. celebryta,ze burak slowianski,niewybredne slownictwo.To doskonaly hotel,trzeba tam byc,zagraniczni goscie ocenia hotel bardzo wysoko,restoracje tej pani raczj nie,cena i jakosc,prosze sprawdzic.Jest wielu w polskim kraju znawcow kuchni,kazdy z nich nie narusza regul dobrego smaku.
          • Gość: heh Re: Przecież za Hotel nie płaci Gessler a TVN! IP: *.dynamic.lte.plus.pl 11.05.13, 09:57
            Panie kolego TVN dostaje fakturkę i zwraca koszcik. Ta Pani potrzebowała fakturki na kowtę bez rabatu a zapłacic po rabacie. Co by nie powiedziec jej poziom pozostawa wiele do zyczenia , ot zwykła wypromowana kuchara czegóż oczekiwać.
        • Gość: qqq Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:04
          30% to wcale nie jest duzo jak na hotel
          • Gość: Antek Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.229.155.42.atman.pl 11.05.13, 23:18
            Baba jest chamska i zarozumiała. Gdyby mówiła kulturalnie do ludzi to pewnie udałoby sie wszystkim dogadać, ale jej sie wydaje, że jest "bosky" w tym swoim chamstwie. Należy babsztyla bojkotować i wszystkie sygnowane przez nią restaurację.
          • Gość: Antek Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.229.155.42.atman.pl 11.05.13, 23:19
            Baba jest chamska i zarozumiała. Gdyby mówiła kulturalnie do ludzi to pewnie udałoby sie wszystkim dogadać, ale jej sie wydaje, że jest "boska w tym swoim chamstwie. Należy babsztyla bojkotować i wszystkie sygnowane przez nią restaurację.
          • Gość: Antek Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.229.155.42.atman.pl 11.05.13, 23:20
            Baba jest chamska i zarozumiała. Gdyby mówiła kulturalnie do ludzi to pewnie udałoby sie wszystkim dogadać, ale jej sie wydaje, że jest "boska" w tym swoim chamstwie. Należy babsztyla bojkotować i wszystkie sygnowane przez nią restauracje.
      • mikelondon Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 07:53
        Jakbys przeczytał cały artykuł to byś wiedział, że hotel udzielił jej rabatu - zapłacił ten mop 3,5 tysiąca, kwota obnizki wyniosła 1000PLN.
        Jesli dla mopa to za wiele to niech nocuje na kempingach, nie będzie miała problemów z regulowaniem należności...
      • w.s3 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 08:10
        Uważasz, że tysiąc złotych rabatu to za mało.
        Odwiedź jej restaurację i to będzie ostatni raz kiedey tam zawitasz.
        Poziom i jakość jedzenia nijak się ma do reklamy nie wspomnę o cenach.
        Kelner- w rosole jest włos.
        Szanowny panie to włos celebrytki w związku z tym doliczamy do 20% do rachunku.
      • Gość: zenek Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.raciborz.vectranet.pl 11.05.13, 08:23
        "ze wedug gessler jedzenie w jego restauracji jest do dupy."
        Każdy normalny człowiek nie liczy się z jej opinią. Miałem okazję jeść już jej 'dania"
      • Gość: Bart Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 09:06
        Nie grzeszysz intelektem. I naucz sie, ze zdanie zaczyna sie Kur.a z duzej litery.
        • Gość: qqq Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:05
          Dużą literą lub od dużej litery. Nie "z".
      • losiu4 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 09:45
        giles napisał:

        > zarzuty gessler sa konkretne

        są konkretne, ale czy są prawdziwe?

        Pozdrawiam

        Losiu
        • Gość: heniekk Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:14
          No są prawdziwe skoro szef hotelu je potwierdził.
      • Gość: bromborek83 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: *.ghnet.pl 11.05.13, 19:00
        Na ten festiwal przyjeżdżają prawdziwe gwiazdy, a nie "celebryty" z Warszawy od mieszania chochlą w garach.... Jaka jest prawda, nie wiem, ale najśmieszniejszy ten prezydent, który też tak mówi , ale Gesslerową popiera i zarzuca hańbienie ziemi słupskiej.... dobre jaja. Niech by ją nocował w tych post pegeerowskich czworakach w tej wsi, co 15 lat temu kręcili "Arizone"...
        PS- jeżeli celebryta jest jakimś autorytetem i może "napędzać" klientów, to chyba jakiś plebs, który ma ich za jakieś autorytety... poza tym, nigdy nie wiadomo, czy po prostu nie reklamuje, a jak reklamuje, to już bierze ecie pecie za to, i wtedy sytuacja jest jasna :)
    • Gość: Hotelarz Hotelowe rewolucje Magdy Gessler IP: 93.154.137.* 11.05.13, 00:48
      Różnie o tej Pani mówią... nie wnikam.

      Od strony czysto zawodowej, zachowanie, obsługi hotelu szczycącego się **** jest delikatnie mówiąc na poziomie... hmm sam nie wiem

      Niestety, propozycje noclegu 1+3? pokój bez klimatyzacji? problemy z płatnością? biorąc pod uwagę tylko i wyłącznie jakość obsługi w hotelarstwie, co niektóre osoby powinny przejść dodatkowe szkolenia.

      Co to za menedżer, kierownik gastronomii i kierownik recepcji publicznie wypowiadający się w ten sposób o Kliencie per "Ty" "Jej" - jaki by to nie był Klient - nie ważne jak kapryśny, wredny, zawsze jest Klientem, odrobina profesjonalizmu zawodowego - pamiętajmy w **** hotelu - nakazywałaby załatwienie sprawy po cichu, bez upubliczniania dyskusji, wywiadów, artykułów prasowych.

      Taka prozaiczna i prosta sprawa, a cała załoga Doliny Charlotty totalnie poległa... :(
      • Gość: fff Dolina nie ma 4* IP: 193.239.124.* 11.05.13, 01:16
        A ja sie pytam gdzie macie informacje że ten hotel ma 4gwiazdki? Własnie że nia ma gwiazdek! Hotel bez gwiazdek w istocie ma tylko samą nazwe że ...jest hotelem. W sumie jest to taki luksusowy pensjonat bez luksusu :)
        • maaac Re: Dolina nie ma 4* 11.05.13, 09:05
          Skąd mają? Ano od Pani Gessler - bo ta informacja jest zawarta wyłącznie w cytacie jej słów. Sprawdź! Jej się najwyraźniej dużo pomyliło.
        • Gość: qqq Re: Dolina nie ma 4* IP: *.dynamic.chello.pl 11.05.13, 10:08
          Każdy hotel ma gwiazdki. Jak nie ma, to nie jest formalnie hotelem.
          • nikodem_73 Re: Dolina nie ma 4* 11.05.13, 11:58
            Bo formalnie to NIE JEST hotel

            www.booking.com/hotel/pl/dolina-charlotty-resort-spa-slupsk.pl.html
            To "Resort & SPA".
      • w.s3 Re: Hotelowe rewolucje Magdy Gessler 11.05.13, 08:12