Dodaj do ulubionych

Nosidło na górskie wędrówki

23.04.12, 15:40
Witam, czy możecie mi polecić jakieś nosidło, które sprawdzi się dla 9-miesięcznego dziecka i rodzica podczas górskich spacerów? Nie znam się na tym, noszę w chuście, a chciałabym się dobrze przygotować na majówkę smile. Mile widziane linki do zdjęć tych nosideł. Pozdrawiam.
--
https://www.suwaczki.com/tickers/ojxeroeq2x35sy5y.png
Obserwuj wątek
    • ponponka1 Re: Nosidło na górskie wędrówki 23.04.12, 16:20
      manduca
      aber-natuerlich.de/baby-carrier-manduca-p-98.html
      Tuli:
      www.fabrykawafelkow.pl/dla-dzieci/nosidelka-ergonomiczne/185-nosidlo-ergonomiczne-tuli-evergreen.html
      --
      870 000 000 000 - dlug Polski
      38 000 000 - liczba mieszkancow Polski
      22 895 - dlug publiczny kazdego mieszkanca Polski + wlasne
      Wyłączona poduszka oznacza, że jej nie ma (By memphis90)
    • maxiowa Re: Nosidło na górskie wędrówki 23.04.12, 22:06
      tez czegos szukam na dluzsze wycieczki duzo osob poleca nosidla Deuter Kid Comfort I lub III na gorskie wycieczki i nie tylko. Co jest w nich fajne to to, ze mozna zamocowac daszek przeciwsloneczny. Maja udzwig do 22 kg.
      Ogladalam je w sklepie i faktycznie fajnie to wyglada i mysle ze z takim mocowaniem zaden tata nie bedzie mial problemu, zeby dlugo nosic dziecko na plecach.
      • poniwa Re: Nosidło na górskie wędrówki 23.04.12, 23:34
        Właśnie też mam w planach kupno nosidełka i zastanawiam się nad wyborem modelu. Chciałąm Manducę, ale czy Manduca sprawdzi się na dłuższe wycieczki po (niezbyt wysokich) górach? Kręgosłup mam lekko chorawy, a dziecię ciężkie... Może rzeczywiście lepiej kupić nosidło ze stelażem? Czy ktoś ma w tym temacie doświadczenia?
        Czy w Manduce dziecko jest tak przyklejone do rodzica, że nie może się ruszyć? Mam chustę, ale córeczce to przyklejenie przeszkadza - ceni sobie swobodę ruchów nawet kosztem bliskości, nie lubi noszenia na rękach itp.