Dodaj do ulubionych

Zakładam klub forumowych grubasów :)

08.12.07, 22:21
tiaaaaa... jakby tu napisac....
niech sie nie krepuja te co waża wiecej smile
Mateusz ma 5 miesiecy a ja 80 kilo smile do wagi sprzed ciazy pozostalo 5 kilo,
do wagi mych marzen 10 smile
od miesiaca sie nieco ograniczam , nie podjadam (za czesto) czasem cwicze smile
no nie bardzo sie sobie podobam ale mam nadzieje ze do wiosny to sie zmieni smile
zapraszam do klubu osoby dliskie mi duchem smile i ...ciałem hehehehhe
Obserwuj wątek
    • ziegula Re: Zakładam klub forumowych grubasów :) 08.12.07, 22:26
      czyli kryterium powyzej 80 kg??
    • cielecinka to ja sie dopisuje 08.12.07, 22:26
      Jestem w 8 miesiacu i nawet jak urodze do do tych twoich 80 kg, bedzie mi
      ladnych paru kilo brakowalao. he, he
      • m0nalisa nie ma kryterium 08.12.07, 22:30
        klub dla kazdego kto nie wazy tyle ile by chcial smile
        ja nie jestem zwolennikiem diet ani glodzenia, samo tez snie spadnie hehe wiecej
        ruchu i mniej żrec smile
        czytalam o Montignac'u madrze koles prawi, moze w te strone pojde smile
        • krystynacr A propos Montignac'a 09.12.07, 10:45
          Ja się na niego natknęłam, jak w ciąży się dowiedziałam znienacka, że mam
          cukrzycę ciążową. I musiałam zacząć patrzeć na indeks glikemiczny i węglowodany,
          co dla mnie było koszmarem, bo uwielbiam pasty i lody i orzechy w czekoladzie
          ... Ale powiem Ci, że dieta się sprawdziła, wcześniej, od samego początku ciąży,
          mimo nudności i wymiotów do 5 miesiąca (wrrrrrrr) przybierałam na wadze z
          prędkością światła, a odkąd zaczęłam dietkę a'la pan M to waga stanęła i stała
          do końca ciąży, czyli biorąc pod uwagę, że maluch rósł, to ja chudłam.
          • m0nalisa i tu mnie przekonałas 09.12.07, 11:11
            ja sie nie najlepiej czuje z moja waga, teraz jeszcze na bank bede tyc wiec po
            dwoch ciazach prawie na raz boje sie ze zmienie sie w hipopotama smile
            no to zaczne chyba ta diete, jest bardzo zdrowa, trzeba tylko przestrzagac zasad
            ( i tak bede naginac lekko) ale mozna jesc do syta i dobre rzeczy wiec czemu nie
            smile a ja kocham jesc . a jak wyrobie sobie nawyk to dalej juz pojdzie jak z płatka
            • krystynacr Re: i tu mnie przekonałas 09.12.07, 12:52
              tylko nie przesadź wink Bo ja to się tak przestraszyłam, że w pewnym momencie
              jadłam tylko pomidory z sałatą i rukolą wink I do teraz na rukolę nie mogę
              patrzeć hi hi hi Ale na serio - efekty były.
              Pewnie jakbym teraz też się stosowała do zaleceń, to bym wróciła do wagi sprzed
              ciąży, ale nie mam już takiej motywacji he he he a jeść różne dobre rzeczy też
              lubię wink No i na wagę też w sumie nie narzekam ...
    • dzika41 Podczepiam się 08.12.07, 22:48
      Nie wiem ile ważę.
      Po porodzie 6 tyg miałam na liczniku 87 kg
      nie wiem ile teraz
      nie ważę się
      ale ważę za dużo
    • valerianna Re: Zakładam klub forumowych grubasów :) 08.12.07, 22:50
      Ja do was niedługo dołącze, 7 tc i już kilogram mam na plusie!!!!
    • novinka_78 Re: Zakładam klub forumowych grubasów :) 08.12.07, 23:30
      Podpisuję listę obecności w KFG smile
      Nie wazyłam się ostatnio ale pomimo iż sporo ostatnio schudłam to i tak jeszcze spore conieco do zrzucenia zostało uncertain ale w kupie raźniej , pozdróweczki.
    • kinga299 oooo...coś dla mnie:))) 08.12.07, 23:53
      Końcówka ciąży -było 92!!kg...a przed..65....
      Teraz, moje dziecie skonczyło miesiąc temu roczek a ja mam jakieś
      72..pisze jakieś, bo juz przestałam sie ważyć...
      a w sierpniu było już 69kg..sad( jak to się stało, że tyję?!
      ale od trzech tygodni pracuję, więc może znowu spadnie...smile)
      • m0nalisa jak to sie wszystko zmienia w życiu :PPP 09.12.07, 10:04
        w zwiazku z zaistniałą sytuacją zgłaszam swoje HONOROWE członkostwo bo raczej
        chudnac w najblizszym czasie nie bede a odchudzac sie nie moge smile
    • baskokvet Re: dopisuję się 10.12.07, 09:26
      bo mam pewnie około 70 kg i xle się czuję z sadłem na brzuchu ,
      dupie i plecach....
      Tylko ze jestem leń który lubi jeśc- ale muszę się wziąć za siebie...
    • ciaraciara Re: chce się pozbyć 4kg 10.12.07, 09:38
      ...pod koniec ciązy ważyłam 85kg - mialam wtedy 25 na plus do wagi
      wyjściowej, dziś waże 62 więc zostało by dwa ale ta wyjściowa już
      była zawyżona. Wiem, ze dla niektórych 62 to mało ale dla mnie, moja
      wylewka boczków ze spodni jest beeeeeeeeeeee uncertain więc walczyć trza,
      jak na razie nie jem kolacji i czasem ćwicze... no, czasem jem i
      często nie ćwicze smile
    • karola_19 Przyczepiam sie 10.12.07, 21:54
      Przed ciążą 58 kg, teraz 65 kg , a pod koniec ciąży 80kg.
      Musze coś z tym zrobić, bo mie ten obwisły bebuch przeraża.
    • pszczolkaa_maja Re: Zakładam klub forumowych grubasów :) 11.12.07, 08:55
      To i ja się przyłączę, Maja 10 miesięcy, ja 72 kg, przed ciążą 66, a w starych,
      dobrych czasach 62...I się zmobilizować nie potrafię...A na dodatek "górę" mam
      malutką (w miejscu, gdzie inne kobiety mają biust ja mam NIC), brzuch też OK,
      ale niżej....Jakby bomba pieprznęła w zagon pietruszki...Ech smile.
      • smok27 Re: Zakładam klub forumowych grubasów :) 11.12.07, 10:03
        to ja sie dolaczam. Moja waga od kilku m-cy jest stala czyli 69kg (a Mloda ma
        juz ponad 1,5 roku). Wyjsciowa przed ciaza byla ok.62, a waga marzen to
        ok.57kg....ech....od kilku dni cwicze, coby flaka na brzuchu troche uelastycznic
        (dziwne slowko) i staram sie uwazac co jem, ale lubie jesc sery plesniowe,
        makarony, slodycze....tiaaakkk
    • azille Popsuje wam wacik ;-)) 11.12.07, 08:59
      Nie mam nic do zrzucenia, iha iha iha
      Jezu tyle czekałam żeby to napisać smile)))
      Do wszystkich ktorzy sie łamią nad
      Montignaciem, goraco polecam.
      • baskokvet Re: Popsuje wam wacik ;-)) 11.12.07, 13:15
        lepiej powiedz ile schudłaś i ile to trwało i czy były ćwiczenia i
        jakie?
        • justyna9986 Re: JA też sie dopisze 11.12.07, 16:19
          do tego klubu.Ważę bardzo dużo,aż sie boje na wage wejsc.
          Od dwuch tygodni sie ograniczam,ale jakos mi to marnie wychodzi
        • azille Re: Popsuje wam wacik ;-)) 11.12.07, 16:47
          W ciazy przytylam 30 kg.
          Na diecie Montignaca,
          polecam goraco bo mozna
          sie najesc a sie chudnie.
          chodze na fitness 3xtyg
          tyle (ale sam fitness wagowo
          niewiele mi pomogl, musi byc
          jakas dieta)
          Z tych 30-tu nie zostal mi
          ani jeden kilogram, zajelo mi to 8 m-cy
          od porodu.
          POszperaj w necie o Montignacu,
          gwarantuje Ci ze jesli prawidlowo
          bedzie go stosowac bedziesz chudla
          1 kg tygodniowo i najadala sie do syta.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka