magda-lenka78
06.05.11, 00:11
Kupiłam bilety w ofercie z groupon.pl bo mi się zachciało zaoszczędzić - oferta była atrakcyjna, jednak kiedy Wesołe Miasteczko po raz trzeci wystawiło tę samą ofertę znów sprzedając tysiące biletów to pisałam już w innym wątku zaczęłam obawiać się tłoku...
Dziś na potwierdzenie obaw dostałam takiego mejla:
Grouponowcy,
W zeszłym tygodniu kupiliście groupony do Śląskiego Wesołego Miasteczka w
Chorzowie.
W związku z ogromnym zainteresowaniem tą ofertą mamy do Was gorącą prośbę.
Aby zapewnić Wam komfort w korzystaniu z atrakcji wesołego miasteczka
obsługa prosi o wysłanie maila na adres groupon@wpkiw.com.pl
W temacie wpiszcie planowaną datę odwiedzin oraz ilość osób.
W ten sposób unikniecie kolejek.
Pozdrawiamy,
Zespół Groupon.pl
Pytanie - dlaczego nie było jakiegoś REALNEGO LIMITU sprzedawanych biletów??
Co będzie jak w maju weekendy będą tylko zimne i deszczowe i wszyscy uderzą w czerwcu?
Mam zamiar jutro zadzwonić do Wesołego MIasteczka i podrążyć temat - chętnie wykorzystam te biletu w tygodniu a nie w weekend jeśli to taki wielki teraz dla nich problem.
Albo żeby z twarzą wyjść mogliby przedłużyć ważność tej oferty do końca wakacji.
Nic tak dobrze nie rokuje na przyszle lata działalnosci jak tysiące niezadowolonych ściśniętych w korku i kolejkach klientów na pewno przeżycia niezapomniane...
Ktoś jeszcze jest wkurzony?