Dodaj do ulubionych

Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

17.02.12, 13:38
Witajcie smile Złamałam dzisiaj śmigiełko w robocie wieloczynnościowym i zonk. Co dalej? Zadzwoniłam na infolinię, dostałam numer do serwisu. Tam Pan zapytał o adres, typ robota, kiedy kupione i mówi, że DZISIAJ WYSYŁA ! No w szoku normalnie jestem. A tak tu ktoś kiedyś opisywał, że w Lidlu nie ma reklamacji, aż się normalnie bałam zadzwonić. Mam nadzieję, że dojdzie.
Obserwuj wątek
    • zaba133 Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku! 17.02.12, 14:55
      klient ma zawsze prawo do reklamacji... ( z małymi wyjątkami-np. rzecz jest przeceniona np. z powodu lekkiego uszkodzenia i klient jest powiadomiony o tym w momencie zakupu) sprzedawca nawet jak nie daje gwarancji na dany produkt to z mocy prawa obowiązuje rękojmia !
    • arabeska5 Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku! 03.09.13, 19:05
      POTWIERDZAM ! Poziom załatwiania reklamacji w Lidlu jest godzien naśladowania. Właśni otrzymałem nową (!) szlifierkę w zamian za uszkodzoną (uszkodzenie prawdę mówiąc było po części z mojej winy i spodziewałem się, że moja reklamacje zostanie odrzucona). Cała procedura (odbiór starej i dostawa nowej przez kuriera) trwała ok. tygodnia. Nowa sztuka przyszła aż z Niemiec.
      • alfa36 mam paragon, ale... 04.09.13, 23:23
        W grudniu 2012 r. kupiłam elektryczny młynek do pieprzu. Młynek przestał działać jakoś w maju. Zaniosłam do Lidla z paragonem. Niestety, wołają pudełka z instrukcją.Tego nie mam, wyrzuciłam, bo w życiu nie sądzialam, ze może być potrzebne.
        • klaipio Re: mam paragon, ale... 05.09.13, 08:15
          nie słuchaj ich i żądaj przyjęcia reklamacji!! Nie mają prawa żądać pudełka, niech odpowiadają z rękojmi- powołaj się na ustawę o sprzedaży konsumenckiej. A osobę, która chce pudelka, nastraszyłabym jeszcze skargą pisemną do ccentrali. Sądzę, że zmięknie smile
    • alepie1 Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku! 07.08.18, 17:16
      Reklamowałem blender, który odmówił posłuszeństwa. Tak jak wcześniej opisano zatelefonowałem pod 22 39 72 212. Bardzo szybko odebrane. Pani zadała kilka pytań. przełączyła na kolejną panią, która też zadała kilka pytań i zadecydowała, że kurierem prześlą mi nowy blender, a ten zepsuty mam utylizować. Jestem w szoku. Rozmowy prowadziłem będąc z psem na spacerze i mając spisane odpowiednie dane z blendera i telefonu. Czas połączenia zarejestrowany przez telefon więc i załatwienia sprawy to 9 minut i 5 sekund. Pies na dobre nie zdążył się wysikać. Gratuluję. Spróbujcie tak sprawnie zareklamować rodzimy produkt!
      • 29piotrek62 Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku! 25.03.19, 10:30
        Sprawę zgłaszałem tel. 11.02.2019!!! nr 43001745 popsuta wyciskarka. Stwierdzono , że nie mają na wymianę i prześlą zwrot pieniędzy na konto. Do dzisiaj żadnej już korespondencji zwrotnej - grochem o ścianę. Chętnie przekażę odpowiednim mediom korespondencję elektroniczną z mojej strony. Z drugiej od LIDLA kompletny zwis i ignorancja NIE POLECAM , NIE KUPUJCIE SPRZĘTU W LIDLU!!!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka