Dodaj do ulubionych

Aligoo porażka

09.01.13, 17:10
No i niestety, pomimo, że załapałam się na akcję tanie primigi tydzień temu, butów nie otrzymałam, na moje maile nie odpowiadano, dziś łaskawie przyszła informacja, że butów nie ma i mogę sobie wybrać coś innego, tylko już nie ma w czym wybierać. Oczywiście zapłaciłam pieniądze, bo nie chciałam kłopotów z odbiorem przesyłki i płatnością przy odbiorze, niestety pracuję i nie ma mnie w domu, no i mam za swoje. Porażka, brak słów.
Dla mnie to są OSZUŚCI.

Obserwuj wątek
    • slona78 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 17:23
      U mnie też była sytuacja, że zamówione przeze mnie buty "wyszły", ale dostałam propozycję na wymianę na droższe (ten sam model, inny kolor - może mniej mi pasował, ale buty w tej cenie to naprawdę fajna sparawa). Skończyło się pozytywnie.
      Myślę, że nazywanie ich oszustami to przegięcie. Przecież możesz wymienić na inne buty albo dostać zwrot pieniędzy. Swoją drogą spójrz ile dziewczyn zrobiło u nich zamówienia (myślę, że trochę ich to przerosło).
      • dagmarrka Re: Aligoo porażka 09.01.13, 17:32
        Mam aligoo pod nosem i odbieram buty osobiściesmile
        dziś rozmawiałam z Panią w aligoo że mają tyle zamówień, że juz miejscami nie wyrabiają
        Babeczki jak dla mnie sa super, rzetelne i słowne. Odmieniałam buty 3 razysmile i zawsze próbowały odłozyć dla mnie coś fajnego (czego nie mieli nieraz na stronie)
        Ja jestem bardzo zadowolona i napewno jeszcze u nich zakupie buty
    • gmarcik79 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 17:37
      Mogłaś zamówić z zapłatą przy odbiorze. Ja zamawiałam buty damskie. W dziecinnych nie było już co wybierać - niestety.. Kurier dzwonił już następnego dnia, że ma przesyłkę. Mimo, że też pracuję nie było problemu żeby podjechał po pracy. Zapłaciłam przy odbiorze. Też uważam, że ilość zamówień ich przerosła. "Reklama" z forum robi swojesmile)
      • jzabro Re: Aligoo porażka 09.01.13, 17:45
        Moje zamówienie zrealizowano szybko, ale miałam ogrooomny problem z kurierem, w końcu odebrałam przesyłkę sama w siedzibie firmy kurierskiej. Natomiast zamówienie mojej siostry pozostało bez odpowiedzi o nadaniu przesyłki, a ona zapłaciła już za buty, od kilku dni nie ma żadnej informacji.
    • pomilak1 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 17:57
      A ja mam bardzo pozytywne opinie. Dla mnie sklep rzetelny z super obsługą. Mi na maila Pani odpowiedziała błyskawicznym tempie.
      Adres dostawy możesz podać jaki chcesz, nie koniecznie "domowy". No i dlaczego "oszuści" nie chcą oddać pieniędzy?Nie zaproponowali wymiany/wyboru w czymś innym? No bez przesady....
        • natbar Re: Aligoo porażka 09.01.13, 18:19
          A gdzie oszustwo- w miłej obsłudze, odpowiadaniu na maile czy może w wysyłce droższych butów za niższą cenę? "Moich" butów też nie było, pisałam tak długo aż odpisali, w końcu wybrałam droższy model za całe 116 pln. Ja jestem b. zadowolona- wg mnie obsluga na poziomie amazon'a.
    • erty02 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 18:38
      W 5 sklepach stacjonarnych Aligator jest większy wybór obuwia, niż w sklepie internetowym.
      Może zaproponują Ci jakiś model butów w potrzebnym rozmiarze, którego nie oferują na stronie internetowej? Zawsze warto zapytać o taką opcję.
    • ninjo Re: Aligoo porażka 09.01.13, 18:59
      dla mnie porażką jest nazywanie kogoś oszustem w sytuacji, o której piszesz. nie masz moim zdaniem do tego żadnych podstaw. Takie zachowanie (moim zdaniem) może kwalifikować się do pomówienia (które jest przestępstwem ściganym z powództwa prywatnego).
      • janka39 Moj faworyt 09.01.13, 19:30
        Zgadzam sie z ninjo w 100%. Dziewczyno, pomysl zanim kogos tak oczernisz.
        A telefonu nie masz, zeby sie z nimi skontaktowac? Ja dzwonilam tam ze 4 razy. NIGDY nie mialam problemu z dodzwonieniem sie. Pani, przemila, cierpliwie mierzyla wkladki, sama zaproponowala rezerwacje.. Na mejle tez odpisywano
        Znasz jakis inny sklep internetowy w Pl, w ktorym za towar,ktorego faktycznie nie bylo ktos oferuje dowolny inny, nawet dwa razy drozszy, bez doplat??? Z darmowym kurierem w OBIE strony? l z tak atrakcyjnymi cenami genialnych butow zimowych? Bo ja nie..
        Dziekuje szmytce1 ze dala info o tak swietnym sklepie.Na pewno tam wroce smile
      • andre20 a może głęboki oddech na uspokojenie? 09.01.13, 19:32
        I bez bicia piany? Rozumiem, że jesteś podminowana zamrożoną gotówką, ale te panie są naprawdę ok., nie zlewają klienta i są uczciwe. Moich butków nie było, wyprzedane. W poniedziałek przed południem telefonicznie uzyskałam info o długości wkładek w kilku modelach na wymianę, które mnie interesowały. Pani (chyba właścicielka) sama oddzwoniła do mnie z podając te wymiary i odłożyła buty, które wybrałam. Różnica w cenie spora, więc doceniam, że nie próbowano wymigać się z obietnicy. Dzisiaj odebrałam przesyłkę od kuriera, buty okazały się za duże i tuż przez zamknięciem sklepu ta sama pani odebrała telefon, odłożyła mniejszą parę, załatwiła formalności związane z wymianą. Poinformowała mnie jeszcze, że zwrot i wymiana są bezpłatne, bo nadal są w okresie promocyjnych dostaw. Tak więc ja będę przy tym obstawać, że Aligoo postawiło naprawdę wysoko poprzeczkę i trzyma poziom.
    • agnieszka77_11 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 19:31
      Ja wręcz przeciwnie, nie mogę powiedzieć nic złego o tym sklepie. Super towar za świetną cenę, szybka realizacja zamówienia i świetna obsługa. Przy takiej ilości zamówień jakie otrzymali w ostatnim czasie po reklamie na forum to każdemu może się zdarzyć jakieś przeoczenie. Trzeba być wyrozumiałym. A nazywanie kogoś oszustem w takiej sytuacji jest bardzo niesprawiedliwe i nie na miejscu. Okradli Cię? Nie oddadzą Ci tych pieniędzy???? Zaproponowali inny towar, a Ty z tego nie skorzystałaś. Wśród masy zadowolonych klientów (o czym świadczą wpisy dziewczyn) zawsze znajdzie się jakaś czarna owca, która będzie na wszystko narzekać. Ja polecam Aligoo wszystkim.
      • kropkowo_11 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 21:26
        Jak można oczerniać w taki żenujący sposób tak profesjonalny sklep jakim jest Aligoo! Zastanów się sto razy zanim zaczniesz wypisywać takie głupoty. Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak profesjonalną obsługą (a sama kiedyś prowadziłam sklep internetowy). Panie odpiuja nawet późnym wieczorem. Zamówiłam dwie pary Superfitów, z których jedne były świetne, drugie troszkę mniej mi odpowiadały (a dokładniej córce) i dziś załatwiałam zwrot i jestem pod mega wrażeniem profesjonalizmu tego sklepu. Wysyłki w obie strony gratis, zwrot gotówki w ciągu 24 godzin na konto. Znajdź mi drugi taki sklep.... szczerze, to nie spotkałam się jeszcze z takim smile
        • kasiaszara Re: Aligoo porażka 09.01.13, 21:52
          Ja też z przykrością przeczytałam ten wpis. Osobiście jestem pod wrażeniem działania Aligoo, kupiłam buty córce i jestem bardzo zadowolona, zarówno z obsługi, z butów jak i z ceny. Na pewno jeszcze tam wrócę i również jestem wdzięczna szmytce za info. No, chyba, że nie chcą Ci zwrócić tej kasy, to faktycznie oszuści. Ale coś nie bardzo mogę w to uwierzyć.
    • sylwestra_j Re: Aligoo porażka 09.01.13, 22:30
      Ja wiem, że wiele z Was jest mega zadowolonych, ja nie jestem i czuję się oszukana, ja dopełniłam wszystkich warunków umownych, zamówiłam, zapłaciłam, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i czekałam na przesyłkę, a jednak jej nie otrzymałam, więc gdzie tu jest moja wina???? Tak wszystkie dajecie mi do zrozumienia, chyba coś jest nie tak. Bo to sklep ma obowiązek wywiązać się z umowy, ja wszystko rozumiem, ale brak informacji w tej sprawie przez tydzień to nie jest właściwe postępowanie sklepu, zwłaszcza, że ja zapłaciłam przed odbiorem, a dzisiejsza propozycja kupna czegokolwiek innego jest żadną OKAZJĄ, bo nie ma już nic do wyboru z obuwia dziewczęcego w rozmiarach mnie interesujących, innych butów nie potrzebuję. Dlatego ja czuję się oszukana, bo trzymano przez tydzień moje pieniądze i za brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu, ja nie dzwoniłam, bo po prostu w godzinach pracy sklepu nie mam na to czasu, ale to nie ja zawiniłam w tej sprawie, tylko sklep, więc dlaczego mnie tu linczujecie, nie rozumiem???? Powtarzam jeszcze raz ja czuję się oszukana i dla mnie to była kompletna porażka, ale gratuluję innym udanych zakupów. Najwyraźniej sklep nie poradził sobie z wyprzedażą i dużą ilością zamówień, więc wina leży po ich stronie, a nie mojej.
    • sylwestra_j Re: Aligoo porażka 09.01.13, 22:31
      Ja wiem, że wiele z Was jest mega zadowolonych, ja nie jestem i czuję się oszukana, ja dopełniłam wszystkich warunków umownych, zamówiłam, zapłaciłam, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i czekałam na przesyłkę, a jednak jej nie otrzymałam, więc gdzie tu jest moja wina???? Tak wszystkie dajecie mi do zrozumienia, chyba coś jest nie tak. Bo to sklep ma obowiązek wywiązać się z umowy, ja wszystko rozumiem, ale brak informacji w tej sprawie przez tydzień to nie jest właściwe postępowanie sklepu, zwłaszcza, że ja zapłaciłam przed odbiorem, a dzisiejsza propozycja kupna czegokolwiek innego jest żadną OKAZJĄ, bo nie ma już nic do wyboru z obuwia dziewczęcego w rozmiarach mnie interesujących, innych butów nie potrzebuję. Dlatego ja czuję się oszukana, bo trzymano przez tydzień moje pieniądze i za brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu, ja nie dzwoniłam, bo po prostu w godzinach pracy sklepu nie mam na to czasu, ale to nie ja zawiniłam w tej sprawie, tylko sklep, więc dlaczego mnie tu linczujecie, nie rozumiem???? Powtarzam jeszcze raz ja czuję się oszukana i dla mnie to była kompletna porażka, ale gratuluję innym udanych zakupów. Najwyraźniej sklep nie poradził sobie z wyprzedażą i dużą ilością zamówień, więc wina leży po ich stronie, a nie mojej.
      • janka39 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 22:40
        Nikt Cie nie linczuje, to raczej Ty, zupelnie bezpodstawnie oskarzasz kogos o oszustwo. A to bardzo powazne oskarzenie...
        Oszustami moglabys ich nazwac, gdy kręcili, nie chcieli oddac kasy, ale w tej sytuacji o ktorej piszesz, nie ma ZADNYCH podstaw do takich pomówien!
        W sklepie internetowym, ktory jednoczesnie prowadzi salony stacjonarne, moze sie zdarzyc, ze jakis produkt "wisi" na stronie choc faktycznie zostal juz wykupiony. Tutaj sie tak zdarzylo, ale babki zaproponowaly rekompensate, jakiej nie proponowal zaden inny sklep!
        Tutaj byla lawina zamowien. Dziewczyny braly po kilka par... Moze sprobuj spojrzec na to jak czlowiek

        • zdzisnadzis Re: Aligoo porażka 09.01.13, 22:54
          No widzisz nie przetłumaczysz jak ktoś ma zakuty łeb i nie rozumie, ze takie sytuacje mogą się zdarzyć, tym bardziej kiedy cena atrakcyjna a zainteresowanych multum..A oszustwo to jest zupełnie inna sytuacja..
      • erty02 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 22:54
        Rozumiem twoje rozgoryczenie, ale sprawa przecież nie została załatwiona do końca.
        Czy poinformowałaś już mailowo sklep, że nie ma w ich ofercie butów które by Tobie odpowiadały zamiast tych zamówionych i że chcesz zwrot pieniędzy? Jaka była reakcja sklepu?
        Myślę, że sporo osób z forum jest ciekawych zakończenia tzn. jak szybko dostaniesz zwrot kasy i czy sklep będzie się chciał jakoś zrekompensować (np. kuponem zniżkowym).
        • sylwestra_j Re: Aligoo porażka 09.01.13, 23:22
          Oczywiście poinformowałam sklep, że w tej sytuacji chcę zwrotu pieniędzy i łaskawie zrobili zwrot pieniędzy przez PayU, kiedy je otrzymam, nie wiem, jutro, pojutrze???
          Ale załatwienie sprawy nie jest w porządku i nie wiem dlaczego uważacie, że jestem, jak to któraś napisała "ZAKUTY ŁEB", chyba miała na myśli samą siebie!!!! Jakim jesteśmy narodem, żeby mi ubliżać tak po prostu, no szok, na szczęście mam więcej w sobie kultury osobistej.
          Ja napisałam, że dla mnie te zakupy to porażka i czuję się oszukana przez sklep, bo przez tydzień nikt nie był łaskaw mnie poinformować, no przecież to nie moja wina, że sklep sprzedał towar, którego nie miał, a przetrzymywanie moich pieniędzy dla mnie jest oszustwem. Chciałam tylko zaznaczyć, że Aligoo nie jest aż takie super i czyni podobne praktyki jak inne sklepy, a to mi się nie podoba. Nie miałabym żadnych zastrzeżeń, gdyby następnego dnia po mojej wpłacie była informacja, że no niestety towaru nie ma itd, ale nie kiedy ja piszę codziennie maile i pozostają bez odpowiedzi, aż w końcu nareszcie po kilku dniach jest wiadomość, że butów nie ma. Odpowiedzcie mi czy taka praktyka sklepu jest w porządku, czy nie, a nie straszycie mnie Sądem za pomówienia, a może to miłe Panie ze sklepu piszą??? To co napisałam to jest moja ocena transakcji, tak jak na Allegro, czy innych stronach dokonuje się takich ocen, wszystkie jesteście zachwycone, ale ja nie, a przypominam, że to jest początek działalności sklepu internetowego i wszystko się może zdarzyć.
          • janka39 Re: Aligoo porażka 09.01.13, 23:35
            sylwestra_j napisała:

            >> Jakim jesteśmy narodem, żeby mi ubliżać tak po prostu, no szok, na szczęście ma
            > m więcej w sobie kultury osobistej.
            >
            Taaaaa.... oczywiscie....
            Dziewczyno, łyknij sobie melise na noc
            A, skoro wszyscy, którzy piszą o sklepie same pozytywy, to panie ze sklepu, to Ty MUSISZ byc z konkurencji. Innego wytłumaczenia tej zenującej sytuacji nie ma.
            I zastanow sie nad definicja słowa "oszustwo"... Pieniądze juz Ci zwrócono, więc jestes zwyklym pieniaczem.
            Amen
          • mamuska230 zrobilam zwrot i mam juz kase z powrotem 09.01.13, 23:42
            Ok, masz prawo do własnego zdania jak my wszystkie, ale tydzień to nie tak długo, a w miedzy czasie był weekend. Ja miałam super kontakt ze sklepem, napisałam, że chcę zwrócic buty 03.01, zamówili mi kuriera na 04.01 i 06.01 czyli za dwa dni pieniądze były na moim koncie .
            A piszesz, że kase wysłali ... to nie są oszustami. W wielu sklepach oddaja pieniadze po 14 dniach albo dłuzej. Dostałaś propozycje zamiany, nie skorzystałaś i od razu wysłali Ci pieniądze DLA MNIE SUPER. Ja zamówiłam w aligoo juz dwie pary, jedna odesłałam, bo dziecku nóżka na podbiciu nie weszła, a druga super się sprawdza.
            To sklep godny polecenia, na pewno bede go polecac znajomym i sama do niego wrócę
          • ninjo Re: Aligoo porażka 09.01.13, 23:46
            sylwestra, gdzie tu widzisz swoją kulturę osobistą w napisaniu, że ten "dla mnie to są oszuści"

            "dla mnie" kultury osobistej nie ma tu wcale.

            nie wiem, czego oczekujesz po sklepie, który dostał zapewne tysiące zgłoszeń w ciągu kilku dni? że w ciągu jednego dnia sprawdzi czy na pewno ma te buty na stanie w którymś ze swoich sklepów i magazynów i w ciągu tego samego dnia odpowie Ci i w ciągu tego samego jednego dnia przeleje kasę?

            Oszustami mogłabyś ich nazwać, jeśliby nie wywiązali się ze swojego obowiązku nałożonego przez regulamin sklepu i prawo handlowe. A tak nie jest. I tyle i dlatego w świetle prawa oni zachowali się prawidłowo, a Ty nie. Nie ma co tutaj więcej dywagować. Chyba, że jesteś w stanie udowodnić, że złamali regulamin lub prawo handlowe? może prawa konsumenta?
            • ninjo Re: Aligoo porażka 09.01.13, 23:49
              i jeszcze: nie, nie pracuje w tym sklepie, tylko mnie razi pomawianie innych w internecie, tak to łatwo przychodzi. Ciekawe czy równie łatwo poszłabyś do właścicielki do sklepu i powiedziała jej w twarz: "Dla mnie jesteś oszustką"? Przypuszczam, że niekoniecznie. W internecie dużo łatwiej. A siła rażenia w internecie takiego oskarżenia jest wielokrotnie większa, bo dociera do dużo wiekszej ilości osób.

              P.S. tez kupiłam buty Primigi korzystając z tej wyprzedaży dla mlodszej córki, szybko doszły, obsługa bez zarzutu.
          • agnieszka77_11 Re: Aligoo porażka 10.01.13, 08:39
            sylwestra_j napisała:

            > Jakim jesteśmy narodem, żeby mi ubliżać tak po prostu, no szok, na szczęście ma
            > m więcej w sobie kultury osobistej.

            A Ty co robisz?????? Nazywasz kogoś oszustem tylko dlatego, że źle zorganizował swój sklep internetowy, że się pomylił, nie przemyślał, nie był przygotowany na taki boom sprzedażowy ???? Ktoś oszukał Cię celowo???? Wyłudził od Ciebie pieniądze??? Czy Ty w ogóle wiesz co znaczy to słowo??? Ktoś popełnił parę błędów lecz wielu dziewczynom wynagrodził to sam ponosząc starty poprzez sprzedaż za niższą cenę butów, które dość często były 2x droższe.
            Ktoś ukradł Ci te pieniądze??? Zawiesił swoją działalność i uciekł na drugi koniec świata???
            Każdemu zdarzają się błędy. Kobieto, bądź wyrozumiała. I nie nazywaj kogoś OSZUSTEM, bo najwyraźniej to Tobie brakuje kultury osobistej !!!

            • janka39 Re: Aligoo porażka 10.01.13, 09:04
              Najwieksza porazka jest jednak to, ze panna pisze o "oszustwie" po tym,jak pieniadze zostaly wplacone juz na jej konto!
              To prawda, kazdy ma prawo wyrazic to, co mysli, ale w tej sytuacji wlasciwe byloby moze uzycie slowa: "rozczarowana", "zawiedziona" itp ale nie "oszukana"

              A aligoo zycze samych sukcesow, miliona klientow i jak najmniej takich osob jak sylwestra_j
      • kanna Re: Aligoo porażka 09.01.13, 23:51
        ja nie dzwoniłam, bo po prostu w godzinach pracy sklepu nie mam na to czasu,

        No błagam....

        Rozumiem, ze telefon mają czynny przez godzinkę dziennie?
        • merci77 Re: Aligoo porażka 10.01.13, 00:08
          jak płaciłas przez payu to i przez payu dostalas kase,wiec o co Ci chodzi? to nie wina sklepu ile kasa bedzie szła.

          ja tez jestem zadowolona z obslugi, jak widac jedna owca sie zawsze wszedzie trafi i bedzie miec swoje ale,trzeba bylo dzwonic,telefon nie jest czynny przez 1-2-3 godzinny dziennie w tym sklepie, ja mając prace gdzie musze miec wylaczony dzwiek w telefonie zawsze znajde chwilke by jednak moc zadzwonic jak musze.
          • kasiaszara Re: Aligoo jest ok 10.01.13, 10:07
            Rozumiem, że jesteś rozczarowana, ale Twoja reakcja jest po prostu dziecinna, a przecież nie jesteś dzieckiem, które gdy nie dostało zabawki krzyczy, pluje i tupie nogami, może stąd ten "lincz" smile, że niestety wymaga się od Ciebie zachowania odpowiedniego dla osoby dorosłej.
            Mogłaś oczywiście wyrazić tu swoje rozgoryczenie czy opinię o sklepie, ale najpierw trzeba było na spokojnie przemyśleć swoje faktyczne straty , wspominałaś też coś o kulturze którą posiadasz, hmmm... Cóż, wszyscy popełniamy błędy, ważne jest umieć wyciągać z nich odpowiednie wnioski i nie brnąć w nie dalej, czego Ci serio i bez złośliwości życzę big_grin
    • pucaluta Re: Aligoo porażka 10.01.13, 11:22
      sylwestra_j napisała:

      > Porażka, brak słów.
      > Dla mnie to są OSZUŚCI.
      >

      Rozumiem, że jesteś rozgoryczona i zawiedziona. To jasne, że na tle dobrych doświadczeń innych osób Twój przypadek wypada słabo. Sklep z pewnością nie udźwignął na sto procent bumu, który mu zafundowałyśmy, ale moim zdaniem w takim przypadku można było to przewidzieć. Jeśli to ich początek, dają i tak bardzo dobrą ofertę rynkową, lepszą niż pozostali, ogarniają w większości zamówienia, ale system nie nadążył nad aktualizacją stanu magazynowego. Cóż, to się może zdarzać, zdarza się nie tylko niewielkim początkującym sklepom internetowym, prawda? Giganci także miewają z tym problemy. Co robi właściciel? Nie odpisano Ci zdawkowym automatycznym mailem, że towaru brak i koniec, czy tak? Ktoś osobiście się zainteresował, proponował to co mógł - zamianę na coś innego. Co mógł zrobić jeszcze? Oddać swoje buty, zabrać komuś? Jak się to przemyśli na spokojnie - sklep zaoferował inne rozwiązania, w tym inne buty - nie wybrałaś - zwrócił pieniądze tym samym kanałem, którym sama płaciłaś (czyli domyślnie dla Ciebie najlepszym).

      Jestem w stanie zaakceptować, że się czujesz zawiedziona, ale powiedzmy sobie otwarcie - gdy zamawiam towar, płacę z góry i nikt nie odpowiada na moje maile a wokoło słyszę, że odpowiada - ja bym zwyczajnie zadzwoniła, dopytała, sprawdziła. Nie dałaś rady, tak się zdarza. To tak jak właścicielom i pracownikom tego sklepu. Nie mogę natomiast zaakceptować, że takie zachowanie nazywasz oszustwem. Płatność z góry za towar to nie chęć wyłudzenia należności. Ty wybrałaś taką formę, mogłaś wziąć za pobraniem, były inne możliwości. Gdyby nikt nie odpowiadał, potem się wykręcił, nie proponował niczego w zamian, nie oddawał pieniędzy mimo Twoich żądań to byłoby zachowanie, które można byłoby kwalifikować jako działanie w celu oszukania. W mojej ocenie zamiar był inny, stąd brak naszej forumowej zgody na nazywanie sklepu oszustami. I nie jest to piętnowanie, ale przeciwwaga dla Twojej oceny.
    • olaj Re: Aligoo porażka 10.01.13, 18:34
      Rozumiem, że możesz się czuć zawiedziona i zła - natomiast ponieważ sama prowadzę sklep internetowy, to rozumiem, że zdarzają się takie sytuacje.

      Bywa, że inaczej jest oznakowane pudełko, niż to, co przychodzi w środku od producenta, inny kod koloru, a nawet rozmiar. Czasami magazynier omyłkowo zupełnie zeskanuje 2 x ten sam produkt, chociaż jest tylko jeden na magazynie.

      Czynnik ludzki i niestety, w każdym przypadku może zdarzyć się błąd.

      Może w takim wypadku jednak zadzwoń bezpośrednio do sklepu na Belgradzkiej (tam pracują naprawdę pomocne dziewczyny, nie raz tam byłam - a czynny jest do 19, w soboty do 16) i powiedz, że bardzo ci jednak zależy, może w sklepach stacjonarnych mają jakąś parę butów, która odpowiadałaby Tobie i może się tę parę uda Tobie w tej sytuacji wysłać?

      Przy moim zamówieniu bardzo poszły mi na rękę i czuję się dopieszczona przez sklep, chociaż zmieniłam zdanie (a raczej moje dziecko po przymiarce na żywo).

      Pozdrawiam
      Ola
    • aniamuszko Re: Aligoo porażka 01.05.19, 23:12
      Co robić?
      Od miesiąca nie dostałam zwrotu środków z Aligoo za odesłany towar, potwierdzili mailowo, że towar otrzymali
      Nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka