Dodaj do ulubionych

Reklamacja w eobuwie

26.06.17, 15:42
Czy ktoś miła do czynienia z reklamacją w eobuwie?
Zareklamowałam buty (koturny TH), które generalnie rozpadły się praktycznie po 2 tyg wakacji roki temu po kupieniu, ale jakoś donosiłam je do końca wakacji, teraz wybrałam się do szewca je naprawić, bo stwierdziłam, że reklamować mi się nie chce, ale u szewca mi powiedzieli, że to do reklamacji się nadaje a nie do naprawy na własny koszt. Tak więc zrobiłam, wysłałam buty, opisałam to co szewc wskazał, że m.in podeszwa od spodu jest zła tzn. za mała w stosunku do koturnu i to się niszczy, że gumki przy zapięciach nie powinny się po prostu rozlecieć (mam kilka par koturnów TH i tylko te się faktycznie rozpadły natychmiast, inne mają kilka lat i nic im nie dolega, więc tym bardziej jestem pewna że z tą parą coś było nie talk uncertain)
Dziś dostałam maila, ze reklamacja odrzucona, mail krótki, zdawkowy, na odczepienie pewnie, treść poniżej: Witam serdecznie,

z przykrością informuję, że Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Gdy tylko otrzymamy przesyłkę, towar wraz z opinią odeślemy na Pani adres. O wysyłce poinformujemy Panią mailowo.


„Jednocześnie informujemy, że Spółka eobuwie.pl S.A. z siedzibą w Zielonej Górze zdecydowała nie brać udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.”

W przypadku dodatkowych pytań służę pomocą.
Życzę miłego dnia.

Co zrobić dalej aby im nie odpuścić i generalnie coś wywalczyć, chociaż naprawę (jak reklamowliśmy buty reebok syna to chociaż naprawili sami)?
Za chwilę wyjeżdzam na 2 tyg więc nie chcę tak tego zostawiać tylko szybko im odpisać (poza tym nie chcę aby wysyłali buty jak i tak ich nie odbiore).
Będę wdzieczna za Wasze instrukcje smile
Obserwuj wątek
    • patatajowa Re: Reklamacja w eobuwie 26.06.17, 18:00
      jesli napisałaś im w reklamacji tosamo co tutaj czyli:" Zareklamowałam buty (koturny TH), które generalnie rozpadły się praktycznie po 2 tyg wakacji roki temu po kupieniu, ale jakoś donosiłam je do końca wakacji,..." to nic dziwnego ze odrzucili. Mozesz poproscic o pomoc rzecznika ale juz moze o tym nie wspominaj...
      • afroddytta Re: Reklamacja w eobuwie 26.06.17, 19:52
        Nie, tego nie napisałam, to napisałam tutaj. Do nich napisałam to co szewc mi powiedział plus poszły buty które generalnie nie sa schodzonymi czy zamęczonymi butami, nawet podeszwa nie jest starta, tylko po prostu boki koturna (jak co roku od x lat robione były z juty i faktycznie nic z tym sie nie działo tak w tym zeszłorocznym modelu zrobili ze słomy czy plastiku imitującego słomę i to po prostu sie rozpadło, niezależnie od miejsca, i nie dlatego ze bokiem buta tarłam o chodnik czy ścianę). Na 100% jestem pewna ze to ten rocznik był wadliwy bo jak pisałam mam ich buty kilka lat i co wiecej kupiłam identyczne jak te reklamowane tylko nie z tej pechowej kolekcji i jestem pewna ze nic im sie nie stanie. W związku z tym pewnie sami zauważyli ze to był kiepski pomysł i dlatego chciałabym aby reklamacje uznali.

        Poki co chyba należy mi sie poznanie pełnej opinii czy powodu odrzucenia reklamacji a nie zdawkowa informacja.
        Potem udam sie chyba do federacji konsumentów, bo tak wyczytałam w innym miejscu.
          • afroddytta Re: Reklamacja w eobuwie 26.06.17, 21:00
            Oficjalnie reklamacje złożyłam przed upływem roku, ale teoretycznie (na infolinii również tak powiedziano) to nie jest najistotniejsze. Poza tym to buty typowo letnie i generalnie widać po nich, ze były mało używane, bo poza tymi uszkodzeniami które własnie są powodem reklamacji reszta jest w super stanie.
            • magata.d Re: Reklamacja w eobuwie 28.06.17, 07:57
              Powtórzę to, co napisałam już w innym wątku. Opisz swoje niezadowolenie z firmy na ich profilu fb. Ponoć ludzie tak teraz robią. Firmy podobno boją sie takiego upublicznianiu ich nierzetelności.
              • afroddytta Re: Reklamacja w eobuwie 28.06.17, 09:05
                Póki co zadzoniłam do nich spytac o wysyłkę zwrotną (bedę na urlopie więc mogłabym nie odebrać), powiedzieli, że mogę sie odwołać od decyzji i wtedy oni jeszcze butów nie odeślą tylko prześlą mi skan oceny rzeczoznawcy. Brzmi dobrze, więc zaczekam i zobaczę co tam będzie.
                Na infolinii konsumenckiej powiedzieli mi, że z butami trzeba się zgłosić, więc to dopiero jak buty dotrą.
                Z tym FB to pewnie racja, ale trzeba to rozsądnie zrobić bez emocji, więc też powinnam mieć opinię i buty pod ręką aby skutecznie dyskutować. Poza tym nie da się tam mnie zablokować czy coś, pytam aby sobie jeszcze kłopotów nie narobic wink
                • magata.d Re: Reklamacja w eobuwie 28.06.17, 09:32
                  No nie chodzi o jakieś kłótliwe, obraźliwe posty tylko o normalne, godne zachowanie, stwierdzenie faktu nierzetelności firmy. No i musisz być pewna swojej racji, bo jeżeli faktycznie reklamacja jest bezzasadna to nie ma się co wygłupiać.
                  • afroddytta Re: Reklamacja w eobuwie 28.06.17, 10:40
                    Właśnie o to mi chodzi, ze wtedy warto mieć już jakieś zaplecze i buty przy sobie.
                    Ja jestem pewna swojej racji w tym sensie, że tak jak pisałam mam chyba 4 pary butów tego typu tej firmy czyli koturn z plecionką, te same materiały, fasony itd. I mam je nawet kilka lat i NIC im nie dolega, więcej eksploatowane, mają zapewne większe ślady użycia wynikające z samego chodzenia, ale takich uszkodzeń jakie mi powstały w tych reklamowanych dosłownie po jednym wyjściu (rozplatająca się plecionka) nie mają. Nie zamierzam się obrażać na całą firmę czy producenta, tym bardziej że już kupiłam identyczne z obecnej kolekcji na miejsce tamtych, ale tym bardziej jestem pewna, że tamte trafiły mi się felerne uncertain
                    • sztoczek Re: Reklamacja w eobuwie 28.06.17, 11:05
                      Akurat nie w tym sklepie, ale w innym, miałam sytuacje że odrzucono moja reklamacje z przyczyn "formalnych". Za pozno zglosilam reklamacje. Nie chodzi tu o okres gwarancji, tylko ujawnienie wady. Ponoc mozna skladac reklamacje do miesiaca po zepsuciu sie buta. Wystarczylo gdybym napisala ze but zepsul sie tydzien temu.
                      Moze o to chodzi?
                      • magata.d Re: Reklamacja w eobuwie 28.06.17, 11:09
                        A i nie chodzi o samego producenta butów tylko o sklep, gdzie kupowałaś. Być może, gdybyś te same buty kupiła w innym sklepie i tam reklamowała, reklamację by została rozpatrzona pozytywnie.
                          • mala_mycha Re: Reklamacja w eobuwie 19.07.17, 14:52
                            Może Pani napisać co dalej z reglamacją? Ja właśnie dostałam maila, ze reklamacja odrzucona przez specjalistę. Dodam, że reklamowałam sandałki córki crocsy, ppękła nam podeszwa i zaczęła schodzić aplikacja z bajki kraina lodu ( sandałki były z tego powodu kupione), wytrzymały miesiąc czerwiec, czyli były parerazy założone.
                            • afroddytta Re: Reklamacja w eobuwie 19.07.17, 16:17
                              Generalnie czekam na ten ich skan od rzeczoznawcy uncertain Może to podobno potrwać nawet ze 2 mies. ale póki co nie ruszam tematu bo i tak w rozjazdach jestem więc cieżko by mi było paczkę odebrać. Mój szewc powiedział, aby zażądać natychmiastowego zwrotu butów bo chce się iść do rzeczoznawcy niezależnego. Ogólnie będe walczyć bo nie mam już nic do stracenia, nowe kupiłam i noszę, nic z nimi się nie dzieje wink

                              W międzyczasie miałam inne przygody z butami (jakaś kumulacja istna!), ale skoczyły się inaczej. A konkretnie kupiłam w czerwcu takie klapki/japonki trekkingowe w sklepie Mountain Warehouse. Po 2-3 tyg. sie jakby wkładka wewnętrzna rozeszła, pojechałam do sklepu, dostałam od razu nowe. Niestety po kolejnych 2 tyg to samo. Tym razem bez słowa oddali mi pieniądze.
                              Druga sytuacja to zakupione buty biegowe Karrimor w SportDirect (kupione we wrześniu 2016), jeden z nich się z boku nieco rozszedł. Poszłam sie tylko spytać co z tym zrobić, a sprzedawca od razu wziął na reklamacje, oddał pieniądze (u nich w kuponie). SZOK normalnie!
                              Jestem mile zaskoczona reakcją w tych dwóch sklepach, bo myślałam, ze papierologii bedzie sporo itd. a tu takie zaskoczenie.
                              • mala_mycha Re: Reklamacja w eobuwie 19.07.17, 17:17
                                Mi napisali,ze odeślą buty z opinia specjalisty, wiec czekam kiedy to zrobią. Myślałam o pomocy rzecznika praw konsumentòw, ciekawa jestem tej opinii. Walczył ktoś jeszcze ze obuwie?
                                • pasmanteria0224 Re: Reklamacja w eobuwie 08.09.18, 11:53
                                  Ja teraz walcze gdyz zakupione przez internet muszkieterki nie odpowiadasly mi po przymierzeniu wiec je odeslalam i czekalam na zwrot pieniedzy a tu przyszla odpowiedz ze buty maja zbite obcasy i podeszwa schodzona a prosze wyobrazic sobie ze to buty zimowe typu muszkieterki wiec zdecydowanie nie do chodzenia w nich podczas upalnego lata , nie wiem kto by sie odwazyl na noszenie czegos takiego w lecie .
                                  Wiec gdy to przeczytalam ta opinie to az mna zatrzeslo jak mozna cos takiego wymyslec !!! Jest to klamliwa opinia godzaca w godnosc klienta bez zadnego poszanowania. Wydrukowalam ta opinie i udam sie do Rzecznika Praw Konsumentów jak i zażądam konfrontacji na miejscu a ostatecznie podam do sadu ten sklep , a o zakupach tam to juz zapomnialam , maja drogo i badziewie

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka