Dodaj do ulubionych

Zwrot czy reklamacja? Jaka to wada? Zalando

05.07.21, 17:06

Cześć wszystkim 😉
Wczoraj otrzymałam przesyłkę z Zalando. Niestety okazało się, że jedno z zamówionych ubrań ma wadę. Są to jeansy, które mają uszkodzenie przy szwie (dołączyłam zdjęcie). Wadę zauważyłam jeszcze przed wyjęciem spodni z folii, więc wszystkie metki są nadal na miejscu.

I tu moje pytanie - co powinnam wybrać - zwrot czy reklamację?

Ostatni raz zwracałam coś na zalando parę lat temu i z tego co pamiętam, wtedy jednym z powodów możliwych do wyboru był wadliwy produkt, jednak nie wiem czy ta opcja nadal jest dostępna.

Jeśli chodzi o reklamację, to w formularzu jest do wyboru kilka typów wad. Zastanawiam się pomiędzy takimi jak:
- wada materiału/fabryczna
- wady szwów
- oznaki wcześniejszego użycia

Co według was powinnam zaznaczyć w przypadku reklamacji? Niby wada jest przy samym szwie, jednak wydaje mi się, że to raczej nie wina złego zszycia, a po prostu słabego materiału. Chociaż z drugiej strony jestem niemal pewna, że wcześniej te spodnie zamówiła osoba, na którą były za małe i przy przymierzaniu się popruły, bo tak właśnie to wygląda (wada jest kilka cm nad krokiem, na tyłku). Jednak boję się, że zaznaczając opcję "oznaki wcześniejszego użycia" zwalą winę na mnie.

Co zrobiłybyście na moim miejscu? Z góry dziękuję za pomoc.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka