Dodaj do ulubionych

Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące...

15.10.07, 09:57
...załatwianie problemów.

Sklep działający jako abbakids i mulan_pl
wystawił na allegro aukcje: quinny buzz z gondolą i koszykiem za 999 zł. Okazyjna cena, więc kupiłam. Może jakas wyprzedaż? Promocja?

Dzisiaj rano dostaje list tej treści:

".. Witam bardzo proszę o kntakt ponieważ w opisie aukcji był bład oczywiscei za kwote 999 zl chodzi o wózeczek bez gondolki , należalo sie skontaktować w razie wątpliwości ponieważ cena niewątpliwie zbyt niska ..."

??? Zdziwiłam się baaardzo, JA mam sie skontaktować, bo cena jest niska?? Ja nie miałam żadnych watpliwości. Nie znam przedziału cen, nie wiem jaka cena jest zbyt niska, a jaka zbyt wysoka.

Zrozumiałam, że się pomylili.
Ok, kazdy może się pomylić. Tylko dlaczego zamiast prostego, zwykłego: przepraszam, zostaję obarczona winą za zalicytowanie, że JA się nie skontaktowałam... ni nic, pisze do nich, że kupiłam i wózek chcę.

na co dostaje odpowiedz:

".. Bardzo mi przykro ze jeszcze ziomek z łodzi nie rozumie ze człowiek może sie pomylić.."


Nie, no ja rozumiem!!!! Tylko nigdzie jak do tej pory o tej pomyłce nie było mowy, jak na razie jest zarzucanie mi, ze ośmieliłam sie zalicytować w aukcji ze zbyt niska ceną


"... a jeszcze bardziej jest mi przykro że chce pani mój błąd wykorzystać ..."

eeee, a niby jak wykorzystać???? Odebrac kupioną rzecz?



"...niestety będzie musiała pani to uczynić na drodze prawnej , jestem ciekaw czy sąd biorac pod wuwagę wszystko wyda wyrok korzystny dla pani poniewaz wydając przychylny pani krzywdzi drugą stronę raczej to nie jest sprawiedlie rostrzygnięcie "


no do sądu z tym pchac sie nie będę, to nie samohcód, (jak głosna kiedyś sprawa), chociaz ciekawa jestem rzeczywiście, czy sąd wydałby jakikolwiek inny wyrok niz przyznający mi rację

Każdy list Mulan_pl kończy:

"... bardzo proszę wiecej nie pisać do mnie maili w tej sprawie poniewaz nie odpiszę..."

No, bardzo kulturalne pozdrowienia jak na kogoś, kto prowadzi sklep, kto ma klientów i powinien ich odpoiednio traktować.

Kolejny list, pisany już Caps Lock'iem:

"PRZECIEŻ OCZYWIŚCIE PRZYZNAŁEM SIE DO BŁEDU"


Gdzie??


" PROSZE NIE WYKORZYSTYWAC SYTUACJI , TERAZ CHCE PANI ŻEBYM PANIĄ BŁAGAŁ I PROSIŁ O CO ... , "

Coraz bardziej czuję sie jak intruz, jak dręczyciel, aż boje sie pomyśleć, co zrobią ze mną w dalszych listach. Terrorystę??



"...CHCE PANI POWIEDZIEC ŹE TUŻ PO ROZPOCZĘCIU SPRZEDAŻY ODRAZU KUPUJĄĆ PRZEDMIOT NIE SPRAWDZAJAC CEN KONKURENCJI..."

Nie, no ludzie.... czy Wy zanim coś kupicie sprawdzacie ceny u innych, patrząc czy przypadkiem potencjalny sprzedający nie ma za tanio, o czym trzeba go ostrzec? Czy łaskawie zapytac o zgode na licytację??


A to już sama końcówka:

".. PROSZĘ SPOJRZEĆ W LUSTRO BO BRAK MI SŁÓW I KONIECZNIE PROSZĘ TEJ SPRAWY NIE ZAOSTAWIAC CHĘTNIE SPOJRZE PANI W OCZY I PROSZE NAPRAWDE NIE PISAC MAILI DO MNIE I MNIE NIE DRĘCZYĆ WIECEJ..."


Sporo dziewczyn ma swoje sklepy, powiedzcie, czy to jest normalna procedura załatwiania sprawy? Bo dla mnie to jest żenujące prostactwo. Zwykłe ludzkie wyjasnienie załatwiło by sprawę, ale nie robienie ze mnie oszusta!!

Ja już w tym sklepie NIC nie kupię. Jesli oni tak małego problemu nie potrafia kulturalnie załatwić, to co jest, gdy ktoś próbuje złozyć reklamację, czy ma powazniejszy problem?
Odradzam Wam, konkurencja jest duża, można wybrac innego sprzedawcę, na poziomie, nie jest miło czytac takie listy pod swoim adresem, nie będąc tu nic a nic winnym.
Obserwuj wątek
    • patrice7 Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 10:14
      wozek musisz dostac za taka cene jak wylicytowalas, zakonczenie sprzedazy to zawarcie umowy!
      zgos naduzycie na allegro , ja tak zrobilam i czekam wlasnei na rozstrzygniecie. potem zobaczysz co dalej. nie odpuszzczaj!!! a swoja droga te maile to pisal jakies dziecko???pisownia na "
      poziome"
    • patrice7 Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 10:17
      "...niestety będzie musiała pani to uczynić na drodze prawnej , jestem ciekaw czy sąd biorac pod wuwagę wszystko wyda wyrok korzystny dla pani poniewaz wydając przychylny pani krzywdzi drugą stronę raczej to nie jest sprawiedlie rostrzygnięcie "
      a ten tekst mnie rozbroil on po prostu cie probuje zniechcecic ,mowie ci nie rezygnuj!!
    • pia_ Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 10:41
      Trochę się zdziwiłam, bo kupowałam u tego sprzedawcy kilka rzeczy i
      była to jedna z najbardziej przyjemnych transakcji, jakie w życiu
      zrobiłam (szybko, miło, uprzejmie).
      Z tej histerycznej reakcji sprzedającego wniosuję, że miał on już
      chyba podobną historię, jednak tam pewnie kupujący postanowił za
      wszelką cenę zdobyć swój towar. Dlatego od razu startuje z
      insynualcjami i groźbami. I to jego błąd, bo po prośbie zyskałby o
      wiele więcej, niz po groźbie.
      Zrobisz, co zechcesz, jednak ja bym odpuściła, choć także mam
      darmowe usługi prawne smile
      • coronella Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 10:53
        podejrzewam, że gdyby to była aukcja po normalnej cenie to i ja bym była potraktowana z achami i ochami.

        Ale klase człowieka widac przede wszystkim w sytuacjach problemowych.
        Wiesz, mnie nie interesuje przeszłośc tego sprzedawcy. Jesli przeszłościowe problemy załatwiał tak jak ten, to wcale nie dziwię się, że ludzie walczyli. Ja jak na razie, tez mam ochote nie odpuszczac. Nie jestem oszustem. Nie jestem prostakiem. Mogę wszystko zrozumiec. Ale nie będe tolerowac poniżania. Bo akurat w tej sytuacji ja niczym nigdzie nie zawiniłam. Nie chce mi sie walczyć o jakis wózek. Ale o swój honor- pomyślę.
        Może po prostu się z tym prześpię. Na razie czuję wieeelki niesmak.
      • mikita10 Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 11:11
        Hmm
        Odpuściłabym
        Ale to na początku

        Po tym mailu to już chyba nie, do allegro napisałabym napewno. Gdyby
        normalnie przeprosił, a nie wykorzystał taktykę, że "najlepszą
        obroną jest atak" to byłoby OK. A tak się okazał bardzo bardzo nie w
        porządku. Ja u niego kupować już nie zamierzamsmile
    • mika_007 Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 12:52
      nie odpuściłabym
      a to z prostej przyczyny -nie ja odpowiadam za błędy sprzedawcy
      zanim sama cos wystawię sprawdzam czy wszystko jest ok
      dla mnie opis aukcji i cena są "święte" jeśli sprzedawca nie robi
      poprawek i adnotacji

      poza tym nie jemu oceniać "atrakcyjność cenową"
      ja kupiłam piętrowe łóżko z biurkiem za 150zł -chciałam nawet
      sprzedawcy dopłacić,bo uważałam,że jest warte więcej
      ale odpowiedział,że frycowe się płaci i nie będzie mnie naciągał smile


    • gosiapal Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 15.10.07, 13:37
      ja bym walczyła o swoje w takiej sytuacji.
      co innego gdyby grzecznie przeprosił i przyznał się do swojego błedu.
      ale atakowac kupujacego tylko dlatego ,ze chciał kupic jego produkt
      to juz przesada.
      nie odpuszczaj, niech się uczy kultury na drodze sadowej skoro
      inaczej nie potrafi.
      • coronella Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 16.10.07, 10:11
        z allegro to nie jest taka prosta sprawa, juz oczywiście zgłosiłam, ale oni nie ingerują.Pozostaje mi komentarz.

        Jedyne co mozna zrobić, to omijać ten sklep z daleka. Tak, jak pisałam wczesniej, skoro oni mnie tak potraktowali na samym początku, to co sie musi dziac, gdy ktoś zgłosi reklamacje? Dostanie inną paczke niż chciał? Czy bedzie miał inny, powazniejszy problem, i zainwestowane pieniądze? Najbierw go objada, wyśmieją, zrobią z niego złodzieja, oszusta, i biedny klient zostanie na lodzie.

        Tu pokazali klasę. Ja ich więcej nie chcę znac.
    • ewcians Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 17.10.07, 00:46
      Byłaś jedyną kupującą?
      Aukcja z błędem została wycofana przez użytkownika?
      Jeśli nie to - wydaje mi się to nadużyciem.....przemyślanym i podstępnym
      wprowadzeniem klienta w błąd - a później - kto zapłaci ile miało być prawidłowo
      to zapłaci, kto nie to łaski bez, a na prowizji Allegro się wówczas zaoszczędzi,
      no i cena skusi kupujących, także większa szansa na to, że ludzie będą dopłacać
      (jak już kupili) i więcej wózków się sprzeda.
      Hm........jeśli sytuacja wyglądała tak jak ja to sobie wymyśliłam to - może
      zgłoś jeszcze raz do Allegro? jako nadużycie i działanie zmierzające do
      sprzedaży większej liczby wózków niż udałoby się sprzedać wystawiając normalną
      cenę??
      Strasznie to wszystko dziwne.......owszem pomyłki się zdarzają. Ale jeśli aukcja
      nie została od razu wycofana (max. na następny dzień) to jestem skłonna
      twierdzić, że było to działanie z premedytacją...
    • bluestarfish Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 17.10.07, 02:50
      Ja u tego Pana w sklepiku to nawet kiedyś byłam smile
      Pan ma taki osiedlowy komis z art. dziecięcymi, raczej niefirmowymi.
      Lokalik maciupki, że ciężko nawet przejść między tym badziewiem. Pan
      siedzi tam raczej tylko sam (dla drugiej osoby ani by pracy, ani
      nawet miejsca nie było) - no, chyba, że ma jeszcze jakiegoś
      zmiennika, ale nie przypuszczam. Pan jest taki bardziej "swojak",
      raczej nie bardzo "kształcony", w wieku, myślę, pod 30. Dużo na tym
      komisie pewnie nie zarobi, więc sobie kiedyś wymyślił, że rozwinie
      skrzydła na Allegro sprzedając nowe wózki Quinny. Nie zdziwiłabym
      się, gdyby się okazało, że w tym swoim sklepiku żadnego "Quiniaka"
      tzw. klientowi z ulicy nigdy nie sprzedał, bo tam do niego raczej
      potencjalni nabywcy wózków tej marki nie trafiają. Ja sama do tego
      jego Aleksandrowa Ł. się pofatygowałam, bo w żadnym sklepie w Łodzi
      nie mieli Quinny Freestyle Comfort, a on nimi handlował. Umówiliśmy
      się telefonicznie, powiedziałam, że chcę do wózka dziecko
      przymierzyć. Na miejscu okazało się, że Pan wózki faktycznie ma, ale
      wszystkie fabrycznie zapakowane i odpakuje mi jeden tylko wtedy,
      jeśli z góry się zdeklaruję, że po przymiarce go kupię (bo raz
      rozpakowanego nikt mu już później na Allegro jako nowego nie kupi, a
      w sklepiku klientela miejscowa go nie kupi tym bardziej). Deklaracji
      takiej, oczywiście, nie miałam zamiaru składać. Mąż się wkurzył i
      już nawet wyszedł z tej jego pakamery, ja jeszcze raz się spytałam,
      czy nam jednak tego wózka nie pokaże (przez telefon mówił, że nie ma
      sprawy, tylko dlatego ciągnęliśmy się z Łodzi, specjalnie do niego,
      z 9-miesięczną wtedy córką). W końcu niechętnie zgodził się. Wózek
      nam i małej pasował, ale Pan nie miał wtedy koloru, który
      chcieliśmy. Miał mieć 2-3 tygodnie później - nie czekaliśmy,
      kupiliśmy gdzieindziej. To tak gwoli przybliżenia sprzedawcy smile

      Coronella, ja bym walczyła o swoje. Klikając dobrze wiedziałaś, że
      cena jest super okazyjna, ale skoro ktoś wystawia towar na sprzedaż
      w danej cenie, to znaczy, że taka cena go zadawala, kupującemu nic
      do tego. No, a już po tych mailach, to zupełnie nie ma kwestii, że
      nie powinnaś mu odpuszczać!
      • coronella komentarz 17.10.07, 08:41
        bardzo Wam dziękuję za wszystkie opinie.
        Postanowiłam, że jako komentarz wkleje link do tego postu. On najlepiej opisuje sytuację, musze liczyć sie z komentarzem zwrotnym, a znając juz kulture tego pana, nie bedzie przebierał w słowach.
        • owianka Re: komentarz 17.10.07, 09:02
          Jeszcze ja wtrącę swoje 3 grosze w kwestii sprawdzania cen w sklepach i u
          konkurencji. Kupiłam na Allegro wózek Teutonia, nowy, za 850 zł - a w sklepach
          są po 1750 (i w życiu nie przyszło mi do głowy potwierdzać cenę). Osoba u której
          kupiłam ma jakieś dostawy modeli pozostałych z ubiegłego roku, czy jakoś tak. To
          tytułem tego, że jak twierdzi ten pan, wykorzystałaś go niecnie, bo takich
          okazji nie ma. Nieprawda, bo są, a jak są, to się je łapie, a nie traci czas na
          pisanie maili i czekanie, aż ktoś inny ci okazję sprzątnie sprzed nosa.
          • agni71 Re: komentarz 17.10.07, 11:19
            Jeszcze a propos okazji. Mnie np. nigdy wózki quinny nie
            interesowaly i autentycznie nie miałabym pojęcia, ze cena z tej
            aukcji jest jakaś super okazyjna.... Ciekawa jestem, jak sie sprawa
            zakoczy....

            aga
        • danamat Re: komentarz 17.10.07, 11:29
          pomysł fajny ale...
          "2. Komentarz nie może zawierać:
          -wulgaryzmów, treści obscenicznych, pornograficznych lub
          nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii oraz
          konfliktów między narodami;
          -danych kontaktowych innej osoby (w tym imienia, nazwiska, miejsca
          zamieszkania, numeru telefonu lub adresu e-mail);
          znaków, które powodują, że lista komentarzy staje się nieczytelna;
          -informacji o charakterze wyłącznie reklamowym;
          -adresów stron WWW. "
          • coronella Re: komentarz 17.10.07, 12:15
            hm, szkoda, chętnie bym temu dupkowi utarła nosa, tylko nie bardzo wiem jak.
            Mąż mnie namawia na sprawę, i juz nie o ten wózek, a o jego postawę. Tylko o bedzie sie wiązało z jezdzeniem do Aleksandrowa, bo sprawy wnowi sie do sądu własciwego dla miejsca zamieszkania pozwanego.
            • romanticca BŁAGAM!!! 17.10.07, 12:49
              Błagam Cię na kolanach: NIE ODPUSZCZAJ.
              Dopóki my konsumenci będziemy pozwalać na takie traktowanie, doputy tak traktowani będziemy. Mamy swoje prawa - korzystajmy z nich.
              • ewcians Re: BŁAGAM!!! 18.10.07, 01:38
                ja też Cię błagam - sama sprzedaję na allegro i kilka razy zdarzyło mi się
                wystawić aukcję z błędem! - ZAWSZE ją wycofywałam natychmiast (jak wystawiam
                zawsze patrzę jak aukcja się "prezentuje" czy wszystkie zdjęcia się wyświetlają,
                czy opisu nie ucięło itd) i sądzę, że nie tylko ja tak robię, ale 90 %
                sprzedających.
                To jedno.
                Druga sprawa:
                Nie wiem, czy już wkleiłaś linka do tej dyskusji do swojego komentarza, i czy
                już wystawiłaś temu dupkowi komentarz , w każdym razie jeśli tego jeszcze nie
                zrobiłaś - napisz do Allegro prośbę o pozwolenie na wklejenie tego linka - może
                się zgodzą (a przy okazji zajmą sprawą - jak sami przeczytają opinie?).
                Na Twoim miejscu jak już zamierzasz pchać się w sądy - założyłabym równocześnie
                sprawę o obrazę oraz o oszustwo (a co tam, jak już dokopać to tak by popamiętał
                do końca życia).
                Czytając opis jednej z Forumowiczek, która miała "przyjemność" Pana odwiedzić
                osobiście - przypomina mi się moje "potknięcie" w sprawie pewnego zakupu (tu w
                grę wchodziła kwestia świadomego wprowadzenia w błąd klienta)ja tamtemu
                cwaniakowi (zwyzywał mnie przez tel. gdy mu oznajmiłam, że chcę zwrócić towar
                niezgodny z deklaracjami i sobie ze mnie ewidentnie bimbał chichrając mi się w
                słuchawkę ze słowami "spróbuj dzieciaku zwrot zrobić a zobaczysz jak ci kasę
                zwrócę, następnie rzucając mi z 10 razy słuchawką z dzikim śmiechem
                poprzedzającym ten krok)nie odpuściłam. Co prawda wystarczyła podróż z Mężem w
                miejsce przeznaczenia, ale jak Mu mój postawny Chłop nagadał a ja dodałam swoje
                5 gr (rzuciłam kilkoma artykułami ustawowymi i postraszyłam sądem i "o
                zgrooooooozo" pokryciem kosztów sądowych oraz odsetkami), tak gość się roztrząsł
                jak galaretka i rzucił mi dosłownie w twarz kasą (Mąż nie omieszkał mu rzucić
                towarembig_grin w ramach rewanżu). Ale ja towar kupiłam w realu i mogłam sobie na
                takie rozwiązanie sprawy pozwolić - Ty masz nieco inną sytuację, w każdym razie
                - jestem zdania, że cwaniactwo a tym bardziej chamstwo trzeba zwalczać i nie
                ważne jakimi środkami - byle skutecznie.
      • coronella clio 19.10.07, 09:30
        Nie smile))
        Ale bardzo chciałam pojechac do Manufaktury, tylko mezowi się nie chciało smile))
        Jadę tam zaraz.

        Sąd rzeczywiście w Zgierzu, nawet lepiej, bo bliżej smile
        Tworzę wezwanie przedprocesowe. Mam juz opinie allegro, cały zestaw ustaw, bedzie dobrze smile
    • juliza Re: Sklep allegro- mulan_pl , aBBakids żenujące 19.10.07, 11:10
      Zanim pójdziesz do sądu, spróbuj się dowiedzieć, jak możesz walczyć o swoje - w
      Federacji Konsumentów, Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów itp.
      Znam też przypadek, choć nie chodziło o handel internetowy, że już sam fakt
      napisania przez prawnika, a jednocześnie poszkodowanego, wyczerpującego pisma,
      łącznie z przywołaniem orzecznictwa i postraszeniem sądem do firmy, która miała
      zamiar "olać" klienta, spowodował, że w następnym liście poprosili tylko o numer
      konta, na które należy zwrócić pieniądze. Sprawa została załatwiona w kilka dni.
      Czego i Tobie życzę smile
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka