Dodaj do ulubionych

co w takiej sytuacji??

16.08.07, 11:37
witam kochane e-mamusie.
siedze na forum namietnie juz od bardzo długiego czasu ale jakos
zawsze brakowalo odwagi aby sie odezwac.wiec na poczatku witam
wszystkie MAMUSIEwinki prosze o rade.
Kupilismy z męzem łozko(bardziej w formie kanapy)i po pewnym czasie
niemilosiernie zaczeły wyłazic w nim sprezyny,do takiego stopnia ze
nie da sie na wyrku siedziec a nie mowiac juz o spaniu.a niestety na
tej polowie spie ja przez co mam siniak na siniakusmile.w zwiazku ze w
grudniu konczy nam sie gwarancja na w/w łozko,poszlam zgłosic
reklamacje do sklepu gdzie zostalo zakupione.starszy pan-sprzedawca
oczywiscie przyja reklamacje ale kazal sie kontaktowac z producentem
i bezposrednio do niego skladac reklamacje.podczas rozmowy z panem
producentem,pan poprosil mnie o napisanie reklamacji w formie
listownej i o wysłanie do biura.I TU ZACZYNA SIE PROBLEM...
Biuro znajduje sie w Twardogórze...i jak dostac potwierdzenie ze
taka reklamacja byla skladana??bo przeciez nie bede jechac do
Twardogóry zeby dostac pieczatke czy podpis ze reklamacja
przyjeta...a boje sie ze bez tego sprawa bedzie sie
ciągneła,producet sie wypnie a nam skonczy sie reklamacja i
niespelna dwu letnie łozko trzeba bedzie wywalic na smiecisad

pozdrawiam i prosze o jakies radysmile
Obserwuj wątek
    • majka003 Re: co w takiej sytuacji?? 16.08.07, 12:20
      proste: Zrób dwie kopie listu a jedną poślij listem poleconym za
      potwierdzeniem odbioru tzw. zwrotka lub faxem-wtedy masz
      potwierdzone że wysłałaś lub przefaxowałaśsmile Innego sposobu nie
      ma...albo mail.
      Pozdrawiam,
    • soemi Re: co w takiej sytuacji?? 16.08.07, 13:59
      Sprzedawca nie ma prawa odesłać Cię do producenta, bo to ze
      sprzedawcą zawarłaś umowę kupna-sprzedaży i to on w Twoim imieniu
      załatwioa sprawę z producentem. Ponadto przedmiot jest na tyle duży,
      że sprzedawca ma obowiązek przetransportować go na właśny koszt do
      reklamacji lub wysłać na miejsce rzeczoznawcę-szczegóły znajdziesz w
      ustawie. Jeśli sprzedawca ponownie odmówi Ci przyjęcia reklamacji i
      odeśle do producenta zażądaj tego na piśmie, jeśli nadal będzie
      stawiał opór powiedz że sprawę zgłosisz do Państwowej Inspekcji
      Handlowej. Wtedy wysyłając pismo do PIH wyslij również do sklepu, do
      wiadomości kopię. Powinnaś otrzymać odpowiedź w ciągu 14 dni od
      momentu złożenia reklamacji, jeśli nie otrzymasz przyjmuje się, że
      reklamacja została uznana.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka