Dodaj do ulubionych

ogrzewanie gazem mieszkania 50m -ile miesięcznie?

15.01.08, 22:53
Wiem,że to nie tamat na to forum...ale mam pilną sprawę
zamierzam wynająć mieszkanie-wlaśnie się doweidzialam ,ze jest tam
ogrzewanie gazowe .Nie mam zupelnie doświadczenia w tym temacie i
nie wiem ile mam zakladać oplat za zuzycie gazu w tej wielkości
mieszkaniu ( chodzi o czas zimowy ) ogrzewanie jak i gaz potrzebny
do ogrzania wody w lazience , oraz potrzeb"kuchennych"
slowem-jakich rachunkow miesięcznie mogę się spodziewać
z gory dziękuję za wszelkie przydatne informacje
Obserwuj wątek
    • haja197222 Re: ogrzewanie gazem mieszkania 50m -ile miesięcz 15.01.08, 23:06
      300 - 350zł/miesięcznie, ale mój piec jest wiekowysmile Być może nowe są bardziej "gazooszczędne". Dużo zależy też od temperatury panującej na zewnątrz.
      --
      "...Więc, więc myślisz, że potrafisz odróżnić niebo od bólu? Czy odróżnisz zielone łąki od zimnych stalowych szyn...?" Pink Floyd
    • indra2 Re: ogrzewanie gazem mieszkania 50m -ile miesięcz 15.01.08, 23:21
      Ja mam mieszkanie 70m, ogrzewanie na gaz + podgrzewania wody (4os.), płytę i
      piekarnik mam na prąd więc nie używam gazu do gotowania i na gaz rocznie
      wydajemy ok. 2500zł. W miesiącach zimowych jest to ok. 600-700zł/2m-ce.
      Mieszkanie jest nowe, ocieplone, nowe okna, piecyk dwufunkcyjny. Grzejemy tak
      przeciętnie od października do końca marca w zależności od pogody.
    • adam122.pl Re: ogrzewanie gazem mieszkania 50m -ile miesięcz 21.02.08, 20:55