Dodaj do ulubionych

oczekiwania na starania majowo - sierpniowe :)

25.02.05, 15:27
Hej,może są kobietki, które specjalnie czekają na maj w którym to zaczniemy
sie starać o bejbika smile Razem rażniej. Jeszcze 2-miesiące !!! Ja już sie nie
mogę doczekać big_grin . moniqe245

Obserwuj wątek
    • diament79 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 26.02.05, 17:28
      My, tzn Aneta i Kuba bierzemy slub w czerwcu a małego Groszka mamy w planach.
      Chcielibysmy żeby urodziło się między marcem a sierpniem, czyli mamy jeszcze
      troszke czasu, ale wiadomo życie jest życiem, równie dobrze mogę juz być w
      ciąży a moge mieć z tym problemy, nie wiem jeszcze na 100%
      • moniqe245 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.02.05, 23:18
        super dziewczyny! Fajnie że jest nas trochę big_grin Wiecie co, byłam ostatnio u
        ginka i nie mogłam uzyskać skierowań na badania sad Powiedział że jak chce
        badanka to we własnym zakresie. I co ja mam teraz zrobić... nie stać mnie samej
        na badania. A chciałabym sobie zrobić chociaż na toksoplazmoze, cytomegalię,
        myślałam jeszcze o różyczce. No ale podobno powinnam być odporna bo szczepiłam
        sie na różyczke w podstawówce. Wynik jest taki że chyba nie porobie żadnych
        badań sad I pójde na żywioł... Co o tym myślicie dziewczyny? Jak tam Wasze
        przygotowania do ciąży...
        • ankawojcik Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 01.03.05, 10:43
          Witam dziewczyny !!

          Widzę iż jest nas kilka big_grin Ja już bym chciała rozpocząć strania ale z różnych
          względów muszę poczekać przynajmniej do maja sad Ale bardzo się cieszę iż
          będziemy mogły razem podtrzymywać się na duchu i wymieniać istotne wiadomości.
          Dziś idę do gina (zmieniam na nowego) i poprosze go o skierowanie na badaniana
          hormonalne, toksoplazmoze i cytomegalię. Zobaczymy jak zareaguje smile
          Pozdrowienia dla Wszystkich
        • nata_home Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 18.03.05, 18:21
          cześć
          Jak juz wcześniej wspomniała jedna z Was jest juz podobny wątek letnie starania
          i jesteśmy tam juz dośc spora grupa od jakiegoś czasu więc może bysmy sie tam
          wszystkie spotykały ,a co do badań , ja własnie dzisiaj odebrałam tokso i
          różyczkę no kosztowało mnie to 88 zł i jeszcze musiałm porobic inne badania
          więc w sumie 120 zł ale woalałam wydać te pieniądze i spać w razie czego
          spokojniej , chodzi o to że nie wiem czy trzeba czy nie ale pani zaczeła w
          laolatorium zadawać tyle pytań i zrobiłam tokso i rózyczke, niby wyniki z
          kiedyś i obecne , czyli mogą zbadać czy juz to przechodziłaś i czy organizm
          wytwarza , wytworzył przeciwciała , ja na rózyczkę równiez byłam szczepiona w
          szkole ale znam historie że mamuski przechodziły ją znowu w ciąży
          To co może do zobaczenia na "letnich staraniach " pozdrawiam
        • amilos Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 18.04.05, 18:22
          witajcie dziewczyny, cały czas obserwuję ten wątek, aż wreszcie postanowiłam się
          odezwać. Dopisuję się do rozpoczynających starania już w maju - więc przed nami
          ostatnia (oby!!!!!) miesiączka. Mój mąż chodzi po domu i śpiewa "będziemy robić
          dzidziusia" i bardzo się z tego cieszymy oboje. Czy u Was też przygotowania
          pełną parą? Już czekamy na maj, jakieś 3 tygodnie...Pozdrawiam wszystkie
          starające się i życzę nam powodzenia. Aga
          • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 22.04.05, 21:44
            Właśnie napisałam na ich wątku żeby dołączyły do nas ale chyba nikt nie okazał
            się zainteresowany. Dziwi mnie to troszkę że na same majowe staranie wpisało
            się tak dużo osób a nasze pozostaje w tyle mimo że przecież jesteśmy dłużej.
            Ale sobie tak myślę że jak się skończy maj i nic nie będzie to wtedy może się
            będą do nas wpisywać. A tak wogóle dziewczyny to napiszcie coś o sobie (jeśli
            wogóle chcecie) - skąd jesteście, ile macie lat itp. Ja mam 23l. kończę 4 rok
            studiów i jestem z Krakowa wink)) pozdrawiam
      • moniqe245 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 26.04.05, 14:28
        dziewczyny oto lista starających się w najbliższym czasie smile

        moniqe czyli ja - maj (śląsk)
        amilos - maj (śląsk)
        podi11 - maj
        ola07 - maj (Kraków)
        dziobek25 - maj/czerwiec
        Keri5 - maj (Kraków)
        kropcia1 - czerwiec/lipiec
        mynia-pynia - lipiec
        aga1610 - lipiec
        patka05 - lipiec/sierpień
        nikaa1 - sierpień
        agaga19 - lato
        • moniqe245 lista starających się :) 26.04.05, 14:28
          dziewczyny oto lista starających się w najbliższym czasie smile

          moniqe czyli ja - maj (śląsk)
          amilos - maj (śląsk)
          podi11 - maj
          ola07 - maj (Kraków)
          dziobek25 - maj/czerwiec
          Keri5 - maj (Kraków)
          kropcia1 - czerwiec/lipiec
          mynia-pynia - lipiec
          aga1610 - lipiec
          patka05 - lipiec/sierpień
          nikaa1 - sierpień
          agaga19 - lato
          • moniqe245 Re: lista starających się :) 26.04.05, 14:31
            Dziewczyny wpisujcie się bo już niedługo MAJ!!!!
            Mnie niestety przyjdzie troszkę poczekać bo mam mieć @ 4-5 maja, ale po @ ostro
            do roboty się zabieramy big_grin Jak któraś zaciąży to bedzie wysyłanie fluidków
            ciążowych smile Także dziewczyny trzymajmy za nas wszystkie kciuki smile
      • moniqe245 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.04.05, 16:47
        ehh..ja byłam dzisiaj u dentystki ale niestety nie ma jej do 4 maja sad więc nie
        wiem jak z moimi ząbkami.. też się nieco obawiam by sie nie przesunęło wszystko
        przez ząbki...mam nadzieję że żadnego leczenia jednak nie będzie smile Kropcia co
        powiedziałaś na wizycie? że chciałabyś sprawdzić stan uzębienia czy co?
        • kropcia1 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.04.05, 18:18
          Idąc do dentystki myślałąm ,że mam kilka dziór - bo dawno nie byłam. Na wejściu
          powiedziałąm , ze przyszłam na kontrole, bo chiałąm wiedzieć ile mam zębów do
          leczenia i dzisiaj się zając największą dziurąsmileKu mojemu zaskoczeniu okazało
          się , ze wszystkie zęby mam zdrowe, a dotychczasowe plomby się trzymają.
          wychodząc dentystka powiedziała mi , ze mam przyjsć do kontroli za pół roku
          chyba , ze będę w ciąży ( jakby czytała w moich myślach!!!) to mam przyjsć w 3
          lub w 4 miesiącu ciaży sprawdzić czy nic się nie dzieje...o planowaniu ciąży
          nic nie wspominałam.Jakby się okazało, ze mam jakieś dziury to bym powiedziałą,
          ze chce się wyrobić z leczeniem do czerwca, bo mi na tym zależy.
          • patka05 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.04.05, 19:27
            Ja właśnie planuję wizytę u dentysty po długim weekendzie majowym. Mam
            nadzieję, że będzie to wizyta tylko kontrolna, ale to pewnie płonne nadzieje...
            suspicious Od dwóch lat nie byłam u dentysty suspicious
            W każdym razie do lipca- niestety suspicious - jeszcze dużo czasu więc jakby co, to
            zdąrzę ząbki podleczyć smile

            A propo- zaciągnijcie też mężów do dentysty- pruchnica jest bardzo zaraźliwa.
            Mój na razie wzbrania się rękami i nogami, ale negocjujemy suspicious

            pozdrawiam,
            patka
            • ola07 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.04.05, 20:20
              Cześć dziewczyny!
              Właśnie wczoraj byłam u gina,zrobiłam sobie USG i cytologię zlecił mi także
              badania na toxoplazmozę(przeciwciała IGG I IGM),oraz cytomegalię (IGG I
              IGM),dodam że nie musiałam wcale sie o nie prosić.Szkoda tylko że tych badań
              nie można wykonać na NFZ,bo są bardzo drogie( koszt ok 120zł).Słynne testy
              owulacyjne p.Ewy analityk,też już zakupiłam,tak że ok.17-18 maja
              startujemy.Pozdrawiam.
              • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 28.04.05, 10:00
                Cześć dziewczyny. Ja u dentysty byłam ponad miesiąc temu i powiedziała mi że
                wszystko w porządkui że mam przyjść za pół roku (hehe pewnie nie przyjdę).
                Wczoraj dostałam @ po strasznie długim 42dniowym cyklu. Nie wiem czy są jakieś
                przeciwskazania żeby po tak długim cyklu nie starać się o dzidzię? muszę
                zapytać mojej gin jak pójdę na cytologię. A wogóle co to są za badania na tą
                cytomegalię? moja lekarka nic o nich nie mówiła a ja pierwsze słyszę, czy
                wogóle trzeba je robić? A tak wogóle to jestem coś ostatnio w kiepskim
                nastroju. Nie wiem czy to była wina znp, ale wczoraj się z mężulkiem
                pokłóciliśmy i opadł we mnie cały entuzjazm. Poza tym strasznie się boję
                egzaminów na studiach, że właśnie najwięcej będę mieć gdyby się udało na
                początku ciąży. Mam nadzieję że jakoś to będzie a jeśli mi nawet nie pójdą to
                najważniejsza będzie dzidzia. Ale się rozpisałam, przydałoby się kończyć. Acha
                dziewczyny jak możeci4e to odpowiedzcie na to pytanie o te badania.
                Pozdrawiam
              • moniqe245 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 28.04.05, 15:29
                ola07 to podobnie jak ja smile my startujemy tak 12-14 maja smile) No dziewczyny
                niedługo się zacznie big_grin ja specjalnych przygotowan czy badań nie robiłam.Od
                stycznia biorę tylko folik, tablety odstawiłam na 1 cykl... niestety badania
                są bardzo drogie a na NFZ bardzo ciężko dostać,jak wogóle...
    • kropcia1 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 17.05.05, 09:49
      halo dziewczyny!!!big_grin Działacie??? Włąśnie podjęłam decyzję ,że zacznę już
      teraz w nastepnym cyklu. Powód?? Ostatnio mam strasznie długie cykle- tak po 36-
      37 dni i to wszystko strasznie sie przesuwa w czasie....a ja nie mam takiej
      cierpliwościtongue_out A przede mną egzaminy...mam nadzieje , ze nie bedzie zbyt duzo
      stresu..bo to działa na niekorzyść starańsmile
      • ola07 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 17.05.05, 09:54
        Przede mną dziś ostatnie "obowiązkowe",przytulankosmile),15.05 wyszedł mi
        pozytywny test owu.,ale za to na drugi dzień zniknął śluzik,za to dziś rano
        miałam niewielki skok tempki z 36,5 na 36,7,więc jeszcze dziś się
        poprzytulamy,choć trochę się w tym wszystkim pogubiłam,ale może sie
        uda.Pozdrawiam.
          • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 17.05.05, 18:35
            Witam dziewczyny wink)) muszę powiedzieć że my też nie wytrzymaliśmy i zaczęliśmy w tym miesiącu jednak i przed wczoraj mieliśmy przytulanko i 6 dni temu też a wczoraj miałam skok tempki na 36,8 dziś też 36,8. Zastanawiam się tak czy tam się coś dzieje w tym moim brzusiu czy może nie. Strasznie nie mogę się doczekać kiedy będę testować, po prosti mnie ciekawość zrzera a z drugiej strony się boję, że nie będzie nic. Jeszcze sobie tak mówię że jeśli się udało to bym miała świetny prezent albo na urodziny mężusia albo na rocznicę ślubu (oba w czerwcu). Ale trzeba poczekać jeszcze 2 tygodnie do testowania niewiem jak mi się to uda, bo ja się już czuje jakbym była w ciąży - hehe!!! poza tym strasznie się stresuje na każdym kroku i mam egzaminy i prezentacje na uczelni i cały czas mnie boli brzuch. No nic będę kończyć bo się rozpisałam. pozdrawiam wink))))
                      • syla.t Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 18.05.05, 09:36
                        kropcia1 nie martw sie nie zostaniesz sama na przyszly miesiacsmile bo ja tez
                        zaczynam dopiero od czerwca choc mogla bym zaczynac dzisiaj ale wole w czerwcu
                        mam nadzieje ze sie uda za pierwszym razem tak jak z alicja jesli nie to
                        najpuzniej w sierpniu. pozdrawiam i trzymam za wszystkich kciuki
                        • patka05 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 18.05.05, 12:11
                          Cześć dziewczyny,

                          Ja właśnie mam @, długo rozmawialiśmy z mężem i ustaliliśmy, że choć czekamy z
                          właściwymi staraniami do sierpnia, to nie będziemy się już od tego cyklu
                          zabezpieczać. Co- biorąc pod uwagę nasze wcześniejsze doświadczenia- zaowocuje
                          pewnie ciążą jak nie w tym cyklu to nastepnym. suspicious

                          Będziemy się więc dalej razem wspierać smile
                    • amilos Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 18.05.05, 23:48
                      Ja też trzymam za nas kciuki, ja testuję w sobotę, już się zresztą nie mogłam
                      doczekać i zrobiłam taki próbny, bezstresowy teścik dzisiaj rano (żeby nic nie
                      przegapić!), ale to za wcześnie i wyszła tylko 1 kreska. Bezstresowo tzn. że
                      mążuś prawie leżał na teście, tak się w niego wpatrywał (patrzył na
                      dzidziusia!)Następny test w sobotę lub niedzielę, a potem trzy dni po terminie
                      @, jeśli nie przyjdzie.
                        • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 19.05.05, 11:47
                          Ja to już świruje na tym punkcie i nie mogę się skupić na niczym innym. Zrobię test w przyszłym tygodniu, ale mam złe przeczucia że chyba nie w tym cyklu. Jestem ogólnie bardzo zestresowaną osobą i chociażby z tego powodu, już nie mogę się doczekać końca czerwca kiedy dużo obowiązków mi odejdzie. W nocy też nie mogę spać bo o tym myślę a wiem że to nie dobrze chyba tak o tym myśleć. A jesteście jedynymi osobami którym mówię o moich obawach, bo gdyby się okazało że się jednak udało to chciałabym zrobić niespodziankę, więc dlatego nikomu ani mru mru. Nawet mężulek jakoś wogóle się o to nie pyta, bo on wogóle od początku jest przekonany że na pewno w pierwszym cyklu starań nam nie wyjdzie, więc nawet nie pyta o to. To tylko ja tak świruje. Trochę się też obawiam czy problemy z zajściem w ciążę nie są przypadkiem dziedziczne. Moi rodzice starali się o mnie 10 lat!!! boję się żebym i ja nie miała takich problemów.
                          Po ilu dniach testujecie dziewczyny?
                          pozdrawiam
                          • ola07 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 19.05.05, 22:43
                            Keri ja mam to samo ,mimo, że to mój pierwszy poważny cykl starań,ja już
                            świruję,przeglądam w kółko strony w internecie o prawidłowej temperaturze i
                            śluziku,wpisuję w wyszukiwarkę wszystkie możliwe strony o tym co zrobić żeby
                            zajść w ciążę,a co najgorsze codziennie zamęczam tym męża,który stwierdził, że
                            już ma mnie dośćcrying,na dodatek zaczęła sie II faza cyklu,a mi tempka skoczyła
                            tylko o dwie kreski z 36.5 na 36.7,tak już mam trzeci dzień, to chyba trochę za
                            mało nie sądzisz?,więc pewnie w tym miesiącu sie nie udało.Testuję około 31.05.
                            • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 20.05.05, 09:04
                              To widzę że mamy podobnie!!! słyszałam że z tą temperaturą jest tak że nie koniecznie musi być 37 to chyba zależy na jakim poziomie utrzymywała się w drugiej fazie poprzednich cykli. Ale ja też mam taki dylemat temperaturowy ponieważ ostatnio mam albo 36,8 36,9 albo 37 i tak na zmianę, a wcześniej u mnie w II fazie były nawet 37,2 więc tak naprawdę już nic nie wiem. Nawet nie mam żadnych objawów(nie wiem czy tak wcześnie są wogóle możliwe) poza tym że boli mnie czasami brzuch ale nie na dole a na górze. I wciąż się zastanawiam czy jest tak coś w brzuszku czy to tylko marzenia. Wszystkie chciałybyśmy jak najszybciej ale co tu zrobić bedzie jak ma być, ja czuje że sobie poczekam jeszcze. Chociaż jak myślałam o staraniach to wydawało mi się że wyjdzie od razu. Ja też testuje ok 30 maja. pozdrawiam wink)
                              • ola07 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 20.05.05, 22:47
                                Teraz wyczytałam, że podobno ta temperatura nie musi być wysoka, ważne żeby
                                była wyższa przynajmniej o 0.2kreski,i w drugiej fazie utrzymywała się na mniej
                                więcej stałym poziomie,więc jak tu na forum dziewczyny piszą póki nie ma @,jest
                                nadzieja.Pozdrawiam.
    • kropcia1 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 20.05.05, 13:30
      Hej Dziewczyny! Ach mam problem. Nie dostałąm jeszcze okresu..a jest to już 38
      dzień cyklu. Zwykle mam tak 30-36 dni. i żadnych objawów zbliżajacej się @. To
      mnie martwi, bo jakbym była w ciąży to też jakieś bym miała. Temperaturę mam
      tak od 36,9- 37,5 - bo mierze kilka razy dziennie z nerwów. Pozatym w tym
      miesiącu strosowaliśmy " stosunek przerywany", bo miesiąc temu odstawiłam
      tabletki. W ciążę jakoś z mężem nie wierzymy..bardziej się boje, ze mi się
      miesiączka maxymalnie rozregulowała i teraz mi smutno bo starania miały być tuż
      tuż.. w dodatku mój M wczoraj mi kupił test i go normalnie w świecie
      zgubił!!!! - uznał to za znak, ze w ciąży nie jestemsmile))Acha dodam, ze tabletki
      brałam tylko miesiąc teraz, a jak wczesniej już kilka razy robiłam przerwe w
      tabletkach to potem nie miałam żadnego problemu z okresem. Co wy na to??
            • kropcia1 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 21.05.05, 16:25
              W koncu zrobiłam test i nie jestem w ciąży...nie było to dla mnie zaskoczeniem,
              bo czułam , że nie jestem..ale teraz jest mi bardzo smutnosad( bo teraz to już
              nie wiem dlaczego nie mam @.NIgdy wcześniej nie miałam z tym problemów, a tu
              nagle przed staraniami taki pech!!!! Może to znak od Niebios , ze to jeszcze
              nie pora??hmmm
              • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 21.05.05, 23:07
                Może dlatego że jak kobieta nastawia się psychicznie na dziecko to automatycznie opóźnia się jej @, ja tak miałam w tamtym cyklu - trwał on ponad 40 dni. Może dla nie których nie jest to konkretnym powodem ale ja uważam że to może być przyczyną opóźniającej się @. pozdrawiam
                • amilos Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 24.05.05, 13:02
                  cześc dziewczyny. Ja też do Was dołączę na starania w kolejnym miesiącu. Nawet
                  nie musiałam testować, w sobotę jak w zegarku przyszła @, ale tak bardzo
                  bolesna, że dopiero dzisiaj jestem w stanie usiąść do komputera. Więc będziemy
                  znowu razem się wspieraćsmile To były I starania. Keri, z tą @ możesz mnieć rację,
                  tu od psychiki zależy bardzo wiele....
                  • moniqe245 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 24.05.05, 15:17
                    hej dziewczyny, u mnie dopiero 19 dc. Cykle mam 28-29 dniowe. Na razie tempka
                    się utrzymuje, dziś 37 st. Z testowaniem poczekam do 1 czerwca czyli Dnia
                    Dziecka. Termin @ mam 3-4 lipca. Na razie mam pozytywne myśli chociaż objawów
                    nie mam żadnych ale myślę że na to za wcześnie. W niedzielę mam impreze ale
                    zrezygnuję z picia alkoholu, pozwolę sobie tylko na lampkę wina.. Trzymam
                    kciuki za Was smile Keri następnym razem Ci się na pewno uda smile
                      • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 24.05.05, 17:21
                        Ja się czuje dzisiaj okropnie, cały dzień strasznie boli mnie głowa, bolą piersi i chyba mam znp od paru dniu. Mój mężuś mówi - " o zbliża się okresik". A ja mam wciąż cichą nadzieje że może mnie los zaskoczy i jednak. Chyba nie wytrzymam i będę testować w dniu matki. Przykro mi Amilos że nie wyszło ale się nie martw nie będziesz sama w przyszłym miesiącu, na pewno się uda. pozdrawiam wink))
                          • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.05.05, 09:55
                            Witam!!!
                            Czyżby nasz wątek powoli upadał? czemu nie piszecie?
                            Ja wczoraj zrobiłam test i wyszła jedna kreska, pomimo tego że temperatury mam
                            idealnie ciążowe z tym drugim skokiem na 37,2, dziś miałam 37,1. Dziś jest mój
                            30 dc i niektórzy twierdzą że jeszcze może nie wyjść dobry wynik że lepiej po
                            terminie @ ale mnie się cosik wydaje że starania będą w przyszłym miesiącu. Po
                            jutrze powinnam dostać @ zobaczę czy będzie czy nie i wtedy najwyżej będę
                            jeszcze raz testować ale dopiero za parę dni. Pewnie przez ten stres nie wyszło
                            w tym miesiącu. pozdrawiam
                            • ola07 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.05.05, 11:32
                              Hej!
                              Ja mam zamiar testować za trzy dni,moje napięcie sięgnęło już zenitu, ale
                              wytrzymam,dodam że nie mam żadnych objawów,nawet piersi specjalnie mnie nie
                              bolą ,a nieraz dawały nieżle popalić,tak że pewnie nic z tego, ale jeszcze
                              przez trzy, cztery dni mam prawo mieć nadziejęsmile)).Pozdrawiam.
                              • moniqe245 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.05.05, 14:21
                                hej, keri napisz jaki test wypróbowałas? Testuj jeszcze raz za pare dni,
                                trzymam kciuki !! Dziś jest mój 7 DPO, a 22 dc. Wiecie co, będę testować 1
                                czerwca - w dniu dziecka. To będzie 2-3 dni przed terminem @. Bo dłużej nie
                                wytrzymam... We wtorek polecę kupić Quick Vick smile)
      • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 27.05.05, 23:13
        Teścik kupowałam na allegro od ewa analityk - jest to test paskowy do użycia po 7 dniach od owulacji. Strasznie się dzisiaj czuję - byłam na słoneczku i chyba mnie za bardzo spiekło, czuję się tak jak się zaczyna grypa włącznie z drgawkami. Zastanawiam się czy gdybym była w ciąży mogłoby to w jakiś sposób negatywnie wpłynąć na dziecko. Czy np. noszenie ciążkich rzeczy, opalanie się i picie coli mogło by zaszkodzić na tym etapie ciąży dziecku??? napiszcie jak sądzicie czy coś o tym wiecie?? w sumie to ja jestem nastawiona na to że na pewno w tym miesiącu nie wyszło, ale kto wie zaczynam się obawiać czy nie przesadziłam z opalaniem. Ja na razie czekam na @ a czuję że przyjdzie bo mam znp, dzisiaj w samochodzie rozpłakałam się bez powodu. Tempki mam na razie powyżej 37. Napiszcie jak to jest z tymi rzeczami o których pisałam. pozdrawiam i trzymam kciuki wink))))))
          • keri5 @ ;(( 28.05.05, 11:10
            Dzisiaj rano uzyskałam pewność że rozpoczynam czerwcowe starania. Tak sobie pomyślałam że gdyby to opalanie miało zaszkodzić dzidzi to się cieszę ze z majowych starań nici. pozdrawiam
            • kropcia1 Re: @ ;(( 28.05.05, 16:20
              dostałam @ i sie ciesze....załapie się na czerwcowe starania...jedna rzecz mnie
              martwi..dokłądnie 14 dni temu zaszalelismy z mężem bez zabezpieczenia...hmmm
              czyli teoretycznie wtedy miała być owulacja, czyli może cykl był bezowulacyjny?
              Jeżeli chodzi o opalanie...to ja nie bede unikac słońca w ciąży...ale nie bede
              sie też wylegiwać...za granicą widzałam jak kobiety w zaawansowanej ciąży sie
              opalały w bikini na plaży...to jest może przegięcie, ale krótkie spacerki na
              słoneczku, żeby nabrac kolorów nie powinno zaszkodzic...smile) pozdrawiamsmile
    • kropcia1 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 29.05.05, 19:29
      halo dziewczyny!!!!!! Jaka tu cisza....cisza przed testowaniem pewniesmile)Upał u
      mnie panuje straszny...aż się źle czuję... troche sie zaczynam obawiac letnich
      upałow połaczonych z ciążowymi dolegliwościami hehehe ale za to piekne
      słoneczne dni wzmagaja apetyt na dzidziusia...pomyślcie, że pewnie za rok o tej
      porze bedziemy sobie spacerować z wózeczkiem smile- umiecie sobie już to wyobrazić?
    • kropcia1 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 03.06.05, 09:09
      Trzymam za Ciebie Monikasmile Ja chyba bede sie wybierałą do apteki po testy
      owulacyjne...o ile beda... Wiem ,ze moglam kupic u Ewy...ale teraz to juz chyba
      za pozno...chce zaczac testowac w niedziele...to bedzie 10dc...chyba duzo tych
      testow wykorzystam bo mam strasznie nieregularne te cykle..moze sie dowiem
      kiedy mam owulacje...bo ja nigdy jej nie odczuwam, tak samo nie mam za bardzo
      jakis dokuczliwych objawow przy @...czasem zadnych...i to mnie dopiero teraz
      zaczyna martwic..czy wszystko jest w porządku...pozdrawiam....a co tam u Was
      Keri i Olu?
        • keri5 Re: oczekiwania na starania majowo - sierpniowe : 03.06.05, 22:58
          Miałam dziś świetny dzień. Wczoraj pogodziłam się z mężusiem i jest ok. Byliśmy dzisiaj w sklepie dla dzieci, dla prezent dla chrześnicy mojego męża. Mówię wam dziewczyny jakie piękne rzeczy widziałam to po prostu tego nie da się opisać. Jak to zobaczyłam to wzrosła we mnie nieodparta chęć żeby być już w ciąży.
          Potem byliśmy na rynku a następnie pojechaliśmy do małej Martynki która bardzo ucieszyła się z pelikana. Jutro mam 8dc i tak szczerze nie chcę się nastawiać na to że za parę dni będą dni płodne. Staram się myśleć o wszystkim byle nie o staraniach, ale chyba nie wychodzi. Postanowiłam że nie będę w tym cyklu testować wcześniej niż ma być @.
          Trzymam za was kciuki dziewczyny i pozdrawiam wink))))))))