Dodaj do ulubionych

jaki rodzaj alkomat wybrać

23.11.16, 17:44
nie znam się na tym kompletnie więc potrzebuję porady w kwestii wyboru parametrów alkomatu żeby to nie była zabawka, tylko porządny, wiarygodny sprzęt.
Obserwuj wątek
    • januusz789 Re: jaki rodzaj alkomat wybrać 25.11.16, 11:38
      Może napisz więcej szczegółów, np to jaki budżet jesteś w stanie przeznaczyć na zakup alkomatu bo w praktyce ma to duże znaczenie. Do 300-400zł znajdziesz już bardzo dobry alkomat jak AL-800 czy EVO-1, ja swój zamawiałem na stronie Alkometer.pl
    • bidon99 Re: jaki rodzaj alkomat wybrać 28.11.16, 07:43
      myślę że kolega januusz789 podał dobry zakres cenowy ale nie ograniczałbym się do wyboru konkretnych modeli tylko wyznaczenia sobie najpierw właśnie tego, co się od niego oczekuje. Czy to ma być elektroniczny czy półprzewodnikowy i przykładowo jakie są koszty jego utrzymania, bo nie ma co się oszukiwać, każdy taki sprzęt wymaga zajrzenia mu w kabelki raz na jakiś czas.
        • bidon99 Re: jaki rodzaj alkomat wybrać 15.12.16, 19:02
          No nie ma czym się martwić. Wolny rynek Ci gwarantuje coś takiego jak cennik na który możesz się zdecydować albo zrezygnować :D ja u nich wprawdzie takie rzeczy osobiście ale jak ktoś ma problem z dotarciem to i wysyłkowo można www.spyshop.pl/content/kalibracja-alkomatu-katowice-87 nie wiem czy na miejscu czy gdzieś odsyłają ale zrobiony jest błyskawicznie za każdym razem i żadnych problemów nie ma w użytkowaniu. Nawet dla sprawdzenia porównywałem z policyjnym i na luziku zbieżność była i "przed" i "po".
        • czarnymerlin Re: jaki rodzaj alkomat wybrać 16.12.16, 09:54
          Nie ma co przesadzać. Dobry alkomat i tak trochę kosztuje, kalibracja zresztą mniej. Jak kupowałem na allegro alkohita x50 to dostalem darmowe kalibracje w okresie gwarancji. Zawsze to trochę obniża koszty. Ważne raczej kupić dobry alkomat, który nie przekłamuje zawartości alkoholu we krwi.