Dodaj do ulubionych

Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.)

28.11.02, 10:38
Witam po raz kolejny i zapraszam.

Jako, ze dzisiaj spotykamy sie w oberzy to do zobaczenia wieczorem.

Obserwuj wątek
    • dsl Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 10:40
      Jeszcze dodam, ze miseczki nie znalazlem, swieczek zapomnialem.
      Mam za to latarke - zeby latwiej bylo robic cienie.

      Poza tym mam chandre ale mam nadzieje, ze do wieczora przejdzie.

      • 3e3 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 10:47

        > Poza tym mam chandre ale mam nadzieje, ze do wieczora przejdzie.

        Lacze sie w bolu, wczoraj mialam okropna w zwiazku z licznymi "sukcesami" w
        pracy, na pewno kiedys przejdziewink jak wszystko.

        • dsl Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 10:51
          > > Poza tym mam chandre ale mam nadzieje, ze do wieczora przejdzie.
          >
          > Lacze sie w bolu, wczoraj mialam okropna w zwiazku z licznymi "sukcesami" w
          > pracy, na pewno kiedys przejdziewink jak wszystko.

          Przyjdz dzisiaj - pomozemy. Wez tez Ole (?) - niech zobaczy jak sie mama
          potrafi bawic wink)))
          • 3e3 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 10:56

            > Przyjdz dzisiaj - pomozemy. Wez tez Ole (?) - niech zobaczy jak sie mama
            > potrafi bawic wink)))

            Wiesz z przyjemnosciawink)) A juz lepiej ona nie patrzy jak mama sie bawi bo
            jakis czas temu dziecko przygotowywalo mi sniadanko, soczki itp.wszystko do
            lozka, bo pionizacja mamy byla poprostu niemozliwawink
            • dsl Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 11:07
              > > Przyjdz dzisiaj - pomozemy. Wez tez Ole (?) - niech zobaczy jak sie mama
              > > potrafi bawic wink)))
              >
              > Wiesz z przyjemnosciawink))

              No to juz. Nawet jak sciagniesz na 7 to tez super.

              > A juz lepiej ona nie patrzy jak mama sie bawi bo
              > jakis czas temu dziecko przygotowywalo mi sniadanko, soczki itp.wszystko do
              > lozka, bo pionizacja mamy byla poprostu niemozliwawink

              "pionizacja mamy" - fajnie brzmi...
              A Oli zeby sie nie nudzila moge zawsze przyniesc ksiazeczke do ogladania... ;-
              ))))))))))))
        • magsie Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 10:53
          A z jakiego powodu masz chandre?
          Ja jestem wykonczona, bo od dluzszego czasu tone w pracy i wrecz, ze tu nocuje,
          a na dodatek wczoraj wieczorem bylam w teatrze na "Rat Pack" i zanim wrocilam
          do domu to bylo juz dzisiaj smile)
          Jesli lubicie Deana Martina, Franka Sinatre i Sammy Davis Jr to polecam Rat
          Pack. Show jest na prawde super ale opowiem Wam szczegoly dzis wieczorem.
          Co do sprzetu to klucz z dziurka mam ale nie wiem czy jest ona wystarczajaco
          duzasmile)
          • niejack Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 10:59
            > Jesli lubicie Deana Martina, Franka Sinatre i Sammy Davis Jr to polecam Rat
            > Pack. Show jest na prawde super ale opowiem Wam szczegoly dzis wieczorem.

            A dlaczego mnie na niego nie zabralas?smile))))
            Oj nie, ladnie nie ladniewink)))

            > Co do sprzetu to klucz z dziurka mam ale nie wiem czy jest ona wystarczajaco
            > duzasmile)

            [Tu mialem zamiar cos napisac, ale nie napiszewink]

            Pozdrawiam i do zobaczenia wieczoremwink)
            • magsie Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 11:03
              > A dlaczego mnie na niego nie zabralas?smile))))
              > Oj nie, ladnie nie ladniewink)))

              Widocznie nie wystarczajaco glosno krzyczales, ze chcesz przyjscsmile) Ale ja z
              checia moge isc jeszcze raz. Problem w tym, ze show jest tylko jescze do
              soboty sad(
              • niejack Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 11:13
                > Widocznie nie wystarczajaco glosno krzyczales, ze chcesz przyjscsmile) Ale ja z
                > checia moge isc jeszcze raz. Problem w tym, ze show jest tylko jescze do
                > soboty sad(

                Oberwie Ci sie Mags, wieczoremwink))
          • dsl Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 11:15
            > A z jakiego powodu masz chandre?

            Aaa tak poo prostu... (moze to PMS wink

            > Co do sprzetu to klucz z dziurka mam ale nie wiem czy jest ona wystarczajaco
            > duzasmile)

            [...] wink

            Fajnie.
            Ja w porze lunchu wyjde do Tesco i zobacze jak sie sprawa ma z miseczka. Jak
            beda jakies tanie biale swieczki to tez kupie.
    • 3e3 Do izabelski - balet albo musical 28.11.02, 10:52
      Izabelski czy bedziecie spedzac swieta tu czy w PL?
      Znalazlam info, ze w okolicach swiatecznych graja Piotrusia Pana w Royal Hall a
      w Coliseum - Dziadka do orzechow, przeszlabym sie na to z Ola moze byscie tez
      mieli oczote?
      Oczywiscie wszyscy Dorosli moga tez dolaczyc jak maja ochote na tego typu
      rozrywkewink)
      • magsie Re: Do izabelski - balet albo musical 28.11.02, 10:59

        > w Coliseum - Dziadka do orzechow, przeszlabym sie na to z Ola moze byscie tez
        > mieli oczote?
        > Oczywiscie wszyscy Dorosli moga tez dolaczyc jak maja ochote na tego typu
        > rozrywkewink)

        Iddzcie na Dziadka do Orzechow w Sadler's Wells - juz teraz graja az do 25/01.
        Balet jest super absolutnie "out of this world", bo choreografem jest Matthew
        Bourne. Muzyka i hisroria ta sama ale kostiumy nie "baletowe" bardziej bajkowe.
    • nexus7 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 11:26
      dsl napisał:

      > Witam po raz kolejny i zapraszam.
      >
      > Jako, ze dzisiaj spotykamy sie w oberzy to do zobaczenia wieczorem.
      >
      Witam w czwartek (dj w radiu powiedzial dzis rano "it's Thursday and you can
      already see the light of Friday" smile )
      Nie pozostaje mi nic innego jak zyczyc wszystkim dobrej zabawy a samemu
      rozkoszowac sie urokami zycia na prowincji.
    • bee22 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 28.11.02, 11:53
      zaspalam haniebnie, wczorajszy dzien jak sie okazuje nie tylko dla mnie byl
      porazka - chandra, nostalgia, brak wynikow, dno... kieliszka - ale sie
      spionizowalam wink bez bolu wiec ruszam na podboj probowek zeby sie nie spoznic
      po raz drugi
    • dsl news of the day (28/11) 28.11.02, 12:11
      nawet wiadomosci dzisiaj sa przygnebiajace...

      news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/2522207.stm
      • lutz18 Gratuluje... 28.11.02, 13:01
        ...przetrwania w tutejszym "motlochu". Od dluzszego czasu czytam Wasz watek i
        podobacie mi sie. Jestescie tutejsza "soap opera". Nie przejmujecie sie
        krytyka i slusznie, bo jest absolutnie bezpodstawna i nadal piszecie o swoich
        lodowkach (ds - ta Twoja lodowka stala sie juz sprawa kultowa) i innych
        normalnych i nudnycch, codziennych sprawach. Fajnie, ze ktos potrafi pokazac,
        ze Polonia to nie tylko zgraja frustratow, ktorzy wzajemnie potrafia sobie
        tylko ublizac.
        • dsl Dziekujemy ci... 28.11.02, 13:14
          ... dobry czlowieku za slowa otuchy wink.

          Cierpliwosci - sprawa lodowki nie zostala zapomniana. Musze jednak czekac
          jeszcze ok 10 dni zanim bede mogl wystapic o "judgment by default". Potem
          potrzeba dalszych krokow prawnych zanim odzyskam pieniadze tak wiec historia
          bedzie sie rozwijac. Chyba, ze zaplaca bez gadania...
      • xiv Re: news of the day (28/11) 28.11.02, 13:18
        > nawet wiadomosci dzisiaj sa przygnebiajace...

        a tam od razu... pięknie słoneczko świeci... pojawię dziś w Oberżynie na
        króciutko, dzisiaj przedostatni dzień nagrywania kolęd...
    • izabelski Brak Chandry 28.11.02, 12:57
      w Surrey - chyba caly dobry mastroj przybyl na poludnie Londynu.

      Wogole mi jest niesmutno, chociaz nie wszystkie wiadomosci sa wesole.

      MOze jednak warto jezdzic na wakacje w Listopadzie?
      Dopoki szkola sie nie bedzie buntowala na pewno to bedziemy robic.
      Zwiekszylam od kilku tygodni spozywanie czerwonego wina, mysle, ze to jeden z
      czynnikow.

      CZy zechcielibysmy zorganizowac darmowe probowanie win?
      Mam namiary na goscia z Tesco, ktory to organizuje - trzeba sie zdecydowac na
      kraj a oni zapewniaja 10-15 roznych rodzajow wina do sprobowania.
      Mozna tez poprosic o szampan.

      Czy byliby chetni no i gdzie to zorganizowac?
      Moze czyjs sitting -room jest wystarczajaco duzy?

      izabelski
      • xiv Re: Brak Chandry 28.11.02, 13:23

        > Mam namiary na goscia z Tesco, ktory to organizuje - trzeba sie zdecydowac na
        > kraj a oni zapewniaja 10-15 roznych rodzajow wina do sprobowania.
        Proponuję Chile.

        Poza tym nie wystarczy sitting room - przeciez po takiej degustacji ciężko
        będzie dojechać do domu!
        • dsl Re: Brak Chandry 28.11.02, 13:26
          > > Mam namiary na goscia z Tesco, ktory to organizuje - trzeba sie zdecydowac
          > na
          > > kraj a oni zapewniaja 10-15 roznych rodzajow wina do sprobowania.
          > Proponuję Chile.

          Moze Australie albo Hiszpanie.
          Z Chile Tesco moze nie miec 15 roznych win...
          • izabelski Re: Brak Chandry 28.11.02, 14:01
            W tym cala przyjemnosc, ze on nie prezentuje win z Tesco, tylko zaprasza
            przedstawicieli firm sprowadzajacych wina z konkretnych krajow - wlasnie w
            ubiegla zime osobiscie zaproponowalam wina z Chile na takie smakowanie w Kajii
            szkole - i odkrylam Malbeck - moze byc jakikolwiek kraj.

            izabelski
            • 3e3 Re: Brak Chandry 28.11.02, 14:58
              Wieczor winny popieram, w koncu czerwone wino jest barrrrrdzo zdrowe i poprawia
              nastroj czego przykladem jest Izabelski we wlasnej osobiewink)
              No to kto ma duzy saloon?wink)
              • dsl Re: Brak Chandry 28.11.02, 15:00
                > No to kto ma duzy saloon?wink)

                Bezapelacyjnie Mags.
                wink
    • nexus7 Jest dobrze ... w Nottingham 28.11.02, 14:16
      Wlasnie bylem na lunchu w najnowszej restauracjiw Nottingham - Warsaw Diner !!
      Pierogi, bigos, placki ziemniaczane itd. Super !
      • dsl Re: Jest dobrze ... w Nottingham 28.11.02, 14:21
        > Wlasnie bylem na lunchu w najnowszej restauracjiw Nottingham - Warsaw Diner !!
        > Pierogi, bigos, placki ziemniaczane itd. Super !

        To jak przyjdzie lato trzeba bedzie zorganizowac wycieczke do Nottingham.
        Nigdy nie bylem to chetnie pojade. Szczegolnie jak jest polskie jedzenie wink

        • nexus7 Re: Jest dobrze ... w Nottingham 28.11.02, 14:28
          >
          > To jak przyjdzie lato trzeba bedzie zorganizowac wycieczke do Nottingham.
          > Nigdy nie bylem to chetnie pojade. Szczegolnie jak jest polskie jedzenie wink
          >
          Tak jest ! Teraz nie ma juz zadnego pretekstu zebyscie nie przyjechali smile
        • magsie Re: Jest dobrze ... w Nottingham 28.11.02, 14:30
          >
          > To jak przyjdzie lato trzeba bedzie zorganizowac wycieczke do Nottingham.
          > Nigdy nie bylem to chetnie pojade. Szczegolnie jak jest polskie jedzenie wink

          No tak, mozna sie bylo tego spodziewac po Tobie!!! Gdzie jest jedzenie to i
          Ty smile A co z innymi powodami na odwiedziny Nottingham? Tilly, Robin Hood,
          Sherwood Forestwink)))
          • niejack Re: Jest dobrze ... w Nottingham 28.11.02, 14:32
            > No tak, mozna sie bylo tego spodziewac po Tobie!!! Gdzie jest jedzenie to i
            > Ty smile A co z innymi powodami na odwiedziny Nottingham? Tilly, Robin Hood,
            > Sherwood Forestwink)))

            No i mini Subarynkiwink))))
            • dsl fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 14:36
              ... bo sie przynajmniej nie bede nudzil miedzy posilkami. wink))))

              A tak serio to na wiosne/lato moze bysmy sie rzeczywiscie wybrali poznac
              nexus'a z rodzina (jezeli mozemy oczywiscie). Jeszcze jest troche czasu zeby
              sie zastanowic... wink

              BTW: Bylem w Tesco ale nie bylo ani miseczek ani swieczek... chyba bedziemy
              musieli strasznie improwizowac...
              • nexus7 Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 14:39
                dsl napisał:

                > > A tak serio to na wiosne/lato moze bysmy sie rzeczywiscie wybrali poznac
                > nexus'a z rodzina (jezeli mozemy oczywiscie). Jeszcze jest troche czasu zeby
                > sie zastanowic... wink
                >
                A tak na serio to serdecznie zapraszam !
                • 3e3 Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 15:00
                  A po drodze mozecie sie zatrzymac u mnie bo to akurat w polowie drogi miedzy
                  Nottingham a Londynem, jakas godzinka samochodem..
                  • dsl Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 15:15
                    > A po drodze mozecie sie zatrzymac u mnie bo to akurat w polowie drogi miedzy
                    > Nottingham a Londynem, jakas godzinka samochodem..

                    Mozemy sie zatrzymac, czemu nie.
                    Ale dalej jedziesz z nami, OK?
                    • 3e3 Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:28
                      Mozemy sie zatrzymac, czemu nie.
                      > Ale dalej jedziesz z nami, OK?

                      No masz, jasne, ze tak zwlaszcza, ze znam droge bo juz tam bylamwink) tyle ze
                      sluzbowo, a nie u nexusawink)
                      • nexus7 Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:45
                        3e3 napisała:

                        > No masz, jasne, ze tak zwlaszcza, ze znam droge bo juz tam bylamwink) tyle ze
                        > sluzbowo, a nie u nexusawink)

                        To teraz mozesz prywatnie wink)
              • bee22 Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:10
                >
                > BTW: Bylem w Tesco ale nie bylo ani miseczek ani swieczek... chyba bedziemy
                > musieli strasznie improwizowac...

                znowu bedzie, ze Polak potrafi wink))
                w najgorszym wypadku bedziemy trzymac puszke po coli nad swieczka (aluminium
                swietnie przewodzi cieplo, wczoraj juz nie zdazylam dopisac) i lac wosk do
                szklanki z piwem wink - kto tak desperacko oczekuje odpowiedzi kiedy zmieni stan
                cywilny?? a swoja droga wrozby andrzejkowe dotycza tylko panien, no chyba ze
                sie myle
                • magsie Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:24
                  > a swoja droga wrozby andrzejkowe dotycza tylko panien, no chyba ze
                  > sie myle

                  Wiesz, to beda takie troche przed Andrzejkowe wrozby, wiec kto wie co z tego
                  wyniknie i kto moze sobie tak wrozyc smile
                • niejack Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:42
                  > w najgorszym wypadku bedziemy trzymac puszke po coli nad swieczka (aluminium
                  > swietnie przewodzi cieplo, wczoraj juz nie zdazylam dopisac) i lac wosk do
                  > szklanki z piwem wink - kto tak desperacko oczekuje odpowiedzi kiedy zmieni
                  stan
                  >
                  > cywilny?? a swoja droga wrozby andrzejkowe dotycza tylko panien, no chyba ze
                  > sie myle

                  Tylko prosze nie lejcie wosku do szklanki z piwem (napewno nie do mojej)wink)
                  Z takiego wrozenie nic dobrego nie wyjdzie, tylko smak piwa sie popsuje i
                  straszny kac moze byc ranowink)

                  Chyba powoli bede sie zbieral na pociag...
                  Na razie...
                  • Gość: Nie-ciul Lodowka, deski, komorka - qurva, to obsesja! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 16:44
                  • dsl Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:45
                    > Chyba powoli bede sie zbieral na pociag...
                    > Na razie...

                    na ktora dojedziesz?
                    Masz czyjs numer telefonu?
                    • Gość: D'Sperma Lodowka, deski, komorka - qurva, to obsesja! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 16:47
                    • Gość: Hiv Pisanie bzdetow w tyrce to nasze hobby! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 16:49
                    • niejack Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:54
                      > na ktora dojedziesz?
                      Wg rozkladu pociagow powinenem byc o 17.30 na Waterloo.
                      Czyli mysle ze na po 18'tej bede w Auberge o ile nie zbladze za bardzowink)

                      A o ktorej Wy sie zjawicie?

                      > Masz czyjs numer telefonu?
                      Chyba mam numer od Mags.


                      • Gość: Nie-ciul No to masz ciulu czy nie? IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 16:55
                      • dsl Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 16:56
                        > Czyli mysle ze na po 18'tej bede w Auberge o ile nie zbladze za bardzowink)
                        >
                        > A o ktorej Wy sie zjawicie?

                        Ja pewnie podobnie. Mags mowila, ze pozniej.
                        Reszta - zobaczymy.
                        • Gość: D'Sperma Lodowka, deski, komorka - qurva, to obsesja! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 16:57
                        • magsie Re: fajnie, ze sa tam te rozne rzeczy... 28.11.02, 17:10
                          >
                          > Ja pewnie podobnie. Mags mowila, ze pozniej.
                          > Reszta - zobaczymy.

                          Pozniej, pozniej, bo mam rating committe, ktore jak dobrze pojdzie moze skonczy
                          sie okolo 7 p.m.
                          Do zobaczenia wieczorem, bo musze juz teraz zmykac.
                          • Gość: Nie-ciul Lodowka, deski, komorka - qurva, to obsesja! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 17:15
    • Gość: D'Sperma Lodowka, deski, komorka - qurva, to obsesja! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 16:46
      • Gość: Nie-ciul To klub kretyna! IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 17:20
    • Gość: D'Sperma WONTEK ZAMKNIENTY IP: *.sympatico.ca 28.11.02, 17:16
    • dsl niezly artykul w dzisiejszej... 28.11.02, 17:43
      ... popoludniowej rzeczpospolitej:

      www.rzeczpospolita.pl/dodatki/popo_021128/popo_a_6.html
      (o tym jak to Brytyjczycy chca wyjechac ze swojego kraju).

      Co tu ukrywac - tak jest. Dwie pary, ktore znam wyemigrowaly do Australii.
      Znajomy jeszcze pracuje w UK ale 3 dni w tygodniu spedza w Szwajcarii...
      Ja tez nie chcialbym tutaj zostac do konca zycia...
      • bee22 Re: niezly artykul w dzisiejszej... 28.11.02, 17:57
        lektura na droge? moja zla passa trwa, lepiej jak zaraz wyjde, ds, bede dzisiaj
        pierwsza?
        • dsl Re: niezly artykul w dzisiejszej... 28.11.02, 17:58
          > lektura na droge? moja zla passa trwa, lepiej jak zaraz wyjde, ds, bede
          dzisiaj
          >
          > pierwsza?

          Pewnie tak.
          Ja przyjde gdzies tak na 18 (moze 17:45)
    • magsie Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 10:33
      Witam wszystkei spiochy smile) w dzisiejszy poranek.
      Jak tam po wczorajszych wrozbach? Ci co nie byli przegapili diably, swinie,
      rybki, dinozauro-liszki i chyba pyzy pudla...
      • bee22 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 10:51
        prosze, prosze - Magsie ranny ptaszek!
        skandalizujacy byl jedynie fakt wrozenia sobie rychlego zamazpojscia przez
        zonatych facetow wink))
        • 3e3 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 10:53
          Nazwijmy ich po imieniu...a ds ma taka fajna zone...
          • dsl Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 10:55
            > Nazwijmy ich po imieniu...a ds ma taka fajna zone...

            dziekuje w imieniu zony ale nie rozumiem zwiazku z poprzednim postem...

            A jak juz jestesmy przy mezach/zonach - ktos wywrozyl ze zrobi z meza
            rogacza... wink

            • bee22 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 10:59
              o ile mnie pamiec niemyli, to byly jedynie domniemania - latarka dawala
              kiepskie swiatlo wink))
          • bee22 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 10:56
            uchyle rabka tajemnicy - ds byl solo wink)) zona niech zaluje, ale ma
            pozdrowienia od wszystkich, ds nie zapomniales przekazac???
            • magsie Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 11:04
              A ja slyszalam, ze ten rogacz to moglby byc tez slimakiem. Wkoncu jedziesz w
              przyszlym tygodniu do Paryza....
              • bee22 Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 11:06
                i to jest wersja oficjalna, politycznie poprawna i jedyna sluszna!!!
            • dsl Re: Spotkanie w Londynie nr 38 (c.d.) 29.11.02, 11:06
              > uchyle rabka tajemnicy - ds byl solo wink)) zona niech zaluje, ale ma
              > pozdrowienia od wszystkich, ds nie zapomniales przekazac???

              Zone pozdrowilem - dziekuje.
              Nie wiem do konca czy zaluje ale chyba troche tak.
    • 3e3 Piatek 29.11.02, 10:35
      Dzien dobry,
      Jak wrozby, jakies sensacje albo skandale?wink)
      • nexus7 Re: Piatek 29.11.02, 10:41
        3e3 napisała:

        > Dzien dobry,
        > Jak wrozby, jakies sensacje albo skandale?wink)

        Witam.
        Rozumiem, ze zabawa sie udala. Przydalyby sie jakies (skandalizujacewink )
        szczegoly ...
        • dsl Re: Piatek 29.11.02, 10:53
          > > Jak wrozby, jakies sensacje albo skandale?wink)

          > Rozumiem, ze zabawa sie udala. Przydalyby sie jakies (skandalizujacewink )
          > szczegoly ...

          Szczegoly bedziemy cedzic, zeby starczylo na cale rano wink

          Mags sobie ulala rybe. Niektorzy twierdza, ze to znaczy ze sie utopi ale to
          chyba zbyt dramatyczne. Oficjalna wersja mowi, ze bedzie caly nastepny rok
          nurkowac. Mags popiera tylko wersje oficjalna.

          c.d.n.
          • nexus7 Re: Piatek 29.11.02, 10:58
            > Mags sobie ulala rybe. Niektorzy twierdza, ze to znaczy ze sie utopi ale to
            > chyba zbyt dramatyczne. Oficjalna wersja mowi, ze bedzie caly nastepny rok
            > nurkowac. Mags popiera tylko wersje oficjalna.
            >
            > c.d.n.

            To juz niech lepiej nurkuje ! smile
            • 3e3 Re: Piatek 29.11.02, 11:00
              A moze Mags caly rok bedzie na tradycyjnej diecie krajowoj czyli fish & chips.
              A moze przeprowadzi sie na Belize i tam beda nastepne spotkaniawink))
          • magsie Re: Piatek 29.11.02, 10:59
            > Mags sobie ulala rybe. Niektorzy twierdza, ze to znaczy ze sie utopi ale to
            > chyba zbyt dramatyczne. Oficjalna wersja mowi, ze bedzie caly nastepny rok
            > nurkowac. Mags popiera tylko wersje oficjalna.

            Co poniektorzy probowali z ryby zrobic rekina!
            Dzis kolezanka mi powiedziala, ze ulana ryba pewnie ma cos wspolnego z jakims
            pletwonurkiem. Jesli pletwonurek ma byc tak przystojny jak Ruben z Belize to
            nie mam nic przeciwko temusmile)

            A prezesowi podlozono swinie tzn sam ja sobie ulal i twierdzil, ze to dzik! Co
            prawda brak paskow na dziku potwierdzil jego swinskie pochodzenie.
            • dsl Re: Piatek 29.11.02, 11:03
              > A prezesowi podlozono swinie tzn sam ja sobie ulal i twierdzil, ze to dzik!
              Co
              > prawda brak paskow na dziku potwierdzil jego swinskie pochodzenie.

              A tak w sumie to nikt nie zinterpretowal tej swini. Czy to ma znaczyc, ze
              bedzie sie np. odzywial schabowymi przez caly rok?
              Czy moze zajmie sie nowym biznesem - sprowadzaniem trufli do UK?

              Czkamy na inne interpretacje...
            • 3e3 Re: Piatek 29.11.02, 11:05
              magsie napisała:

              >
              > A prezesowi podlozono swinie tzn sam ja sobie ulal i twierdzil, ze to dzik!
              Co
              > prawda brak paskow na dziku potwierdzil jego swinskie pochodzenie.

              Alez tylko male dziki czyli warchlaki maja paski, dorosle osobniki sa ich
              pozbawione. Tak wiec mogl byc dzik nie swinia. A kly mial?
              • dsl Re: Piatek 29.11.02, 11:09
                > > A prezesowi podlozono swinie tzn sam ja sobie ulal i twierdzil, ze to dzik
                > !
                > Co
                > > prawda brak paskow na dziku potwierdzil jego swinskie pochodzenie.
                >
                > Alez tylko male dziki czyli warchlaki maja paski, dorosle osobniki sa ich
                > pozbawione. Tak wiec mogl byc dzik nie swinia. A kly mial?

                Ciiii....
                Chodzilo o to, zeby prezes uwierzyl, ze mu sie ulala swinia. Dzik to juz nie to
                samo. Zreszta klow nie bylo. Mags jej (tej swini znaczy sie) dolepila jeszcze
                zgrabny zakrecony ogonek - wszystkim sie podobalo.
                • 3e3 Re: Piatek 29.11.02, 11:14
                  > Ciiii....
                  > Chodzilo o to, zeby prezes uwierzyl, ze mu sie ulala swinia. Dzik to juz nie
                  to
                  >
                  > samo. Zreszta klow nie bylo. Mags jej (tej swini znaczy sie) dolepila jeszcze
                  > zgrabny zakrecony ogonek - wszystkim sie podobalo.

                  A rozumiem, to tak jak w Samych swoich, farbowana pasta swinia udaje dzikawink
              • magsie Re: Piatek 29.11.02, 11:12
                > Alez tylko male dziki czyli warchlaki maja paski, dorosle osobniki sa ich
                > pozbawione. Tak wiec mogl byc dzik nie swinia. A kly mial?

                Klow nie mial ale mial zakrecony ogonek!

                A ds ulal sobie cos w rodzaju skrzyzownaia szkieletu dionozaura/bazyliszka i
                jeszcze jakiegos jaszczura. Moze dostanie role w nastepnym Jurassic Park albo
                jako "straszydlo" w Harry Potter?
                • 3e3 Re: Piatek 29.11.02, 11:20
                  > A ds ulal sobie cos w rodzaju skrzyzownaia szkieletu dionozaura/bazyliszka i
                  > jeszcze jakiegos jaszczura. Moze dostanie role w nastepnym Jurassic Park albo
                  > jako "straszydlo" w Harry Potter?

                  A po ilu piwach interpretowaliscie te figurki?wink))
                  Moze Ds pojedzie na Galapagos ogladac i drapac po plecach, warany (najwieksze
                  na swiecie jaszczury)wink)
                  • dsl Re: Piatek 29.11.02, 11:29
                    > > A ds ulal sobie cos w rodzaju skrzyzownaia szkieletu dionozaura/bazyliszka
                    > i
                    > > jeszcze jakiegos jaszczura. Moze dostanie role w nastepnym Jurassic Park a
                    > lbo
                    > > jako "straszydlo" w Harry Potter?
                    >
                    > A po ilu piwach interpretowaliscie te figurki?wink))
                    > Moze Ds pojedzie na Galapagos ogladac i drapac po plecach, warany (najwieksze
                    > na swiecie jaszczury)wink)

                    Dobra, dobra - nie przesadzajmy.
                    Po drugie tego jaszczura/potwora to akurat ulalem dla zony. I z tego co
                    pamietam, to umowilismy sie, ze to bedzie albo krewetka (ze moze niby bedzie
                    jadla duzo sea-food) albo dinozaur (i tu chyba nic nie wymyslilismy).

                    A najgorsze, ze nie pamietam za bardzo co mi sie ulalo... Ktos pamieta?
                    • magsie Re: Piatek 29.11.02, 11:34
                      > Dobra, dobra - nie przesadzajmy.
                      > Po drugie tego jaszczura/potwora to akurat ulalem dla zony. I z tego co
                      > pamietam, to umowilismy sie, ze to bedzie albo krewetka (ze moze niby bedzie
                      > jadla duzo sea-food) albo dinozaur (i tu chyba nic nie wymyslilismy).
                      >
                      > A najgorsze, ze nie pamietam za bardzo co mi sie ulalo... Ktos pamieta?

                      Nie pamieta, bo lales zanim ja przyszlam!
                      A tak w ogole to miales upowaznienie od zony na tego dinozaura???smile)
                      Ogon Pyzy za to ulal koguta, a moze byla to kura?
                      • dsl Re: Piatek 29.11.02, 11:37
                        > Ogon Pyzy za to ulal koguta, a moze byla to kura?

                        Nie bylo chyba zgody.
                        Jak kura to interpretacja byla, ze mu ktos jaja ukradnie... wink

                        Co do koguta to nie pamietam...


                        • magsie Re: Piatek 29.11.02, 11:41
                          > Nie bylo chyba zgody.
                          > Jak kura to interpretacja byla, ze mu ktos jaja ukradnie... wink
                          >
                          > Co do koguta to nie pamietam...

                          A ja myslalam, ze kura bedzie mu znosic zlote jajkasmile))
                          Kogut...hmmmm...moze zacznie piac.

                          A co z Jacka diablem w spodnicy czy moze byl on pod???wink))
                          • niejack Re: Piatek 29.11.02, 12:14
                            > A co z Jacka diablem w spodnicy czy moze byl on pod???wink))

                            Widocznie pisana mi jest jakas diablicawink))

                            Ps.
                            Nie robmy juz wiecej spotkan w srodku tygodnia, bo nastepnego dnia strasznie
                            zle sie wstajewink
                            • bee22 Re: Piatek 29.11.02, 12:33
                              > Nie robmy juz wiecej spotkan w srodku tygodnia, bo nastepnego dnia strasznie
                              > zle sie wstajewink

                              a tak z ciekawosci: na ktora wyladowales w domu?
                              • niejack Re: Piatek 29.11.02, 12:41
                                > a tak z ciekawosci: na ktora wyladowales w domu?

                                Cos okolo 1 amwink Bylbym wczesniej, ale zachcialo misie wyprobowac nowy skrot
                                no i troche pobladzilem w swojej wioscewink
                                • bee22 Re: Piatek 29.11.02, 12:43

                                  > Cos okolo 1 amwink Bylbym wczesniej, ale zachcialo misie wyprobowac nowy skrot
                                  > no i troche pobladzilem w swojej wioscewink

                                  misie o tej porze spia wink ale swoja droga wyrazy uznania, mi by sie nie
                                  chcialo tyle jechac, nawet za cene poznania wrozby
                                  • niejack Re: Piatek 29.11.02, 12:50
                                    > misie o tej porze spia wink ale swoja droga wyrazy uznania, mi by sie nie
                                    > chcialo tyle jechac, nawet za cene poznania wrozby

                                    Widzisz jak sie posiwecam zeby sie z Wami spotkacwink))
                                    • bee22 Re: Piatek 29.11.02, 12:54
                                      poswiecenie? siodmym zmyslem przeczules tego diabla w spodnicywink)))
                                    • magsie Re: Piatek 29.11.02, 13:02
                                      > Widzisz jak sie posiwecam zeby sie z Wami spotkacwink))

                                      Ale poswiecenie sie chyba warte bylosmile)
                                      • niejack Re: Piatek 29.11.02, 13:05
                                        > Ale poswiecenie sie chyba warte bylosmile)

                                        Pewnie ze warte, dla diablicy w spodnicywink))
                                        • magsie Re: Piatek 29.11.02, 13:09

                                          > Pewnie ze warte, dla diablicy w spodnicywink))

                                          No widzisz, nie kazdy ma takie szczesciewink
                                          • ex-rak Re: Piatek 29.11.02, 13:23
                                            A nie wylaliscie sobie z wosku nadgadulstwa. Szczebioczecie od rana dzisiaj, ze
                                            az trudno nadazyc. Musialo byc wczoraj bardzo wesolo.
                                            • dsl Re: Piatek 29.11.02, 13:26
                                              > A nie wylaliscie sobie z wosku nadgadulstwa. Szczebioczecie od rana dzisiaj,
                                              ze
                                              >
                                              > az trudno nadazyc. Musialo byc wczoraj bardzo wesolo.

                                              Przyznaj, ze Ci zal ze nie byles...
                                              wink
                                              • ex-rak Re: Piatek 29.11.02, 13:32
                                                dsl napisał:

                                                > > A nie wylaliscie sobie z wosku nadgadulstwa. Szczebioczecie od rana dzisia
                                                > j,
                                                > ze
                                                > >
                                                > > az trudno nadazyc. Musialo byc wczoraj bardzo wesolo.
                                                >
                                                > Przyznaj, ze Ci zal ze nie byles...
                                                > wink

                                                Pewnie, ze zal ze nie bylismy.
                          • pyza_uk Re: Piatek 29.11.02, 12:17
                            No nie! Przyznam, ze jakos umknely mi interpretacje na temat Kury vel Kogut.
                            Ale jestem za zlotymi jajkami, stanowczo.
                            • magsie Re: Piatek 29.11.02, 12:28
                              > No nie! Przyznam, ze jakos umknely mi interpretacje na temat Kury vel Kogut.
                              > Ale jestem za zlotymi jajkami, stanowczo.

                              A co Twoj ogon na te wrozby i poganskie obyczaje?
                              A co xiv sobie ulal???
                              • dsl Re: Piatek 29.11.02, 12:46
                                > A co xiv sobie ulal???

                                Nie pamietam...
                                Ale dorota_26 ulala sobie misia koale. Podobno znaczy to, ze w nastepnym roku
                                jedzie do Australii...
                                Ja mowilem, ze znajdzie sobie nastepnego meza - Australijczyka wink
                                • izabelski Re: Piatek 29.11.02, 13:34
                                  albo, ze zacznie prace w Londynskim ZOO.

                                  A butow nie ustawialisce?

                                  izabelski
                                  • ex-rak Re: Piatek 29.11.02, 13:43
                                    izabelski napisała:

                                    > albo, ze zacznie prace w Londynskim ZOO.
                                    >
                                    > A butow nie ustawialisce?
                                    >
                                    > izabelski

                                    Co to za wrozba z tymi butami? I drugie pytanie natury czysto technicznej. Jak
                                    rozwiazaliscie sprawe topienia wosku w Oberzy?
                                    • dsl Re: Piatek 29.11.02, 13:55
                                      > I drugie pytanie natury czysto technicznej. Jak
                                      > rozwiazaliscie sprawe topienia wosku w Oberzy?

                                      Ja przynioslem miseczke (!) i latarke. Swieczki zostaly "pozyczone" wink z
                                      innych stolow. Kelnerke (litwinke) poprosilismy o talerz z woda. Klucz
                                      byl "improwizowany" - uzyczony przez pyze. A miseczke grzalismy nad swieczka.

                                      Wszystko dzialalo jak w zegarku.
    • peeknik Czy liste samoskreslen mozna zamknac 29.11.02, 12:41
      na ds i nexus

      Rozumiem , ze reszta jest zainteresowana?
      • dsl Re: Czy liste samoskreslen mozna zamknac 29.11.02, 12:54
        > na ds i nexus
        >
        > Rozumiem , ze reszta jest zainteresowana?

        Czy chcesz przez to powiedziec, ze jak ktos sie teraz nie skresli to juz potem
        nie ma szansy i bedzie musial pisac? Chyba nie chcesz zbudowac watku o
        zabarwieniu totalitarnym? wink
        • magsie Re: Czy liste samoskreslen mozna zamknac 29.11.02, 13:05
          > > na ds i nexus
          > >
          > > Rozumiem , ze reszta jest zainteresowana?

          a do kiedy mamy czas na wpisy lub samoskreslenia?
          • xiv Re: Czy liste samoskreslen mozna zamknac 29.11.02, 14:36

            "kto nie z nami, ten przeciw nam..."

            nie pamiętam co mi wyszło z wosku, chyba jedno wielkie nic...

            także podziwiam fryzurkę Amelii i pędzę zrzucić wczorajsze mayo i frytki smile
    • Gość: Ania Zdjecia IP: *.in-addr.btopenworld.com 29.11.02, 13:15
      Zapraszam do zapoznania sie z Amelka na oberzynie.....
      • dsl Re: Zdjecia 29.11.02, 13:31
        > Zapraszam do zapoznania sie z Amelka na oberzynie.....

        Jeszcze raz gratulacje!

        Najbardziej mi sie podoba czupryna! Uwazaj, zeby Ci na punka nie wyrosla... wink
        • ex-rak Re: Zdjecia 29.11.02, 13:34
          dsl napisał:

          > > Zapraszam do zapoznania sie z Amelka na oberzynie.....
          >
          > Jeszcze raz gratulacje!
          >
          > Najbardziej mi sie podoba czupryna! Uwazaj, zeby Ci na punka nie wyrosla... ;-
          )
          I zobacz jaka sprytna. Ledwo co sie wyklula, a juz czyta czasopisma kobiece.
          Czupryny rzeczywiscie moge pozazdroscic.
          • Gość: Ania Re: Zdjecia IP: *.in-addr.btopenworld.com 29.11.02, 13:38
            Czupryna sie raczej niebawem wytrze.
            Ale sprytna i super inteligentna to jest na pewno smile
            • dsl Re: Zdjecia 29.11.02, 13:44
              > Czupryna sie raczej niebawem wytrze.

              Czy to znaczy, ze ja zamierzasz tarzac po podlodze i innych powierzchniach
              sciernych???
              wink)
              • bee22 Re: Zdjecia 29.11.02, 13:59
                dsl napisał:

                > > Czupryna sie raczej niebawem wytrze.
                >
                > Czy to znaczy, ze ja zamierzasz tarzac po podlodze i innych powierzchniach
                > sciernych???
                > wink)

                wytarcie bedzie raczej skutkiem "zaglaskania", a swoja droga to faceci maja
                nieziemskie pomysly i chyba dlatego coreczki przepadaja za tatusiamiwink))
                • ex-rak Re: Zdjecia 29.11.02, 14:23
                  bee22 napisała:

                  > dsl napisał:
                  >
                  > > > Czupryna sie raczej niebawem wytrze.
                  > >
                  > > Czy to znaczy, ze ja zamierzasz tarzac po podlodze i innych powierzchniach
                  >
                  > > sciernych???
                  > > wink)
                  >
                  > wytarcie bedzie raczej skutkiem "zaglaskania", a swoja droga to faceci maja
                  > nieziemskie pomysly i chyba dlatego coreczki przepadaja za tatusiamiwink))

                  Ciekawe kto 'zaglaskal' moja czupryne.
                  • bee22 Re: Zdjecia 29.11.02, 14:46
                    ex-rak napisał:

                    > Ciekawe kto 'zaglaskal' moja czupryne.

                    jak to kto: ZONA! wszystko przez te babywink)) nie wiesz?
                    • dsl Re: Zdjecia 29.11.02, 14:53
                      > > Ciekawe kto 'zaglaskal' moja czupryne.
                      >
                      > jak to kto: ZONA! wszystko przez te babywink)) nie wiesz?

                      Cholera... chyba zaczne nosic czapke 24/7. Dopiero niedawno po slubie a juz mi
                      sie przod wyciera... wink

                      • ex-rak Re: Zdjecia 29.11.02, 15:02
                        dsl napisał:

                        > > > Ciekawe kto 'zaglaskal' moja czupryne.
                        > >
                        > > jak to kto: ZONA! wszystko przez te babywink)) nie wiesz?
                        >
                        > Cholera... chyba zaczne nosic czapke 24/7. Dopiero niedawno po slubie a juz
                        mi
                        > sie przod wyciera... wink
                        >
                        Chyba tak. Od momentu wstapienia na slubny kobierzec zaczalem obserwowac taki
                        niepokojacy blysk w czole. 24/7??? Czego to rozmiar???
                        • bee22 Re: Zdjecia 29.11.02, 15:04
                          24/7 rozmiar daszka, z przodu wink))
                          • bee22 Re: Zdjecia 29.11.02, 15:05
                            przepraszam panowie - ponioslo mnie
                            • dsl Re: Zdjecia 29.11.02, 15:10
                              > przepraszam panowie - ponioslo mnie

                              Wybaczamy.

                              24/7 - 24h / 7 dni w tygodniu
                              OK?
                              • bee22 Zdjecia c.d 29.11.02, 15:13
                                zagladnijcie panowie (i panie!!!) na oberzyne, ostatnie w galerii, a ja ide
                                popracuje mimo lunchu, bo cos chyba nie doszlam do siebie po wczorajszym piwie,
                                pewnie wypilam za malo
                            • niejack Re: Zdjecia 29.11.02, 15:14
                              > przepraszam panowie - ponioslo mnie

                              Zeby mi to bylo ostatni razwink)))

                              A fotki malej rzeczywiscie fajnewink))
                              Ale jak urosnie i sie ja ubierze w kurtke Subaru lub Pirelli to dopiero beda
                              fotkiwink)))

                              • magsie Re: Zdjecia 29.11.02, 15:19
                                > A fotki malej rzeczywiscie fajnewink))
                                > Ale jak urosnie i sie ja ubierze w kurtke Subaru lub Pirelli to dopiero beda
                                > fotkiwink)))

                                Ale bedzie musiala sie na blond przefarbowacsmile)

                                • niejack Re: Zdjecia 29.11.02, 15:32
                                  > Ale bedzie musiala sie na blond przefarbowacsmile)

                                  To wcale nie jest warunek koniecznywink))
                                  Fakt ze do niebieskiej kurtki subaru pasuja blond wlosy,
                                  ale do zoltej kurteczki pirelli to juz nie bardzowink
              • Gość: Ania Re: Zdjecia IP: *.in-addr.btopenworld.com 29.11.02, 14:34
                Wystarczy ze bedzie lezec 24 godziny na dobe, i pojawi sie najpierw mala
                lysinka, a potem wszystko wyjdzie..... Przynajmniej tak bylo z Mateuszem.
                • magsie Re: Zdjecia 29.11.02, 14:59
                  Rzeczywiscie czupryne ma niezla!!! A po kim??? Moja mama to do tej pory trzyma
                  moj pierwszy lok, ktory bezczelnie po moim urodzeniu mi obciela, bo
                  stwierdzila, ze i tak sie wytrze smile
    • dsl no to do poniedzialku 29.11.02, 16:24
      mi sie dzisiaj udalo urwac wczesniej.
      bawcie sie dobrze w weekend!
      • ex-rak Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 16:27
        dsl napisał:

        > mi sie dzisiaj udalo urwac wczesniej.
        > bawcie sie dobrze w weekend!

        bedziemy sie bawic. Musimy sie jurto jakos z xiv-em umowic.
        • xiv Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 16:58

          Liczę na to - wysłałem maila. Nie mam żadnych planów na jutro jestem wolny od
          rana do wieczora.
          • ex-rak Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 17:04
            xiv napisał:

            >
            > Liczę na to - wysłałem maila. Nie mam żadnych planów na jutro jestem wolny od
            > rana do wieczora.
            >
            Jak zwykle sprawa zostala jurzejszych planow zostala odlozona na ostatnia
            chwile. Poniewaz moje sostrzenstwo wrocilo wlasnie z podrozy. Po powrocie z
            pracy dopadne je i wypytam co jutro chca zwiedzac w Londynie itd. Zadzwonie do
            Ciebie i sie jakos umowimy zeby Tobie i nam jakos pasowalo.
          • magsie Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 17:06

            > Liczę na to - wysłałem maila. Nie mam żadnych planów na jutro jestem wolny od
            > rana do wieczora.

            No to bawcie sie dobrze w weekend. Ja postaram sie zapoznac zabojadow z
            tradycja Andrzejkowa. Ciekawe co oni sobie wywrozasmile)
            • ex-rak Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 17:11
              magsie napisała:

              >
              > > Liczę na to - wysłałem maila. Nie mam żadnych planów na jutro jestem wolny
              > od
              > > rana do wieczora.
              >
              > No to bawcie sie dobrze w weekend. Ja postaram sie zapoznac zabojadow z
              > tradycja Andrzejkowa. Ciekawe co oni sobie wywrozasmile)

              Bedziecie topic czy lac zaby???
              • magsie Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 17:24

                > Bedziecie topic czy lac zaby???

                Bedziemy lac WOSKOWE zaby smile)) Inne to juz pewnie spia na zime.
                • ex-rak Re: no to do poniedzialku 29.11.02, 18:09
                  magsie napisała:

                  >
                  > > Bedziecie topic czy lac zaby???
                  >
                  > Bedziemy lac WOSKOWE zaby smile)) Inne to juz pewnie spia na zime.

                  Lejcie sobie zatem wesolo, a nie wylewajcie za kolnierz. Milego weekendu.
    • Gość: RAK hop-sa IP: *.in-addr.btopenworld.com 01.12.02, 23:11
      • ex-rak Re: hop-sa 02.12.02, 11:54
        w gore. Witam i wyciagam watek z bagna aby nie powiedziec g...a.
        • dsl Re: hop-sa 02.12.02, 12:17
          > w gore. Witam i wyciagam watek z bagna aby nie powiedziec g...a.

          Ja tez witam. POniedzialek przywital mnie 40min. opoznieniem pociagu z
          powodu "sygnalling problems"... Ech, szkoda gadac..
        • izabelski Re: hop-sa 02.12.02, 12:27
          Witam pracusiow i niepracusow.
          Widzialam Amelie - moje dzieci byly zaskoczone, ze nie wyglada jak lalka.
          Za to kotek zwany kotkiem przeszzedl ich najsmielsze oczekiwania - bawil sie z
          nimi i nawet nie uciekal.

          Aniu - podziekowania za cierpliwosc smile

          izabelski
          • magsie Re: hop-sa 02.12.02, 12:44
            Witam wszystkich juz prawie w poludnie. Dopiero teraz od osmej rano mam kilko
            minutowa przerwe na oddech przed nastepnymi spotkaniami.
            Aha! Zabojadom podobala sie andrzejkowa zabawa z woskiem. Udalo im sie ulac i
            byki i slimaki i pajaki ale jakos zab nie bylo smile)
    • dsl news of the day (2/12) 02.12.02, 13:45
      Brzmi niezle ale jak bedzie w rzeczywistosci...

      www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021202/ekonomia/ekonomia_a_2.html
      Mnie tam sie marza bezposrednie loty do Wroclawia...
      • nexus7 Re: news of the day (2/12) 02.12.02, 14:01
        dsl napisał:

        > Brzmi niezle ale jak bedzie w rzeczywistosci...
        >
        > <a
        href="www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021202/ekonomia/ekonomia_a
        >
        _2.html"target="_blank">www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_021202/ekonomia/ek
        > onomia_a_2.html</a>
        > Mnie tam sie marza bezposrednie loty do Wroclawia...


        according to Michael Cawley, Ryanair’s commercial director. "Poland is the
        largest market in Central Europe,” Cawley said. “I think it’s the strongest
        candidate.”
        www.airlinequality.com/news/low_cost.htm
      • niejack Re: news of the day (2/12) 02.12.02, 14:03
        > Brzmi niezle ale jak bedzie w rzeczywistosci...

        Za kilka m-cy znow poczytasz ze bedzie "liberalizcja"smile)
        To sie ciagnie i ciagnie...

        > Mnie tam sie marza bezposrednie loty do Wroclawia...
        A mi do Katowic albo Krakowawink
        I przede wszystkim tanszewink))
        Pozdrawiam poniedzialkowowink
        • magsie Re: news of the day (2/12) 02.12.02, 15:56
          Cos tu dzisiaj podejrzanie cicho smile))

          No to kto z Was wybiera sie do mnie w sobote???
          • dsl Re: news of the day (2/12) 02.12.02, 16:01
            > Cos tu dzisiaj podejrzanie cicho smile))

            A bo... jakos tak dlugo jeszcze do weekendu i nic sie nie chce...

            > No to kto z Was wybiera sie do mnie w sobote???

            My raczej nie bo ja bede znowu pisac... Ale moze juz ostatni weekend. W ten co
            minal zabralem sie za przyklejanie listew, potem bylo kupowanie prezentow i tak
            caly weekend zlecial...

            Czy ktos ogladal wczoraj "Jeffrey Archer - The Truth"? Moze nie rewelacja ale
            mozna sie bylo posmiac...