Dodaj do ulubionych

Jezus nadal uzdrawia!!!

21.01.06, 01:35
Jestem studentką 4 roku jednej z najlepszych uczelni w Polsce!!!Nikt o mojej
chorobie nie wiedział!!!I nikt nie wie, ze była!!Od 2 klasy LO przez prawie
cale studia z drobnymi przerwami!!!Ale gdy utyłam, znowu to robiłam!!!
Teraz też przytyłam, ale przysięgłam JEZUSOWI, ze to KONIEC!!Sobie
przysiegałam 1000-ce razy!!i nic z tego nie wychodzilo!!!
Teraz jestem silna!!!ON mi daje silę!!!
www.spichlerz.org Zajrzyjcie tam!!!!
Obserwuj wątek
    • smutna_i_coz Re: Jezus nadal uzdrawia!!! 03.02.06, 23:58
      Jestem studenką 2 roku najstarszej z polskich uczelni w Polsce!!!!(oczywiście).
      I zaprawdę powiadam Ci: bredzisz, duby smalone parzysz, więc zadzwoń najlepiej
      do ojca redaktora z pewnością się ucieszy, poekscytuj się troszkę, poiluminuj se
      na antence... Twój głos tam będzie w sam raz na miejscu, idealnie wpisze się w
      mistyczną atmosferę tej jakże znanej rozgłośni.
        • martyna2525 Re: Jezus nadal uzdrawia!!! 04.02.06, 10:36
          To forum nie jest chyba sie na miejscu na takie "wyznania", poszukaj sobie
          bardziej tematycznych forum.
          Jak bedziesz chciała podyskutować na inny temat bardziej tematyczny , a raczej
          uzdrawiania terapeutycznego a nie religijnego to napisz coś chętnie poczytam.
          pozdrawiam
          Martyna
          • danjes Re: Jezus nadal uzdrawia!!! 23.04.06, 06:50
            martyna2525,wiesz jaka jest roznica miedzy elunias2 a toba? Taka ze elunias2
            jest juz uwolniona od tego swinstwa i krzyczy z radosci a ty nadal siedzisz w
            tym bagnie i wyjesz z rozpaczy.
      • elunias2 Re: Jezus nadal uzdrawia!!! 04.02.06, 13:00
        Smutna!!!
        Jeżeli chodzi Ci o Radio Maryja, to chyba sie troche pomyliłaś!!Smieje sie z
        tej zalosnej radiostacji i napewno do nich nie zadzwonie!! A za Ciebie i innych
        wiecznie smutnych polaczkow bede sie modlic!!!Zycie jest jedno i nie mam