Dodaj do ulubionych

Czy w ZG można kupic fotelik concord?

17.02.04, 14:09
Chciałabym obejrzeć "na żywo" fotelik concord trimax, ale nigdzie w ZG go nie
znalazłam. Mogę go kupić w bobomarkecie, ale wcześniej chciałabym pomacać.
Może mi doradzicie?
Obserwuj wątek
          • ewok Re: Czy w ZG można kupic fotelik concord? 23.02.04, 08:27
            Cześć Marta!
            W piątek oglądałam trimaxa w Tobi. Bardzo mi się podobał. Ja jestem
            zdecydowana, muszę tylko przekonać sponsora (tatusia ASa).
            Jak długo jeździ w tym foteliku Twój Mateuszek? Są jakieś mankamenty, które
            wyszły w użytkowaniu?

            PS. Chyba ostatnio nie zaglądasz na nasze rówieśnicze forum?
            • martapol Re: Czy w ZG można kupic fotelik concord? 23.02.04, 16:07
              Witajsmile
              Mateusz jezdzi juz 5 miesiecy w tym foteliku i jak na razie nie widze zadnych
              wad tego fotelika. Fotelik moze wydawac sie waski i mysle, ze jezeli dziecko
              bedzie ubrane w gruba zimowa kurtke to moze mu byc niewygodnie ale dla nas nie
              stanowi to problemu, wybralismy ten fotelik m.in. z tego powodu iz jest on
              wysoki nie chcielismy zeby Mateusz szybko z niego wyrosl.
              pozdrawiam
              PS. Czesciej zagladam na forum zwizane z ciaza bo w czerwcu Mateusz bedzie mial
              rodzenstwosmile
              • ewok Re: Czy w ZG można kupic fotelik concord? 24.02.04, 08:51
                Hej Marta.
                Nie zdecydowałam się na ten fotelik, choć już prawie go kupiłam.
                Przymierzyliśmy go do samochodu i... Porażka! Nie jest stabilny, ciężko się go
                zapina, w porównaniu z Priori - porażka.
                Gratuluję bobaska w brzuchu. Będziesz chodzić do szkoły rodzenia? Właśnie moja
                super-położna z Sulechowa otworzyła w ZG szkołę rodzenia w fitnessclubie Oaza
                na Strumykowej. Polecam.
                • martapol Re: Czy w ZG można kupic fotelik concord? 24.02.04, 10:12
                  Witajsmile
                  My na szczescie, jak do tej pory nie mamy takich problemow tzn. ze stabilnoscia
                  fotelika i z zapinaniem, wszystko jest ok.
                  Do szkoly rodzenia nie bede chodzic poniewaz najprawdopodobnie czeka mnie
                  cesarka. Mialam troche problemow przy pierwszym porodzie (porod kleszczowy na
                  szczescie Mateusz nie mial zadnych sladow a ja niestety mam troche problemow po
                  tym porodzie) i teraz nie chce ryzykowac.
                  Pozdrawiam
                  PS. Mateusz jest mlodszy o 2 dni od twojego synka urodzil sie 15.09.2002 r.smile
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka