Dodaj do ulubionych

Tydzień z głowy. Koniec walki. Czas zacząć rozm...

27.07.13, 13:13
Twardoglowi rajcy na czele z prezydentem mają chyba za nic głos mieszkańców a tylko za jedynie słuszne uważają swoje wizje i racje .Zapominając że to my WAS WYBRALIŚMY i racje iWASZYM OBOWIĄZKIEM jest szanować w PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI NASZĄ WOLĘ anie jakieś chore partyjno kolesiowskie wizje . Wydajecie lekką ręką miliony złotych na nedznych kopaczy zapominając że są też i inne potrzeby w tym mieście ,a może w ten sposób chcecie "kupić "sobie głosy od fanów klubu na przyszłe wybory bo tak się też i o tym mówi.
Czasem słuchajcie panowie rajcy głosu ulicy i internetu .
Obserwuj wątek
    • Gość: sygi Re: Tydzień z głowy. Koniec walki. Czas zacząć ro IP: *.dynamic.chello.pl 27.07.13, 14:25
      czy aktualna intelektualna ejakulacja myśli pana Sztandery objawiona w artykule wynika z jego niezależnych przemyśleń,
      czy tylko koniunkturalnie żeruje na cudzych opiniach?

      Jeżeli jest to głęboko przemyślane stanowisko tego pana,
      mógł je przedstawić i ogłosić w interesie wspólnym
      ale skutecznie i na wcześniejszym etapie.
      Jako świadomy obywatel a przedewszystkim przedstawiciel tzw. czwartej władzy posiadający odpowiednie środki był w stanie o to
      zadbać aby uniknąć zagrożeń i nieprawidłowości, których wynikiem jest obecna sytuacja.

      Jeżeli tego nie uczynił skutecznie - on i jego firma są współodpowiedzialni obecnej sytuacji a ich opinie zdają się wtórne , zachowanie oportunistyczne i stawiające znak zapytania co do intencji lub profesjonalizmu tej firmy.
      • Gość: sygi Re: Tydzień z głowy. Koniec walki. Czas zacząć ro IP: *.dynamic.chello.pl 28.07.13, 09:23
        operacja "Dworzec PKS"
        jest sprytna:

        inwestor - kupuje nieruchomości pod inwestycję przynoszącą zyski /logiczne/

        magistrat - udaje pełne "zaskoczenie " działaniami inwestora ale ma już przygotowany tzw. plan ratunkowy i straszy nierealnym wywłaszczeniem nieruchomości, jakby do tej pory nie mógł jej wykupić i zadbać o jej funkcjonalność oraz interesy kielczan - pracowników i wynikające z tej inwestycji zyski dla Miasta.

        problem społeczny:
        - odpowiedzialność za zwolnienia spada na związkowców,
        - odpowiedzialność za konflikt miasto-inwestor spada na radnych

        Efekt:
        1. powstanie nowe centrum handlowe z poboczną funkcją komunikacyjną,
        /i dobrze/ .
        2. likwidacja "peerelowskiego zabytku", który z bólem serca "szefa wszystkich szefów" w magistracie zostanie wykreślony z rejestru zabytków / ciekawe dlaczego nie zadbał o analogiczne wpisanie na listę zabytków dworca PKP?/
        3.Magistrat ma łapki czyste.


        Przy okazji - czy Radni otrzymali informację, kto jest właścicielem udziałów w spółce PKS2, jakie osoby zasiadają w jej zarządzie i radzie nadzorczej,
        jakie inwestycje dotychczas firmowali i z jakie są skutki ich działań?
        Czy takie informacje udostępniono Radnym, jeżeli nie to dlaczego?
            • Gość: l Re: Tydzień z głowy. Koniec walki. Czas zacząć ro IP: *.dynamic.chello.pl 28.07.13, 15:10
              Wydaje mi się, że potyczki z Retail Provider leżą poza zasięgiem naszych urzędników. Sami prawnicy (poprzedni prezes: www.ktokogo.pl/Wies%C5%82aw_%C5%81ata%C5%82a), "sto pięćdziesiąt" powiązanych spółek, PELMANO TRADING & INVESTMENTS LIMITED jako instytucja kontrolująca, żadnych danych na temat tego cypryjskiego właściciela/prezesa/zarządzającego, zmieniający się skład w KRS itd.

              www.imsig.pl/pozycja/2011/4/KRS/1596,RETAIL_PROVIDER_WROC%C5%81AW_SP%C3%93%C5%81KA_Z_OGRANICZON%C4%84_ODPOWIEDZIALNO%C5%9ACI%C4%84
              Wysokość kapitału zakładowego: 5 000 zł.

              "Obok Pekaesu na giełdzie może pojawić się PKS. To część planu odtworzenia ogólnopolskiej sieci autobusowej pod starym-nowym szyldem
              Informuje o tym "Puls Biznesu".
              Kiedyś była Państwowa Komunikacja Samochodowa (PKS). Teraz słowo Państwowa ma zastąpić Polska, ale idea ma pozostać ta sama: cały kraj objęty siecią połączeń autobusowych realizowanych przez tego samego przewoźnika.
              Za pomysłem stoi Mariusz Koper. W 2007 r. sprzedał on fińskiej Sanomie Wydawnictwo Nowa Era specjalizujące się w podręcznikach. Obecnie, poprzez spółkę Pelmano Trading & Investments, kontroluje Polską Komunikację Samochodową. Za pośrednictwem innych spółek, w które angażuje się bezpośrednio i przez Pelmano, próbuje skupować PKS-y należące do państwa.
              - Wszędzie na świecie transport autokarowy to działalność dochodowa. By to osiągnąć, potrzebna jest jednak odpowiednia skala. Jest to możliwe także w naszym kraju, na co wskazują przykłady firm zagranicznych inwestujących w transport autokarowy w Polsce - mówi Piotr Bojar, prezes Polskiej Komunikacji Samochodowej."
              www.rp.pl/artykul/951278.html

              "Retail Provider to - jak informuje biuro prasowe resortu - spółka celowa, zależna od cypryjskiego inwestora Pelmano Trading & Investments Ltd. z siedzibą w Nikozji, który prowadzi m.in. działalność transportową. Przy realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych Pelmano Traiding & Investments Ltd. wykorzystuje środki własne, a także korzysta z finansowania podmiotów zewnętrznych. Retail Provider jest także zainteresowana prywatyzacją innych spółek z branży transportowej, m.in. PKS Świętokrzyskie, PKS Siedlce, PKS Olsztyn oraz PKS w Piotrkowie Trybunalskim."

              Cały tekst: wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,10029103,Negocjacje_w_sprawie_prywatyzacji_Polbus_PKS_przedluzone.html#ixzz2aLOZWg00

              zamojska.com/samorzad/item/3855-sprzeda%C5%BC-by%C5%82a-konieczna-miasto-na-tym-skorzysta
              biznespolska.pl/krs/70951/HOPSTOP-5-SP%C3%93%C5%81KA-Z-OGRANICZON%C4%84-ODPOWIEDZIALNO%C5%9ACI%C4%84.html
              "Konsorcjum warszawskiej kancelarii Trusiewicz Siwko oraz firmy doradczej Investment Support znalazło się w gronie zwycięzców przetargu, w którym Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wyłoniła wykonawców usług doradczych przy projektach PPP.
              Jak podaje kancelaria, zgodnie z zawartą 20 lipca ramową umową konsorcjum z PARP na „doradztwo w zakresie przygotowania do realizacji projektów partnerstwa publiczno-prywatnego wraz z dodatkowym wsparciem na etapie ich realizacji" maksymalna wartość usług świadczonych agencji wynosi 5,6 mln zł.
              Wspólna oferta konsorcjum była jedną z pięciu wybranych przez PARP, obok takich firm jak m.in.: Ernst & Young, PWC, KPMG. Kancelaria będzie mogła świadczyć usługi doradztwa prawnego na rzecz wskazanych przez PARP instytucji publicznych zainteresowanych realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych w formule PPP.
              Kancelaria Trusiewicz Siwko ma na swoim koncie obsługę prawną znaczących pojektów z dziedziny infrastruktury kolejowej i sportowej. Investment Support jest firmą doradczą wspierającą samorządy oraz firmy prywatne w przygotowaniu i realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych. Specjalizuje się w projektach PPP."
              www.kancelarie.polskiprawnik.pl/trusiewicz-i-siwko-doradza-przy-projektach-partnerstwa-publiczno-prywatnego,533/
                • Gość: sygi Re: Tydzień z głowy. Koniec walki. Czas zacząć ro IP: *.dynamic.chello.pl 28.07.13, 16:02
                  Panie Prezydencie.
                  Prosimy Pana o przekazanie do publicznej wiadomości danych inwestora,
                  którego oficjalnie reprezentują akwizytorzy pod nazwą Zurman i Trusiewicz.

                  m.in. : skład zarządu i rady nadzorczej inwestora, wielkości kapitału i dane właścicieli udziałów tej firmy oraz informacje o dotychczasowych efektach ich działalności.

                  Kielczanom należy się dostęp do takiej informacji.
                  • Gość: l Re: Tydzień z głowy. Koniec walki. Czas zacząć ro IP: *.dynamic.chello.pl 28.07.13, 16:45
                    www.infoveriti.pl/firma-krs/Polska,Komunikacja,Samochodowa,2,Kielce,Raport,o,firmie,KRS,0000437316.html

                    www.imsig.pl/szukaj/osoba,J%C3%93ZEF,NICZYPORUK,effaadfbadd
                    www.pks.olsztyn.pl/sites/default/files/do-pobrania/170/dokumenty/0piniairaportzbadaniasprawozdaniafinansowegozarok2012.pdf

                    ED, 2011-06-20, 20:06, Fani latania... i bardzo tajemnicza firma stają do walki o świętokrzyskie PKS
                    "Całkowicie tajemniczą firmą jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Retail Provider z Wrocławia zarejestrowana w Warszawie w grudniu 2010 roku z kapitałem założycielskim zaledwie 5 tysięcy złotych. Wszystkie udziały należą do firmy Pelmano Trading&Inwestment Limited, która kontroluje kilka innych spółek. Prezesem Retail Provider jest pan Tadeusz Wiesław Łatała przed ponad 10 laty mocno związany z kielecką firmą Biomedic, gdzie był między innymi prezesem zarządu i prezesem razy nadzorczej. Retail Provider stawała już do walki o zakup kilku spółek PKS, między innymi we Wrocławiu i Siedlcach, ale nie została wybrana przez ministra Skarbu Państwa. "

                    Olsztyński PKS ma nowego właściciela
                    2011-10-05 11:12:32 (ost. akt: 2011-10-05 11:21:18)

                    "Retail Provider Sp. z o.o. została nowym właścicielem olsztyńskiego PKS-u. Spółka 4 września 2011 roku kupiła 85% akcji przewoźnika. Tym samym kilkumiesięczny proces prywatyzacji zakończył się.
                    Olsztyński PKS ma nowego właściciela
                    Minister Skarbu podpisał umowę sprzedaży akcji olsztyńskiej spółki z firmą Retail Provider z siedzibą w Warszawie. Wartość transakcji, jak poinformował resort skarbu, to 12 milionów 342 tysiące złotych.
                    - Nowym prezesem zarządu Spółki został Jacek Semczuk, powołany na to stanowisko przez Radę Nadzorczą. Dotychczasowy prezes, Adam Iwaniuk, będzie członkiem zarządu Spółki, tak, aby zapewnić kontynuację rozpoczętych już procesów restrukturyzacyjnych - poinformowała Justyna Prokop, PR Manager w Kancelarii Prawnej Trusiewicz Siwko, która była odpowiedzialna za prawną stronę transakcji.
                    Retail Provider to przedsiębiorstwo z Warszawy, zajmujące się inwestycjami deweloperskimi. Wątpliwości wśród załogi budzi fakt, że Retail Provider działa głównie w branży deweloperskiej, a nie transportowej. Pracownicy obawiają się, że prawdziwym powodem przejęcia PKS-u może być blisko 6 hektarów ziemi położonej w atrakcyjnym miejscu Olsztyna.
                    Olsztyński PKS zatrudnia 170 osób, posiada ponad 80 autobusów. Od ponad roku trwa procedura prywatyzacyjna przedsiębiorstwa."
                    olsztyn.wm.pl/71454,Olsztynski-PKS-ma-nowego-wlasciciela.html
                    "Coś podobnego dzieje się w Państwowej Komunikacji Samochodowej, która niebawem ma pojawić się na giełdzie pod starym – nowym szyldem. Kiedyś była to Państwowa Komunikacja Samochodowa (PKS). Obecnie słowo Państwowa ma zastąpić P o l s k a , ale istota rzeczy ma pozostać niby ta sama. Skryte kombinacje świadczą o tym, że wkrótce cały kraj będzie objęty siecią połączeń autobusowych, które mają być wykonywane przez prywatnego przewoźnika. Za takim rozwiązaniem stoi biznesmen – Mariusz Koper, który poprzez spółkę Pelmano Trading zarejestrowaną na Cyprze już kontroluje Polską Komunikację Samochodową i za pośrednictwem innych spółek, w które angażuje się osobiście wykupuje PKS należącą do państwa. Na całym świecie, a zwłaszcza w tranzytowej Polsce działalność autobusowo-autokarowa, podobnie jak kolejowa (PKP Cargo S.A.) jest najbardziej dochodowa, o czym świadczą przykłady firm - głównie zagranicznych, które inwestują w krajowy transport lądowy. A więc ogół rzeczy wskazuje na to, że niebawem z ciężkim losem kolejarskim będą borykać się również setki pracowników, zatrudnionych w Polskiej Komunikacji Samochodowej."
                    zzksl.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=882:lekcewaenie-mundurowych-kolejarzy&catid=9:aktualnoci-strona-gowna&Itemid=104
              • Gość: l Magicy IP: *.dynamic.chello.pl 28.07.13, 17:10
                Ewa Zurman, dyrektor ds. rozwoju Katharsis Development...

                "Katharsis Development to firma deweloperska obsługująca inwestycje w sektorze komercyjnym, a w niedalekiej przyszłości także biurowym i mieszkaniowym. Obecnie Katharsis Development przygotowuje projekty centrów handlowych pod nazwą HopStop w Radomiu, Siedlcach, Zamościu oraz warszawskiej Falenicy.
                - Dysponujemy atrakcyjnymi gruntami z potencjałem handlowym i dynamicznie pozyskujemy kolejne. Specjalizujemy się w przygotowaniu oraz realizacji centrów handlowych typu convenience w strategicznych punktach miast - komentuje Piotr Wasilewski, dyrektor do spraw komercjalizacji w Katharsis Development.
                www.propertynews.pl/sylwetki/transfer-z-dtz-do-katharsis-development,13983.html

                www.money.pl/rejestr-firm/nip/521-36-29-411/kod-pocztowy/02-672/
                Rubryka 7. Dane wspólników
                Nazwisko, nazwa lub firma PELMANO TRADING & INVESTMENTS LIMITED
                Udziały posiadane przez wspólnika 100 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WYSOKOŚCI 5.000,00 ZŁOTYCH

                Informacja, czy wspólnik posiada całość udziałów spółki TAK
                Rubryka 8. Kapitał spółki
                1. Wysokość kapitału zakładowego 5000,00 ZŁ

                www.imsig.pl/pozycja/2012/71/KRS/45860,KATHARSIS_DEVELOPMENT_SP%C3%93%C5%81KA_Z_OGRANICZON%C4%84_ODPOWIEDZIALNO%C5%9ACI%C4%84

                "W Zamościu powstaną dwa HopStopy. Warszawska spółka Katharsis Development, operator małych centrów handlowych nazywanych właśnie HopStopami, ponad rok temu, kupiła dwie nieruchomości - przy ul. Hrubieszowskiej i przy ul. Sadowej. To tereny należące niegdyś do zamojskiego PKS. Pod koniec 2014 roku te miejsca zmienią się nie do poznania.
                Inwestor planuje postawić przy ul. Hrubieszowskiej nowoczesny budynek z dworcem i sklepami, a na terenie przy ul. Sadowej małe centrum handlowe. Będą to tzw. HopStopy czy w nomenklaturze Katharsis Development małe centra handlowe z parkingami a w przypadku działki przy Hrubieszowskiej, również połączone z Zintegrowanym Centrum Komunikacyjnym (ZTC). Powierzchnia budynku handlowego - ok. 4 000 mkw. Przy budynku ZTC zaplanowano pięć stanowisk dla autobusów i dziesięć dla busów. Ma być również poczekalnia, kasy i biura. Podobne centra inwestor buduje lub planuje budować również w Olsztynie, Radomiu i Siedlcach.
                HopStop przy ulicy Sadowej to - w planach spółki Katharsis Development - budynek usługowo-handlowych, stacja benzynowa oraz myjnia bezdotykowa. W pawilonie zlokalizowany zostanie sklep spożywczy, RTV / AGD, drogeria, apteka oraz stoiska lokalnych najemców.
                Tak w wizualizacjach Biura Architektonicznego Innebo (www.innebo.com) będą wyglądały nowe obiekty w Zamościu. Poniżej Zintegrowane Centrum Komunikacyjne przy ul. Hrubieszowskiej, obecny wygląd dworca PKS i HopStop przy ul. Sadowej."
                roztocze.net/newsroom.php/33753_Co_wybuduje_sp%C3%B3%C5%82ka_Katharsis_Development?.html
                • Gość: sygi Re: Magicy IP: *.dynamic.chello.pl 28.07.13, 19:17
                  W ramach działalności tej firmy pani Zurman i spółka utożsamia się z komunikatem promującym działalność tej firmy /cytuję/:

                  HopStop jest marką sieci centrów handlowych typu convenience rozwijanych obecnie na terenie Polski. Pierwsze obiekty powstaną w Warszawie, Radomiu, Siedlcach i Zamościu. Prestiżowe lokalizacje, znakomita dostępność komunikacyjna, wygodne parkingi, bezkolizyjna strefa dostaw, zapewniająca prawidłowe funkcjonowanie najemców w obiektach oraz ciekawa, nowoczesna, przyjazna architektura są gwarancją sukcesu Inwestora. Połączenie funkcji komunikacyjnych z usługowo-handlowymi, rozszerzone o stacje benzynowe oraz myjnie bezdotykowe, tworzą funkcjonalną całość i gwarantują klientom realizację codziennych potrzeb. Obiekty HopStop wyróżnia przemyślany dobór najemców branży spożywczej, drogeryjnej, RTV i AGD, odzieżowej, obuwniczej oraz obecność sieciowych firm usługowych i gastronomicznych. Inwestycje HopStop idealnie wpisują się w tkankę miejską, porządkując i niejednokrotnie wzbogacając istniejący układ urbanistyczny.

                  Zero zainteresowania komunikacją typu wykupione PKS.
                  No może 1 %.

                  Pani Zurman,
                  jeszcze ładna
                  a już się sk...a.
                  Kobieta brzydnie kiedy kłamie.
                  Zamienia się z kobiety w ch..a.
                  Czy warto pani Ewo?


                  • Gość: Cukierman Re: Magicy IP: *.dynamic.chello.pl 29.07.13, 00:27
                    12 grudzień 2012

                    POLSKA Firma Katharsis Development zamierza wybudować sieć parków handlowych pod nazwą HopStop.

                    Pierwsze obiekty powstaną w Warszawie, Radomiu, Siedlcach i Zamościu. Ten w Warszawie przy ul. Bysławskiej będzie miał 7 tys. mkw. powierzchni najmu (w czterech budynkach) oraz 225 miejsc parkingowych. Z kolei obiekt przy ul. Partyzantów w Siedlcach to 11,8 tys. mkw. powierzchni najmu (w pięciu budynkach) i 470 miejsc parkingowych (właścicielem gruntu jest spółka celowa Retail Provider Wrocław). Ponadto w Siedlcach przy ul. Sienkiewicza projektowany jest jeszcze parterowy budynek usługowo-handlowy wraz z przystankami autobusowymi. Powierzchnia najmu to około 2 tys. mkw. Na terenie inwestycji powstanie parking dla około 20 samochodów. HopStop Radom przy ul. Sempołowskiej to z kolei 1,75 tys. mkw. powierzchni najmu i 44 miejsca postojowe. Firma Katharsis Development planuje także budowę dwóch obiektów w Zamościu: przy ul. Sadowej i Hrubieszowskiej (obiekt w tej lokalizacji będzie pełnił funkcję handlowo-komunikacyjną). Pierwszy z nich to powierzchnia 7,8 tys. mkw. (w trzech budynkach) i 214 miejsc postojowych , a drugi – 4 tys. mkw. i 80 miejsc dla samochodów. – Pierwszym obiektem, który planujemy zrealizować pod marką HopStop będzie obiekt w Radomiu. Otwarcie planujemy na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2013 roku. Następnie otworzymy dwa HopStopy w Zamościu i HopStop w Warszawie (pierwszy kwartał 2014). Na czwarty kwartał 2014 roku planujemy z kolei otworzyć obiekty w Siedlcach – powiedziała magazynowi „Eurobuild CEE” Ewa Zurman, dyrektor ds. rozwoju Katharsis Development. HopStop jest marką sieci parków handlowych typu convenience. Inwestor planuje, aby w każdym z HopStopów działali najemcy z branży spożywczej i gastronomicznej, odzieżowej, obuwniczej, RTV AGD oraz drogeryjnej. – Chcemy budować sieć obiektów handlowych połączonych z funkcją komunikacyjną i dodatkowymi usługami, takimi jak stacje paliw – dodaje Ewa Zurman. Katharsis Development jest spółką operacyjną, która przeprowadza inwestycje. Do poszczególnych projektów zostały wyznaczone spółki celowe, jak np. Retail Provider Olsztyn (zaangażowana w budowę Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego w Olsztynie).
                    eurobuildcee.com/?page=news&id=12900&link=hopstop-nowa-marka-parkow-handlowych-wchodzi-na-rynek
                    • Gość: l Re: Magicy IP: *.dynamic.chello.pl 29.07.13, 09:05
                      Teraz pora na kolej...

                      "PKP SA to prawdziwy potentat na rynku nieruchomości. W Polsce jest ponad 2500 dworców kolejowych, z czego tylko 640 jest czynnych. PKP ma ponad 106 tys. hektarów gruntów oraz więcej niż 40 tysięcy budynków. Duża część nieruchomości kolejowych to rozpadające się budynki i nieużytki, których nikt nie chce kupić albo działki pod torami kolejowymi. Szacuje się, że ze wszystkich gruntów PKP możliwe do sprzedaży jest więc ledwie 15-20 proc. Ale niektóre kolejowe działki to prawdziwe perełki, na których sprzedaży PKP potencjalnie może zarobić krocie. Władze PKP wzięły się więc za sprzedaż swoich nieruchomości. Chcą w ten sposób znaleźć pieniądze na spłatę długów przekraczających 4 mld zł. Tylko, że warunki rynkowe do sprzedaży działek nie są obecnie zbyt sprzyjające. W pierwszym półroczu udało się pozytywnie rozstrzygnąć 32 proc. przetargów na sprzedaż nieruchomości PKP. To niezbyt wysoki wynik, ale i tak o 13 pkt. proc. wyższy niż rok wcześniej. Tylko w sierpniu i wrześniu PKP chce przeprowadzić ustne przetargi sprzedaży nieruchomości, których cena wywoławcza wynosi w sumie 106 mln zł. W dalszej kolejności sprzedawane (albo zagospodarowywane razem z deweloperem) mają być działki warte potencjalnie nawet setki milionów złotych."

                      Read more: wyborcza.biz/finanse/5,108340,14333920,PKP_potentatem_nieruchomosci__Pojedyncze_dzialki_warte.html

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka