Dodaj do ulubionych

Vobis oszukuje?

30.04.08, 16:13
Vobis oszukuje promocjami?
Piękne są wszelkie promocje, ale tylko wtedy jeżeli mają na celu zachęcić
klientów w sposób uczciwy do kupowania właśnie w tej, a nie innej firmie.
Ciekawa okazała się promocja, a raczej walka na promocje Media Marktu i
Vobisu. W tym samym czasie proponują te same produkty w tej samej promocyjnej
cenie. Mowa o pakiecie programów firmy Symantec: Northon Ghost i Northon
Internet Security 2008 w cenie niebywałej bo tylko 99 złotych. Natychmiast
dałem się skusić ofertą, którą zobaczyłem na witrynie dobreprogramy.pl. Jako,
że to właściwie strona Vobisu to mogłem zobaczyć promocję tego sklepu. W tym
samym dniu poszedłem do sklepu Vobis w Kielcach z pytaniem o ten pakiet. Byłem
tam stałym klientem, więc oczekiwałem dobrej obsługi. Okazało się, że można
pakiet kupić ale w częściach. NIS otrzymałem od ręki, ale po Northona Ghosta
14 musiałem zaczekać kilka dni. Upewniłem się, że to tylko kilka dni i trochę
zmieszany odszedłem tylko z połową produktów, za które zapłaciłem jednak w
całości. Był to 12 kwietnia. Obok wstąpiłem do MediaMarketu i tu dopiero
zobaczyłem taką samą promocję tego samego oprogramowania. Bez problemu mogłem
wziąć opakowanie zbiorcze i kupić oba oprogramowania w tej samej cenie jak w
przypadku promocji Vobisu. No ale pomyślałem, że te trzy dni wytrzymam. Po
kilku dniach przyszedłem po brakujące oprogramowanie, ale niestety go nie
było. Tłumaczono, że z całą pewnością przyślą mi ze Szczecina do domu w
przeciągu dwóch tygodni. Trochę to dziwne bo obok w MediaMarkecie były całe
stosy tego oprogramowania w promocyjnej cenie. No ale cóż – czekam, czekam i
czekam. Żadnej informacji ze sklepu, ani ze Szczecina z centrali. Paczka nie
przychodzi. Chyba kogoś skredytowałem – moje pieniążki u nich, a ja nie mam
dalej towaru. Koniec kwietnia wydaje mi się terminem wystarczająco długim, aby
przynajmniej odpowiedzieć klientowi co się dzieje z jego towarem. Dzwonię więc
pierwszy do Szczecina i żądam wyjaśnień. Niestety nikt mi nie odpowiada, nikt
nic nie wie. Piszę maila do samego prezesa spółki. Nic, żadnej odpowiedzi.
Uznaję więc, że umowa została zerwana z winy sprzedającego czyli Vobisu. Idę
do sklepu, oddaję tę połowę produktu i żądam zwrotu pieniędzy. Obok w
MediaMarkecie przecież mogę natychmiast kupić ten sam produkt w tej samej
cenie – i jest go dużo jeszcze. Niestety, w sklepie Vobis nie chcą przyjąć
tego oprogramowania i nie chcą mi zwrócić pieniędzy. Czuję się oszukany,
właściwie okradziono mnie, wyłudzono pieniądze wiedząc, że tej umowy nie mogą
zrealizować, bo po prostu Vobis tego towaru nie miał. Oszukiwano klientów od
samego początku. Wezwana policja do sklepu uznała, że nie było to oszustwo
ścigane przez nich i odesłała mnie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
Zapytałem czy by mnie ścigali jeżeli teraz sobie wezmę ze sklepu jakiś produkt
i powiem, że zapłacę za miesiąc, może za dwa. Ale najistotniejsze w tym
wszystkim jest milczenie i arogancja właściciela i prezesa i wszystkich
pracowników. Jedyną radę jaką otrzymałem to żebym napisał pisemną reklamację.
Reklamację? Za co? Przecież mnie okradziono, w sklepie. Nie mam ani pieniędzy,
ani całego produktu. A Vobis milczy. Chciałbym zapytać ilu jest takich
klientów sklepu Vobis
Obserwuj wątek
    • Gość: klientka Re: Vobis oszukuje? IP: *.chello.pl 30.04.08, 19:02
      Co do Vobisu to rzeczywiście jakiekolwiek reklamacje i zwroty nie są przyjmowane i dopiero wtedy,kiedy się idzie do nich z tego typu sprawami -okazuje się,że nie mają ochoty rozmawiać,a już przyjąć reklamację?! Wtedy wychodzi cała prawda o pracownikach tej firmy,a zachowanie-straszne.Przeżyłam potężny szok reklamując uszkodzony sprzęt,a rozmowa ze sprzedawcami mało nie zakończyla się zawałem.Byłam obrażana i traktowano mnie jak oszusta.Nigdy więcej moja noga tam nie stanie.
      • Gość: marysia Re: Vobis oszukuje? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.05.08, 16:45
        ja osobiście czuję się usatysfakcjonowany dziaąłniem Vobisu. sam zakupiłem
        NIS+GHOST w salonie i jedno i drugie mieli na miejscu. Salon Vobis u nas w
        Kutnie działą od niedawna ale przychodze tam z wielką przyjemnością. fachowa i
        miła obsługa, towar najwyższej jakości. jak czegoś nie mają to w ciągu 2-3 dni
        załatwią i to po bardzo atrakcyjnej cenie. a ze zwrotami nie ma problemu.
        tymbardziej że nie ma co zwracać. każdy produkt przed sprzedażą testują więc jak
        coś odbiega od normy to dostaje inny produkt od ręki. pozdrawiam i życze
        wszystkim trafić na taką obsługę jak w kutnie. pozdro
    • Gość: tomek23 Re: Vobis oszukuje? IP: *.szczecin.mm.pl 03.05.08, 07:57
      ja kupilem w tej promocji - fakt, musialem poczekac kilka dni, ale kurierem przyslali mi towar prosto do domu. MM nie ma w mojej miejscowosci.
      Wydaje mi sie ze mniej nerwow i emocji - za 99 pln tracic czas i wolac policje? Urzad? dzizas, chlopie, troche luzu.
      pozdro
      tomek
    • Gość: CARENIC Re: Vobis oszukuje? IP: *.fortes.com.pl 03.05.08, 09:43
      To chyba "Głos konkurencji".
      Vobis to nie aniołki, Ale tak ostre sformułowania to mogą dotyczyć świeżo
      wchodzącej na rynek i "rozpychającej sie łokciami" firemki, a nie firmy
      rywalizującymi z innymi potentatami rynku dla niemot.
      Niemotą bowiem muszę określić inicjatorkę postu.
      Nieznajomość zasad działania rynku informatycznego skutkuje żenującymi bełkotami.
      Pa, Pa.

      Żegnają Cię TELETUBISIE
    • Gość: DK Re: Vobis oszukuje? IP: 193.189.116.* 03.05.08, 13:05
      Kupiłem ten produkt w Vobis, bez problemu otrzymałem Ghosta po tygodniu. Na
      promocję namówił mnie sprzedawca z którym wcześniej robiłem interesy - kupiłem
      sporo droższych produktów i zawsze byłem zadowolony z obsługi. Wzywać Policję do
      sklepu o 100 zł to moim zdaniem przesada - mają chyba poważniejsze obowiązki do
      wykonania, ale cóż są ludzie i ludziska...
    • Gość: sprzedawca Re: Vobis oszukuje? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.05.08, 10:24
      Pracuję w tej branży, więc trochę się na tym znam. Myślę, że klient
      z Kielc ma rację - ale to nie Vobis ponosi zbiorową
      odpowiedzialność, tylko sklep w Kielcach. Otrzymał niepełny produkt,
      sprzedał niepełny produkt, ale nie potrafił wyegzekwować u swojego
      dostawcy brakującej części produktu. Wpadki zdarzają się w każdej
      branży. Racja o 100zł - szkodza kruszyć kopii - ale nie przez Ciebie
      kliencie, tylko to sklep powinien oddać Ci te pieniądze - dobrze
      obsłużony kiedyś tam wrócisz. A tak stacili klienta. Pozdrawiam
      • Gość: gość Re: Vobis oszukuje? IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 27.01.21, 10:30
        Moja historia jest trochę inna, ale tak samo się kończy-Vobis milczy , a żeby było ciekawiej to zablokowali mój telefon abym nie mogła o nic pytać. Gdy złożyłam reklamację wszystko odbyło się grzecznie i w momencie gdy obiecali wysłać dokumenty dla kuriera na maila przestali się odzywać. Jestem bezsilna bo nijak do nich nie można dotrzeć. Ciekawe ilu jest takich jak ja???Moja historia dotyczy sklepu w Szczecinie.
    • Gość: starshining Klient wiedział na co się decyduje IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.08, 22:05
      Sama pracuję w sklepie- trochę inna branża, ale wiadomo zdarzają się różne
      sytuacje i tak naprawdę nie dziwię się ,że jak klient chce zwrócić towar ,a mu
      nie chcą przyjąć to się denerwuje, ale też jest druga strona ,medalu,że
      pracownicy też nie mogą za wiele zrobić-szkoda że nie przeprosili, tyle zawsze
      można. Ale nie przesadzajmy- jak już ktoś się decyduje na zakup- to potem niech
      nie przychodzi i nie zwraca bo za rogiem mają ciastko z kremem a tu bez...Nikt
      nikogo nie przymusza do zakupów- znał pan sytuację, nikt nie nabił paragonu, a
      potem szybko wykrzyknął,że druga część pakietu za tydzień:) Bądźmy trochę
      odpowiedzialni za swoje czyny.
    • Gość: ceranica Re: Vobis oszukuje? IP: *.153.udn.pl 15.05.08, 09:39
      Jest połowa maja, a ja wciąż nie mam żadnych informacji od Vobisu. Ani jednego
      słowa, kompletnie nic. Widocznie wg. tej firmy nic się nie stało. To tylko sto
      złotych, moje sto złotych, którymi bezprawnie obraca firma Vobis. Rozumiem, że
      coś mogło się nie udać, ale ja chciałem tylko zwrotu pieniędzy za nie
      zrealizowaną umowę. W Vobisie wydałem już ok. 7 tys. złotych w przeciągu dwóch,
      trzech lat. Tak sobie myślę, że gdybym był na miejscu kierownika tego sklepu to
      przy przy uporze takiego klienta poszedłbym do Media M. z własnej kieszeni
      kupiłbym ten sam produkt w tej samej cenie i po kilku minutach mógłbym dać go
      klientowi mówiąc przepraszamy i zapraszamy na bardziej udane zakupy. Być może
      już by się ten gest zwrócił. Ale jak można wymagać coś takiego od pracownika jak
      prezes Vobisu nie raczył do tej pory odpowiedzieć na mój list do niego, choćby
      formalnie przez sekretariat
      • Gość: Kraku Re: Vobis oszukuje? IP: *.aster.pl 19.05.08, 09:23
        Zależy co kto kupuje i jak do tego podchodzi. Ja jestem ich stałym
        klientem w małym warszawskim sklepie na ursynowie i nie narzekam.
        Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby nie uznali mi reklamacji, czy
        oszukali mnie na zakupionym sprzęcie. Nie mówie tu, że to najlepszy
        i niedościgniony sklep, bo konkurencja jest duża, a każdy ze sklepów
        ma jakieś wpadki.
        Moim zdaniem wyboru należy dokonać samemu, a takie zmieszanie sklepu
        z błotem nie ma najmniejszego sensu jeśli dotyczy dużej firmy.
        Zawsze winni są pracownicy, czy dane placówki, a często też
        producenci sprzętu. Ja z nimi zostaję
        • Gość: asia Re: Vobis oszukuje? IP: 81.219.134.* 22.05.08, 00:34
          Ale z tego co wyczytalam sznowny pan prezes Centrali rowniez nie byl uprzejmy sie ustosunkowac do przedstawionego tematu.TO SA CZYJES CIEZKO ZAROBIONE PIENIADZE i niewazne czy 100 czy 10,000.Place i wymagam fachowej obslugi i to Klient jest pokrzywdzony bo go nabito w butelke.Nie ma towaru i nie ma pieniedzy.W zyciu nie pojde do tej firmy.Itakie firmy nalezy pietnowac publicznie i omijac szerokim lukiem. Jak szanowny pan prezes glownej centrali sie zorientuje ze placowka kielecka nie przynosi spodziewanych zyskow to moze wreszcie raczy sie zainteresowac. Ja osobiscie jak place to wymagam i tak kazdy lkient powinien byc traktowany.Widac Kielce maja inna prawa :/
              • Gość: Pstryku Serdecznie Re: Vobis oszukuje? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.05.08, 15:48
                Ja w Vobisie nie kupuję od kilkunastu lat bo mam tez złe
                doświadczenia z przeszłego okresu. Nikt mnie nie oszukał tylko
                obługiwano mnie niezwykle wolno. Kupowałem skaner wtedy... na moje
                pytanie co to znaczy DPI wszyscy obecni przy rozmowie pracownicy
                VOBISU na Warszawskiej wtedy odpowiedzieli: ilość Dioptrii Na Cal.
                Zapytałem czy to dioptrie ? Tak napewno dioptrie na cal.
                • Gość: niedzwiedz Re: Vobis oszukuje? IP: *.aster.pl 02.06.08, 23:16
                  Ja w Warszawskim vobisie też kupowałem i dalej kupuje. Wszystko
                  zależy od osób pracujących w danym sklepie, zresztą nie dotyczy to
                  tylko branży komputerowej...zarówno niemiła czy wolna obsługa może
                  wkurzyć w spożywczym jak i komputerowym. Ja zastrzeżeń nie mam co do
                  kompetencji, ponieważ wybierając notebooka rady były trafne i
                  spotkałem się z czymś takim jak piszesz o DPI
    • Gość: Grzechu Re: Vobis oszukuje? IP: *.chello.pl 14.06.08, 23:41
      Ja ze swojej strony miałem pozytywne doświadczenia. W każdym sklepie są lepsi i
      gorsi sprzedawcy. Nie ma chyba sklepu, z którego wszyscy byliby zadowoleni. Też
      trzeba pamiętać jak ktoś napisał, że takie posty na pół strony A4 pisze często
      konkurencja.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka