marabis
29.10.10, 10:24
Warszawa, 29 października 2010 roku - Sezon przedświąteczny zbliża sie wielkimi krokami, a wraz z nim coroczna Kampania IKEA Soft Toys. Z każdej pluszowej zabawki i książeczki dla dzieci opowiadającej o pluszakach sprzedanej w sklepie IKEA od 2 listopada do 24 grudnia, IKEA Social Initiative przekaże 1 euro na rzecz projektów UNICEF i Save the Children, by wspierać edukację dzieci w trudnej sytuacji życiowej.
Dodatkowo, kolejny rok z rzędu proponujemy swoim klientom, przekazanie wsparcia również polskim dzieciom. Każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA i wrzucić go do specjalnej urny za kasami. Zabawki za naszym pośrednictwem trafią do dzieci z Instytutu Matki i Dziecka przy ul. Kasprzaka (IKEA Janki) i Fundacji Dzieciom "Zdążyć z Pomocą" (IKEA Targówek). Ponadto klienci, którzy zakupią pluszaki dla dzieci w Polsce, wesprą jednocześnie globalną kampanię.
W IKEA wierzymy, że wszystkie dzieci powinny mieć dostęp do edukacji na wysokim poziomie. Szacuje się, że 72 miliony dzieci na całym świecie są pozbawione tego prawa. Projekty UNICEF i Save the Children dążą do poprawy poziomu nauczania najbardziej potrzebujących dzieci. Edukacja jest jedną z najlepszych inwestycji w rozwój dzieci i stwarza możliwości, które mają wpływ na przyszłe pokolenia.
1 euro wystarczy, by zapewnić pięciorgu dzieciom książki i długopisy. Oznacza to, że z ponad 300 sklepami IKEA i wieloma milionami naszych klientów, którzy przyłączą się do akcji wspierającej edukację dzieci, możemy zrobić naprawdę dużo!
Od 2003 roku Kampania Soft Toys zebrała sumę 23,7 miliony euro, pomagając ośmiu milionom potrzebujących dzieci. W tym roku razem z naszymi klientami, mamy nadzieję zgromadzić 10 milionów euro.
Poproście swoich czytelników, aby umieścili pluszaki i książeczki dla dzieci na liście swoich zakupów świątecznych. Miękkie, milutkie pluszaki kosztują od 1,99 do 79,99 złotych, więc każdy znajdzie coś na swoją kieszeń w sklepie IKEA.