Dodaj do ulubionych

jak odwozicie gości po weselu??

30.05.07, 21:43
mam pytanie jak to robicie żeby wszyscy goście po weselu spokojnie trafili do
domu? macie jakiegos kierowcę który będzie rozwoził gości??
Obserwuj wątek
    • zosiaczek25 zony/mezowie 31.05.07, 07:59
      Malzonkowie ich odwoza. Wszyscy zatrzymuja sie u moich rodzicow lub w pokojach w
      okolicy i przyjezdzaja na slub i impreze samochodami w grupach. Sa dorosli i na
      pewno znajdzie sie w kazdej grupie trzezwa osoba, ktora bedzie prowadzila auto.
    • ancaa Nie odwozimy... . Co to za zwyczaj? 31.05.07, 10:27
      Do głowy, by mi nie przyszło, by zapewnić gościom powrót do domów. Musiałabym
      wynająć autobus na 2,3h kurs po całej Warszawie i okolicach... . Mowy nie ma.
      Zaprasza się gości, by byli w danym dniu z PM, ale bez przesady. Przecież są to
      dorośli ludzie, kŧórzy mogą sobie wynająć taksówkę. Jeszcze nigdy, przenigdy nie
      spotkałam się z takim zwyczajem... .
      • pannax29 Re: Nie odwozimy... . Co to za zwyczaj? 01.06.07, 14:56
        popieram w 100%!
        nikt mnie nigdy nie odwozil z zadnej imprezy.
        autobusem zawiezeiemy wszystkich do restauracji a po przyjeciu zamowie sobie
        taxowki. dzieci (raptem dwoje zabiore ich rodzice) pozostali to dorosli
        ludzie!!!
        chyba kazdy potrafi powiedziec taxowkarzowi adres, osobom ktorym zapewniamy
        hotel podalismy adres.
      • trik26 Re: jak odwozicie gości po weselu?? 31.05.07, 14:56
        Ja mam taki plan.
        Goscie przyjeżdzaja do miasta gdzie bedzie slub i wesele. Zostawiaja samochody w
        miejscach gdzie spia. Autobus przyjezdza po nich o wyznaczonej godzinie (pod
        jeden hotel, pod drugi, na jedno z osiedli i do miejscowosci obok). zabiera
        wszystkich do kościola, po kosciele zawozi na sale.
        W trakcie wesela bedzie kierowca (nie wiem czy to bedzie bus czy samochod
        osobowy), i na zayczenie gosci bedzie ich odwozil do miejsca noclegu.
        Nie wyobrazam sobie inaczej - tak jest u mnie.
        Poza tym bylam kiedys na weselu, gdzie autobus byl tylko zamowiony na 5 rano, a
        jak chcialby ktos wziac taksowke to musiala by zpalcic ok 300zl.(taryfa nocna,za
        warszawa)
    • ursus_arctos Re: jak odwozicie gości po weselu?? 31.05.07, 15:37
      wszystkim zapewnilismy i oplacilismy nocleg. wiekszosc gosci jest przyjezdnych,
      a sala weselna jest 15 km od mojego miasta rodzinnego. tak bylo najwygodniej,
      nie chce zeby goscie zawracali sobie glowe kierowcami i taksowkami. maja sie
      bawic i juz smile
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka