Dodaj do ulubionych

Na której wycieczce w HRG można spotkac delfiny ?

21.03.12, 22:16
Witam
Czy jest opcja by w Hurghadzie spotkać delfiny ? Jaką wycieczkę najlepiej wybrać by była szansa na takie spotkanie
www.youtube.com/watch?v=FqHyFyA-0Fo
Obserwuj wątek
      • kejsii Re: Na której wycieczce w HRG można spotkac delfi 22.03.12, 14:30
        Dzięki za odpowiedz ;) Wiem że nie da konkretnie ustalić gdzie i w jakim czasie będą delfiny heehe ale chodziło mi bardziej czy np w rejonach hurghady jest to możliwe czy bardziej sharm .
        Wybierzemy się na rejs na tą wyspę może akurat nam się uda . Na youtube jest dużo filmików właśnie z hurghady i widać jak ludzie nawet pływają w towarzystwie delfinów :) Filmiki są podpisane dolphin house czy to też jest jakieś konkretne miejsce ? sorki za pytania ale lece pierwszy raz do Egiptu i nie znam się w ogóle na tych wycieczkach
        • ami.ra Re: Na której wycieczce w HRG można spotkac delfi 22.03.12, 15:33
          Na bank w delfinarium ale to juz wiemy....w jakim rejonie pytasz hmmm następne dziwne pytanie? Jak mozna wyliczyc gdzie jest wieksze prawdopodobieństwo spotkania delfinów w Sharm czy Hurghadzie:) Ja widziałam i tu i tu:) To tak jak bys pytała gdzie nad naszym morzem spotkasz foke:) Ale lecisz po raz pierwszy..... na plazy swojej hotelowej wykup wycieczke na Giftun ,przy odrobinie szczescia moze spotkacie delfinki ,jak nie to widoki wam wynagrodza ich brak :) Miłego wyjazdu...
            • janan2 Re: Na której wycieczce w HRG można spotkac delfi 22.03.12, 21:47
              Forum też trzeba umieć czytać.
              W SSH to stateczkiem na Tiran,a z HRG na Gifun.Wtedy jest szansa na spotkanie wolnościowych delfinów.
              Poza tym mile widziane przynajmniej intro.Pod wodą o wiele więcej zobaczy.Nawet jeśli delfinów nie spotka,bo te się nie umawiają,to wrażenia niezapomniane i z pewnością wróci się do tej opcji widzenia nieznanego świata.