travelerunitedeurope
25.12.22, 07:57
Nie polecam tego hotelu. Istnieje wiele błędów na poziomie konstrukcyjnym - teoretycznej części budynku hotelu. W Zjednoczonej Europie ten budynek nie mógłby powstać ani zostać oddany do użytku - nie byłoby pozwolenia na pobyt z ministerstwa budownictwa. Brak powietrza - tlenu w pokoju. W klimatyzacji jest tylko mechaniczne zimne powietrze pełne bakterii. Klimatyzacja nie jest czyszczona. Jest smród, nieprzyjemny zapach, niebezpieczny dla zdrowia, to była grzybnia, zanieczyszczenia z klimatyzacji. Możesz dostać grzybicy - bardzo niebezpieczna choroba.
Pokój znajdował się w dużym budynku bez komina wentylacyjnego. Po piętnastu minutach przy zamkniętych drzwiach w pokoju zabrakło tlenu. W tym pokoju nie było możliwości normalnego spania. Brak firanki - moskitiery, drugiego skrzydła okiennego. Można było tylko zrobić niewielką szczelinę między ramą a skrzydłem okiennym i włożyć tam firankę i draperię. W nocy będziesz miał niemiłego gościa, który cię zgwałci - komara - który może przynieść ci kolejne choroby - wiele niektórych na całe życie i może być przyczyną śmierci lub całkowitej niezdolności do samodzielnego życia. Skutki infekcji możesz odczuć dopiero jakiś czas po powrocie do domu po wakacjach, a skutki choroby mogą utrzymywać się latami.
Budynek jadalni jest za mały dla gości hotelowych. Do tego należy dodać fakt, że budynek nie posiada wentylacji grawitacyjnej - nie ma kominów. Nie ma też naturalnych otworów wentylacyjnych – wiatraków poruszanych powietrzem, czy afrykańskiej wieży, która jest systemem naturalnej wentylacji. Jest tylko klimatyzacja. Kierownik - kierownik pokoju - jest bardzo nieprzyjemny, ponury, ciągle zły, zły, bardzo źle patrzy na ludzi, nie uśmiecha się, lubi zwracać uwagę na ludzi i czepiać się ich. Nie mówi dzień dobry. Zabrania się spożywania posiłków poza pokojem na tarasie. Nie ma o tym informacji - tabliczki przed wejściem do jadalni, ani recepcja o tym nie informuje. Kelnerzy nie mówią po angielsku, nie przeszli podstawowego kursu, jak być kelnerem, nie dostali żadnej książki do nauki i nie mieli żadnego wewnętrznego egzaminu w hotelu, aby odbyć praktykę. Nie wiedzą, jak się do ludzi zwracać, mylą Ukraińców z Rosjanami i zaczynają mówić do wszystkich po rosyjsku, co jest obelgą, bo Rosja zaatakowała Ukrainę, a rosyjski jest teraz językiem negatywnym w kulturze międzynarodowej. Częstym negatywnym zwrotem personelu jest „Co?”, nie wiedzą oni, że do gościa hotelowego należy zwrócić się słowami: „Przepraszam, w czym mogę pomóc?”.
Kierownik sali nie lubi małych dzieci biegających po sali. Nie powie tego wprost, ale sugeruje, aby dzieci usiadły na miejscach. Siedzisko znajduje się tuż przy drzwiach lub za barem z dystrybutorem kawy i mleka.
W hotelu jest bardzo głośno dzięki turystom z Włoch, którzy nie siedzą cicho w nocy i potrafią obudzić cię z krzykiem o 2 w nocy.
Hotel jest nastawiony na gości z Włoch i Rosji.
Co do plusów - Tetiana jest bardzo miła na recepcji i bardzo pomocna. Zawsze będzie pytał, co słychać i jak się czujesz.
Ten sam pan kierownik z recepcji - kierownik hotelu bardzo miły, lubi dzieci, jest bardzo pomocny, uśmiechnięty, pozdrawia ludzi, sam podejdzie i zapyta jak się czuje. To dwie osoby, które są na swoim miejscu.
Życzę podnoszenia poziomu i inwestowania w ludzi. Pracownik pracuje 30 dni nieprzerwanie w hotelu około 10 - 12 godzin, nie ma dnia wolnego, potem wraca do domu na 10 dni. Zwykle jest w trasie przez 2 dni, więc ma 8 dni wolnego.
Pracownik zarabia około 100 USD przez 30 dni, czyli około 120 USD. Dlatego sensowne jest dawanie każdemu 1 USD lub więcej za każdą usługę.
Pracownik zarabia w walucie egipskiej - funcie egipskim, więc wynagrodzenie to z roku na rok jest niższe w porównaniu do wartości dolara do funta egipskiego.
Plaża jest świetna i blisko baru. Most mógłby być większy i byłyby 2, a nawet 3 zejścia do wody i mógłby być wodny mostek dla dzieci w wodzie. Platforma jest słaba, a na schodach jest tłok. Ludzie gniazdują na 1 schodach i nie można wchodzić i wychodzić z morza.
Hotelu nie polecam ze względu na małe pokoje w porównaniu do nałożonych nakładów iw porównaniu do innych tańszych hoteli jak np. Hotel Falcon, gdzie pokój jest dwa razy większy i ma siatkową firankę, moskitierę - przesuwane trzecie skrzydło okienne.
Uważam, że 4-5 gwiazdek dla hotelu to każdy pracownik, który mówi po angielsku lub jest do tego przeszkolony, zna zasady kultury osobistej, zna studia z zarządzania hotelem, zna zasady obsługi klienta. Hotel faktycznie ma 2 gwiazdki.
Byłem w Egipcie wiele razy w tańszych hotelach i standard był lepszy.
Jedzenie jest dobre, ale owoce i warzywa nie są dokładnie myte.
Pokój jest zniszczony i nie odnowiony. Na ścianach w łazience jest dużo grzybni. Jest to brak szacunku dla klienta i wydatków poniesionych na wakacje.