Dodaj do ulubionych

jestem zielona ;-) ... pomóżcie !!!

19.06.07, 14:30
Kilka razy zajrzałam na to forum. Dzięki temu zdecydowaliśmy się na hotel
Haloumi w Szarmie z Selectoursem na początku lipca. Dużo wiem lecz pragnę by
to był udany pobyt więc pomóżcie starzy "maniacy" Egiptu
1 ostatecznie jak to jest z tą wizą (zamierzamy jechac do Kairu)???
2 czy warto jeżdzić na fakultety z innym biurem polskojęzycznym(opłaca się)?
3 czy rezydent selectoursa jest polakiem czy arabem ? czy można na niego/nich
polegać ? (nie ukrywam to mój pierwszy wyjazd zagranicą i w dużej mierze
czekuję jego pomocy)
dziękuję z góry A.
Obserwuj wątek
    • ewano2 Re: jestem zielona ;-) ... pomóżcie !!! 19.06.07, 14:35
      1. To musicie wykupić normalną wizę za 15$
      2. Opłacać to się może i opłaca, ale te inne biura często "oszczędzają" kosztem
      bezpieczeństwa turystów (wycieczki bez konwoju)
      3. Na to pytanie nie umiem odpowiedziec, bo nie bylam z tym biurem,rezydentami
      sa przewaznie Egipcjanie mowiacy po polsku, przewaznie sa w porzadku (mozesz na
      nich polegac nawet bardziej niz na rezydentach Polakach! Bardziej sie staraja)
          • ewano2 Re: jestem zielona ;-) ... pomóżcie !!! 19.06.07, 14:48
            ps. pamietam jak dwa lata temu pojechalismy do Kairu autokarem o wlasciwym
            > standardzie a 8 osob ktore balo sie miejscowego biura i wykupilo wycieczke u
            > rezydenta pojechalo busikiem...

No widzisz, ja pamietam dokładnie odwrotny przypadek! To znaczy to, w co
            wpakowano turystów z tzw. biura lokalnego, trudno byłoby nawet nazwać busikiem!
            A żadnego przewodnika w ogóle z nimi nie było, tylko arabskojęzyczny kierowca.
            Przewodnik czekał dopiero w Kairze i z powrotem tez wracali sami.
          • pc_maniac Re: jestem zielona ;-) ... pomóżcie !!! 19.06.07, 14:51
            Co do odpowiedzi 2 to muszę wyjaśnić, że z tego co wiem wszelkie wyjazdy do