Dodaj do ulubionych

Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia s...

IP: *.ssp.dialog.net.pl 03.11.12, 10:26
Bardzo szczerze... Źle bym się czuł w takim wnętrzu. Wrażenie bałaganu, zakłóca możliwość zrelaksowania się.
Obserwuj wątek
    • Gość: .............. Re: Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia IP: *.4web.pl 03.11.12, 11:51
      "Zaraz wracam" ma klimat, fajną lokalizację, dobre jedzenie ( nie otworzyli knajpy na pól roku przed posiadaniem w niej jedzenia :P) i ogólnie chce sie tam wejsc.

      Do was sorry, ale się nie chce. Problemy zaczynają si już na etapie rozwalającej sie , zamykanej przez niewidzialne ręce bramy wejściowej. Cała ta brama jest tak nieciekawa, że mimo wegańskich sympatii, nie polecam.
    • kapitan_marchewa Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia s... 03.11.12, 12:58
      Pani Agnieszka Danowska napisała:
      "Założycielami spółdzielni społecznych mogą być osoby zagrożone wykluczeniem społecznym i zawodowym, czyli zarejestrowani bezrobotni i niepełnosprawni bez pracy."

      To jest tzw półprawda.
      Zgodnie z ustawą o spółdzielniach socjalnych z 2006 roku to "czyli" powinno mieć dodatkowo "między innymi".
      Bo również osoby niepełnosprawne umysłowo, alkoholicy i narkomani leczący się oraz byli więźniowie.
      A spółdzielnia socjalna może zatrudniać również więźniów w trakcie odbywania kary.
      • Gość: j. Re: Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia IP: *.toya.net.pl 03.11.12, 16:08
        bez kitu, mam wrazenie ze na tym forum pisza same swiry:) sugestia ze czlonkami spoldzielni sa bandyci, a w lokalu stoja beczki z martwymi dziecmi musiala sie urodzic chyba tylko w jakiejs chorej glowie ... po co piszecie takie rzeczy? nie szkoda czasu na bzdury?

        o co chodzi ze "straszna brama"? mieszkam obok, okolica nie jest super, ale w porownaniu do wschodniej (tylko 100 m dalej) to tu jest super przyjemnie i bezpiecznie. podworko jak podworko - lodzkie:) - jest tam jakis zaklad i biura, nic szczegolnego, ale tez nikt tego lokalu nie reklamuje jako nie wiadomo jak eleganckiej kawiarni, wiec o co wam chodzi? ... a bramy nikt nie zamyka, tylko trzeba ja czasem mocniej popchnac, bo jest ciezka. w bramie czysto i nie ma zadnych "staczy". w czym problem?

        fakt, wnetrze bez jakichs rewelacji estetycznych, ale moze jeszcze sie cos zmieni, a w pierwszej kolejnosci chodzi raczej o to zeby mozna bylo sobie gdzies posiedziec w milej luznej atmosferze - jak idziecie gdzies wypic kawe to siedzicie i podziwiacie sciany i sufity, czy raczej skupiacie sie na rozmowie z przyjaciolmi??:)

        na otwarciu nie bylo zadnych "ludzi w okularach z ajfonami" ... (to jakas wasza obsesja:)?

        do typa, ktory ma cos przeciwko dofinansowaniom z unii - jak juz w niej jestesmy, to dlaczego nie korzystac z pomocy, ktora oferuje? to jest wlasnie szansa dla kogos, kto chce zalozyc jakis swoj maly (albo troche wiekszy) biznes, niekoniecznie pchajac sie do wielkiej firmy, w ktorej bedzie musial robic odtad-dotad, a tu moze pracowac we wzglednym luzie i realizowac swoje plany.

        trzymam kciuki za powodzenie tego lokalu. a wszyscy hejtujacy niech SE zjedza w domu kielbache, popija piwkiem i podrapia sie po becu, moze zrobi im sie lepiej.
        • Gość: ..... Re: Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia IP: *.4web.pl 04.11.12, 12:36
          a bramy nikt nie zamyka, tylko trzeb
          > a ja czasem mocniej popchnac, bo jest ciezka. w

          Tak sie składa, ze własnie na otwarciu ktoś ją zamknał na klucz i nie można bylo wyjśc

          jak idziecie gdzies wypic kawe to siedzici
          > e i podziwiacie sciany i sufity, czy raczej skupiacie sie na rozmowie z przyjac
          > iolmi??:)

          Jakimś cudem w kilku lódzkich spóldzielniach mozna jednoczxesnie i skupić się na rozmowie i popatrzec na sciany ( vide: off Piotrkowska) Zresztą sorry, ale podstawowy zarzut dla tej kanjpy jest prosty: po co sie otwierać jako wege knajpa, jak nie ma w niej wege jedzenia? A własnie to wielu ludzi sciągneło. To dla Ciebie tez nie problem?
          • Gość: j. Re: Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia IP: *.toya.net.pl 04.11.12, 14:43
            > Jakimś cudem w kilku lódzkich spóldzielniach mozna jednoczxesnie i skupić się n
            > a rozmowie i popatrzec na sciany ( vide: off Piotrkowska)

            zgadzam sie ze mozna, aczkolwiek nie jest to decydujacy czynnik dla ktorego warto sie gdzies udac lub nie:) tzn. jesli beda organizowac jakis koncert albo pokaz filmowy to tez bedziesz sie kierowac tylko wystrojem czy pojdziesz w pierwszej kolejnosci posluchac muzyki/zobaczyc ten film:)?

            Zresztą sorry, ale p
            > odstawowy zarzut dla tej kanjpy jest prosty: po co sie otwierać jako wege knajp
            > a, jak nie ma w niej wege jedzenia? A własnie to wielu ludzi sciągneło. To dla
            > Ciebie tez nie problem?

            nie jest to cos, co spedza mi sen z powiek:) faktycznie, lekki strzal w stope, bo bylam ciekawa, co maja do zaoferowania, fajnie by bylo, gdyby pojawila sie jakas konkurencja dla nijakiego greenway'a, a tu na razie nic, ale nie mam jakiegos cisnienia w zwiazku z tym - jak jedzenie w koncu sie pojawi, to pojde sprawdzic i tyle. dopiero jak sie okaze ze bedzie niedobre to bede sobie dalej gotowac w domu:).
            ps - szczerze watpie, ze te sto iles osob pojawilo sie na otwarciu kierowanych zadza spozycia wege posilku np. o 11:00 w nocy:)
            (i nie jestem zaprzyjazniona z zadna z osob prowadzaca te knajpe:)
    • lgsz Re: Granda przy Rewolucji - powstała spółdzielnia 16.03.13, 23:08
      szczerze mówiąc jak nazwa wskazuje istna socjalna granda - na studiach na wagary chodzili zamiast uczyć się ekonomii - kompletny brak pojęcia jak ma wygladać wegański przybytek dobrej kuchni, kompletny brak pojęcia i gustu - ta brudna czarna szmata wisząca za plecami przy starym komuchowym kredensie - koszmar - po tych zdjeciach wiem dlaczego mówią że to socjal w wersji beud i bieda
      ktoś
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka